In een ader spuiten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• In een ader spuiten

gisteren spoot ik in mijn been en trok iets terug om te kijken of ik in een ader spoot toen kwam er allemaal bloed mee dus zat ik in een ader, op zich geen ramp ik haalde de spuit eruit om iets lager te spuiten maar kan ik dat nog wel spuiten als er bloed bij zit kan dat geen kwaad ik heb voor de zekerheid de spuit leeggespoten in de aarrecht en ben helemaal overnieuw begonnen met schone spullen en nieuwe as in een nieuwe spuit.
    want gaat het niet ontsteken als er bloed bij zit want dat spuit je dan wel mee in een spier.

Zonde gozer, had je gewoon kunnen gebruiken...
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Als er een heel klein beetje bloed bij zat had je het wellicht nog kunnen gebruiken. Maar toch denk ik dat je de juiste beslissing hebt genomen. Dat bloed wat je meespuit moet je lichaam toch afvoeren en dat kon wel eens klachten geven.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

dus een klein beetje bloed in je spieren spuiten in niet erg

wist ik niet weer wat geleerd
        Who's the Chef

Comment

oke weer wat geleerd.

thanks.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (KeepItReal @ Jun. 30 2005,10:01)]Als er een heel klein beetje bloed bij zat had je het wellicht nog kunnen gebruiken. Maar toch denk ik dat je de juiste beslissing hebt genomen. Dat bloed wat je meespuit moet je lichaam toch afvoeren en dat kon wel eens klachten geven.
            Waarom zou dat klachten geven??? een meer lichaamseigen stof is er niet dus zie niet wat er verkeerd aan zou kunnen zijn.
            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

beetje gek idee maar ook wel weer heel normaal je eigen bloed..ik denk dat ik het ook zo zou hebben gedaan..goede beslissing man..

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (red @ Jun. 30 2005,10:30)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (KeepItReal @ Jun. 30 2005,10:01)]Als er een heel klein beetje bloed bij zat had je het wellicht nog kunnen gebruiken. Maar toch denk ik dat je de juiste beslissing hebt genomen. Dat bloed wat je meespuit moet je lichaam toch afvoeren en dat kon wel eens klachten geven.
                Waarom zou dat klachten geven??? een meer lichaamseigen stof is er niet dus zie niet wat er verkeerd aan zou kunnen zijn.
                Idd dit is een van de 1e keren dat je imo de plank misslaat Kir..
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Je had het kunnen gebruiken dat is geen probleem maar als er bloed bij zit zie je als je weer gaat aspireren heel slecht of je in een ader zit of niet.

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ok, ik zat fout. Ik dacht dat door die spuit met bloed te zetten er een bloeduitstorting kon ontstaan. Maargoed ik zal nu onthouden dat je gewoon kan spuiten als er bloed in zit.
                    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

en wat als je dan toch in een adertje injecteerd?
                      Who's the Chef

Comment

dan ga je zwaar flippen denk ik.

met bloed toch spuiten? dan wel met heel klein beetje denk ik?
                        zou het niet stollen als je het zomaar ergens in een spier spuit? lijkt me wel. (ps. geen ervaring mee hoor, just a thought)
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Met een beetje bloed van aspireren heb je echt geen last.

Greets...

Comment

wat is aspireren

en als je in een ader spuit wat gebeurt er dan?

ik heb er geen ervaring mee misschien een dome vraag hoor maar toch wil ik het weten
                            Who's the Chef

Comment

In het ergste geval ga je soort van dood. Als het gaat stollen of een prop(je) wordt. Hoeft niet uiteraard maar om het nou te proberen..

Aspireren is als de naald erin zit voordat je injecteerd eerst optrekken en kijken wat er mee komt, lucht of bloed.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X