Altijd gelet op voeding en zit je op 22%.... Vet moet rond de 100 zitten toch?
Eerste kuur Sustanon 250 (+ Winstrol)
Collapse
X
-
Originally posted by knulletje01 View Post183cm
99kg
22%bf
Tuurlijk kun je kuren, maar kerel zorg eerst dat je een poos op een fatsoenlijk bf% kunt blijven staan.
Niet net na cutten, maar zorg dat je er al n poosje op vast staat.
Heb je haast?
Wacht gewoon nog n paar maanden, dan heb je ook veel meer plezier van de toegediende middelen.
Wat denk je dat je lichaam zal doen als jij er gear intrapt net na een cut? Oh lekker BAM.
Neem de tijd om naar een respectabel bf toe te werken. En zorg dat je daar op blijft staan.
In die tijd zorg je dat je een Test E verkrijgt, en start gewoon op 2x250mg/pw of gezien je gewicht op 2x300mg/pw.
Je bent al zo lang bezig, ik zeg doe er gewoon nog n poosje over om dit te verbeteren.
22% bf is wel n beetje uit de klauwen gelopen gebeuren.
Wil je n goede bulk, ga naar 12% en zorg dat je daar op kunt blijven staan voor n aantal maanden.
Klap er dan n (bulk) kuurtje in, dan heb je er ook wat aan..
Ik heb alle tijd, en ben nu ook rustig bezig om mijn percentage naar beneden te krijgen (15%) en ervoor te zorgen om zo weinig mogelijk spiermassa te verliezen.
En misschien heb je ook wel gelijk en kan ik beter door cutten tot 12% en zorgen dat ik daar een tijdje steady op blijf staan alvorens te gaan kuren.
Maar goed, vandaar dat ik dit topic ook open om advies aan anderen te vragen.
Comment
-
Laat je eerst adviseren in de voeding, daar ben ik niet zo gehaaid in dan/als sommige hier..
Je voeding is nu poep, sorry voor de uitdrukking maar helaas waar.
Ik wil je met alle plezier helpen om een goede kuur te kiezen, net zoals anderen hier.
Maar zoals ik al vroeg, ben je er klaar voor? Neen!
Advies luid dus voor nu, wacht ermee. Kom er later op terug en je krijgt een fatsoenlijk advies..
Het heeft nu nog geen enkele zin om daarover een discussie te houden.
Steek je energie in de voeding en je training, daar heb je op het ogenblik veel meer aan.
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostLaat je eerst adviseren in de voeding, daar ben ik niet zo gehaaid in dan/als sommige hier..
Je voeding is nu poep, sorry voor de uitdrukking maar helaas waar.
Ik heb mijn behoefte uitgerekend en middels deze macro's mijn schema gemaakt..
Ik heb respect voor je antwoord, maar beetje onderbouwing zou ook wel fijn zijn..
Comment
-
Hieronder ongeveer mijn voedingschema met de eerder genoemde maco's en waardes:
Ontbijt:
Brina / Havermout
Magere melk
Whey
Lijnzaad
Tussendoor
Banaan
Komkommer
500gr magere kwark
middag
3 boterhammen
Magere kipfilet beleg
Visolie cap
Tussendoor:
2 eieren
Magere kipfilet beleg
1 boterham
Pre-Workout:
Banaan of ander stuk fruit
Post-workout:
Whey + Water
Avond eten:
200Gr groente
200Gr vlees kip of rund
Late night snack
500gr magere kwark met fruit
Comment
-
Je hebt dus nog nooit op je voeding gelet. Anders wist je wel dat je je onderhoud niet uit kunt rekenen, maar dat dat per persoon verschilt en je dus zult moeten experimenteren om achter je daadwerkelijke onderhoud te komen. En dat experimenteren is een langzaam proces dus ga er maar vanuit dat je voorlopig nog niet aan het kuren kunt.
Verder eet je teveel eiwitten en te weinig vet. Ga daar eerst maar eens aan werken.Ik doe een gok
Comment
-
Originally posted by Pren View PostJe hebt dus nog nooit op je voeding gelet. Anders wist je wel dat je je onderhoud niet uit kunt rekenen, maar dat dat per persoon verschilt en je dus zult moeten experimenteren om achter je daadwerkelijke onderhoud te komen. En dat experimenteren is een langzaam proces dus ga er maar vanuit dat je voorlopig nog niet aan het kuren kunt.
Verder eet je teveel eiwitten en te weinig vet. Ga daar eerst maar eens aan werken.
Maar goed, uiteindelijk heeft toch iedereen een andere mening. Als je op dbb na leest zeggen ze bijna allemaal dat de macro's 45/35/20 perfect zijn in een cut schema.
Comment
-
En ik zeg je bij dezen dat mensen met verstand van zaken (blijkbaar zitten ze niet op dbb) nooit met procenten werken. Dan heb je namelijk op lage en hoge kcal teveel speling. Werk met grammen en je doet het veel beter. Dat is een feit en geen mening.
Overigens is je resultaat van 3% in zes weken niet echt snel. Je zou het dubbele kunnen halen zonder spierverlies met een beter schema.Ik doe een gok
Comment
-
Originally posted by Pren View PostEn ik zeg je bij dezen dat mensen met verstand van zaken (blijkbaar zitten ze niet op dbb) nooit met procenten werken. Dan heb je namelijk op lage en hoge kcal teveel speling. Werk met grammen en je doet het veel beter. Dat is een feit en geen mening.
Overigens is je resultaat van 3% in zes weken niet echt snel. Je zou het dubbele kunnen halen zonder spierverlies met een beter schema.
Comment
-
Originally posted by PumpThatBody View PostWaarop baseer je dat? Ik heb op veel online fora's kom ik cut schema's tegen met de verhouding E35/K45/V20.
Ik heb mijn behoefte uitgerekend en middels deze macro's mijn schema gemaakt..
Ik heb respect voor je antwoord, maar beetje onderbouwing zou ook wel fijn zijn..
Dit meen je toch niet serieus he?
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostHeb je werkelijk een onderbouwing nodig: over waarom je bij een gewicht van 99kg te weinig hebt aan 54gram vetten?
Dit meen je toch niet serieus he?In between obsessed periods
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostHeb je werkelijk een onderbouwing nodig: over waarom je bij een gewicht van 99kg te weinig hebt aan 54gram vetten?
Dit meen je toch niet serieus he?
Je doet net of ik een of andere idioot ben, terwijl dit een algemeen uitgangspunt is wat op veel plekken geadviseerd wordt.
Comment
-
Originally posted by PumpThatBody View PostNiet om het een of ander vriend.. Maar of je nu bodybuilding.com of dbb forum of welk ander medium er op na slaat kom je in 80% van de gevallen tegen dat in een cut cycle tussen de 20 en 30% van je totale inname moet bestaan uit vetten.
Je doet net of ik een of andere idioot ben, terwijl dit een algemeen uitgangspunt is wat op veel plekken geadviseerd wordt.
Succes ermee.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment