Bloeddruk verminderen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De nare bijwerkingen komen ook pas als de test volledig is ingekickt kerel.
    Het is je eerste kuur!
    Veilig werken met medicijnen is een must, bij 500mg/pw zit je al aan een 10 voudig aan wat je normaal in je lijf hebt zitten.. En je zit nu berekend op 700mg/pw.
    Wees wijs en zet 2x per week 250mg en kijk wat dit doet... Na je bloeddruk te hebben laten meten, en goed bevonden te zijn.
    Het is gewoon niet zo dat meer altijd beter is of sneller werkt, het werkt je eerder tegen.
    Dan heb je nog dat sommige personen 1gram of meer kunnen zetten zonder probleem, en sommige kunnen er helemaal niet tegen en hebben al moeite met 250mg/pw.. (kun je vinden op dit forum)
    Daarbij komt ook nog dat je niet zo veel weegt en dus ook een bloedvolume hebt van een persoon van 72kg ex vocht wat je nu hebt getrokken.

Ikzelf ben ruim 130kg geweest en dat zou betekenen dat ik dan een hoeveelheid zou moeten zetten van 1400mg/pw (je meerdere bf% niet eens meegerekend of verrekend..
    Ik kan je verklappen dat ook ik het dan geen jaar rond zou hebben getrokken!
    Het hoogste wat ik ooit heb gebruikt aan test was 1000mg/pw en dat was echt niet bij mijn eerste kuurtje en ook niet het jaar door...
    Sorry kerel maar ik vind 700mg/pw best een berg voor een eerste kuur, en al helemaal gezien jouw start gewicht..

Ik zeg altijd tegen starters, begin je eerste kuur op 7mg/kg lichaamsgewicht, en kijk eens wat het voor je doet..
    Bij een evt volgende keer kun je dan weer aanpassen..
    Dus ja zou je een lichaams gewicht hebben van 100kg bij een respectabel bf% kun je wel starten op 700mg/pw.

Snappie?

Comment

Ik begrijp het volkomen heel erg bedankt en ik post morgen dan nog.me bloeddruk!

Comment

120-75 dus niet iets ernstigs

Comment

Nee idd ziet er normaal uit..
          Dus toch te hoog gegrepen met je eerste keer kuren.
          Gewoon verder gaan op 2x 250mg/pw, moet het zo overgaan.

Ik heb stiekem ff zitten zoeken naar eerdere berichten van je, en zag dat je al 3 jaar bezig bent met de sport.
          Niet om het 1 of ander hoor kerel, maar als ik het zo lees vraag ik mij toch wel n beetje af wat jij in die 3 jaar aan het doen bent geweest..
          Of je voeding was prut met peren, of je trainde als n oud wijf met rollator.
          Het gaat mij natuurlijk geen fluit aan, maar ik had toch maar eens gezorgd dat ik ook wat spiermassa aan kon komen zonder naar de shit te moeten grijpen. In 3 jaar is er niet zo veel van terecht gekomen, en nu ga je het proberen met meuk.
          Hetgeen niet wil zeggen dat je dan wel iets aan de steroiden gaat hebben he?
          Zoals het tot nu toe gaat is het wel kmp, daar kunnen steroiden niets aan veranderen hoor. Als je stopt met prikken ben je zo de extra kilogrammen (ik zeg bewust geen spiermassa) weer verloren. Niet alleen door de rebound of het gemis aan spul waar je lijf zo aan is gewend, maar aan het gemis aan onderhoud van je eigen lichaam. Kijk nu zelf eens, je bent amper 3weken bezig en je trekt al 4kg vocht terwijl de testosteron nog volledig in moet kicken. Dat moet nog wat worden dan! Pfffff.

Begrijp me goed Mie nona, ik misgun je niets. Maar dit kan zo toch niet he?
          Ergens doe je toch iets niet goed, zoek uit wat het punt is waar je op struikelt en verbeter dat direct..
          Ook die kouwe fikken (sorry handen) kan ik niet normaal vinden en hartkloppingen? Brrr ik moet er niet aan denken..
          Je hart is ook een spier he vergeet dat niet, dat steeds meer moet gaan werken om het stroperiger wordende bloed rond te blijven pompen. Straks zit je met een sporthart alleen al door het feit dat er iets niet goed zit, en jij vrolijk door blijft spuiten....
          Ik kan alleen maar op afstand oordelen, maar zo te lezen ben je er gewoon iets te vroeg mee begonnen.

Dus wees wijs en verlaag het tot 2x 250pw.. Geloof me dat is ruim voldoende voor het gewicht dat je nu bezit.
          Ik durf niet eens te zeggen dat je eigenlijk beter kunt stoppen, daar je dan misschien jezelf beledigd voelt.
          Maar sorry, tis wel zo.
          Je zal toch wel doorgaan, dus kan ik je beter van wat advies dienen dan het opzij te gooien.

Blijf loggen zodat mensen met kennis van zaken je in de peiling kunnen houden maatje.
          Wat je ook merkt, plaats het hier!

Just my 2 cents.
          mvg Ruud.

Comment

Kom van 85kg zwaar overgewicht zonder enig spieren.
            Toen 1 jaar zwaar gecut eindigde op 60kg.
            Nu 2 jaar gebouwd en stond deze zomer 70 kg bij 8%.
            Voeding was helemaal begin 2e jaar ruk in de zin van durven te eten. Had een soort etensdisorder ontwikkelt. Maar nu gaat alles lekker. Ik geloof je volledig wanneer je zegt dat ik naturel had kunnen gainen.
            En heel erg bedankt voor alle tips en opmerkingen. Ik apprecieer het heel erg en bedankt voor het zo eerlijk zijn!

Ik zou elke week wel even een update geven.

Comment

Update:
              Bijna alle kwaaltjes zijn weg.
              Hoofdpijn is weg hartkloppingen zijn er nauwelijks.
              Gewicht stijgt ook niet meer als een gek.
              Heb mijn dieet aangepast en ipv high carb low fat high protein. Is het nu medium carb high fat en high protein.
              Macros zijn: 160 gr eiwit
              150 gr vet
              250 gr carbs

Vetten haal ik het meest uit olie(olijf,zonnebloem), noten (amandelen & cashews), kokosvet/olie, pindakaas, en kaas (1-2 plakken per dag ivm zout)
              Reden voor de switch van voedingschema is omdat ik van mezelf weet dat ik heel veel vocht vasthoud wanneer ik hoog in carbs zit. Waardoor het een vertekend beeld geeft van me BF% en waardoor ik sneller stop met bulken.
              1x per week op de weegschaal als het niet omhoog gaat 300kcal erbij.

Als dit lekker gaat ga kijk ik of ik ook een high carb dag per week in las ofzo.
              Last edited by Mie nona; 24-10-2014, 10:10.

Comment

Wat is de reden dat je vetten op 2 gr/kg lichaamsgewicht staan?
                Net zo hoog als je eiwitten.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Omdat ik normaal 1gr per kg aan nam en hoog zat in carbs. Alleen krijg ik last van veel vocht & maag klachten van een te hoge carb intake. 2 Jaar geleden dacht ik dat ik moddervet geworden was in de bulk maar na 1 maand cutten was ik van 20% naar 12-14% visueel gezien gegaan.(Van hangbuik naar abs dus) Dus daarom wil ik me vetten hoger zetten zonder dat me prestaties er onder leiden daarom alsnog een medium carb intake.

Comment

Haai.
                    Alles gaat lekker!
                    Nergens mer last van eigenlijk. Caffeine uit me dieet gehaald en hartkloppingen zijn weg.
                    Heb wel wat meer last gekregen van rosacea/keratitis polaris maar dit heb ik altijd als ik hoger zit in carbs.
                    130 gram vet 180 gram eiwit en 320 carbs bevalt me erg goed. Gewicht gain is nu steady rond de kg per week.
                    Meeste vocht wat ik vorige weken gegaint had lijkt zo goed als weg.

Comment

En nu gaat het goed, dus houden zo. Je zal je er ook best fijner bij voelen nu.
                      Nu ga je de voeding pas weer aanpassen als je hoger komt in je vvm...
                      Want?
                      Vet hoeven we niet te voeren!

Comment

Goed om te horen gl!

Comment

Jaa heel erg bedankt knul!
                          Vraagje nog ik las dat test zorgt dat je carbs/glycogeen? beter opneemt en gebruikt (correct if im wrong) is het dan zonde dat ik dan zoveel vet heb en niet carbs of maakt dit niet heel veel uit?

Comment

Kuur gaat btw lekker.
                            Gewicht gaat lekker omhoog en kracht ook!
                            Sides zijn op dit moment: soms spontaan jeukende tepels tijdelijk. (kan beginnende gyno zijn... maar of gelijk nolva te gebruiken lijkt me beetje overdreven?)
                            Wat meer meeeters maar niets over de top...
                            ook een zieke onder back pump maar was te verwachten met 20 sets in totaal sq en fsq :P
                            Qua sups neem ik zink b12 multi vit vit d3 en biergist.
                            Na de kuur komt er nog creatine bij Zit nu in week 7 dus nog 5 te gaan helaas
                            Last edited by Mie nona; 18-11-2014, 18:28.

Comment

Originally posted by Mie nona View Post
                              Kuur gaat btw lekker.
                              Gewicht gaat lekker omhoog en kracht ook!
                              Sides zijn op dit moment: soms spontaan jeukende tepels tijdelijk. (kan beginnende gyno zijn... maar of gelijk nolva te gebruiken lijkt me beetje overdreven?)
                              Wat meer meeeters maar niets over de top...
                              ook een zieke onder back pump maar was te verwachten met 20 sets in totaal sq en fsq :P
                              Qua sups neem ik zink b12 multi vit vit d3 en biergist.
                              Na de kuur komt er nog creatine bij Zit nu in week 7 dus nog 5 te gaan helaas
                              Tijdens de kuur kan je het ook gewoon nemen hoor. Ik neem persoonlijk creatine year-round. Cut/Bulk on/off. Maar dat is iets persoonlijks. Zelfde als een PWO nemen tijdens een cycle. Ene vind het onzin de ander heeft er baat bij. In een cut wil ik wel eens een PWO met DMAA stimulanten gebruiken. Ook als ik on ben. Tijdens bulk een PWO als NO-Xplode (Waar tevens ook Creatine in zit).

In na-kuur is het zeker wel aan te raden Creatine te gebruiken. Misschien dan ook wel een Test Booster zoals Xtreme Test van XXL Nutrition? Of dat placebo is of niet ik was vrij snel hersteld icm Nolva ofc!

Comment

Ik gebruik geen pwo. Het fuckte mijn slaap te erg waardoor ik hard trainde en veel te weinig sliep.
                                Kuur gaat lekker zit nu over de 10e week. Gewicht is iets meer dan 10kg gestegen. Bf is nagenoeg gelijk. Houd wel veel vocht vast in gezicht voor de rest valt t mee. Nergens over te klagen dus. Denk wel dat ik het hier een tijdje bij houd. Maarja never say never he

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X