Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
er zaten bij mij maar 2 kleine drupeltjes in maar ik durfde het niet aan om het alsnog in me beenspier te spuiten dus heb ik het leeggespoten in de gootsteen.
dus de volgende keer gewoon een nieuwe naald erop in spuiten. als ik het goed begrijp.
aspireren is dus eigenlijk als je spuit gevuld is, insteken een klein beetje zuigen met je spuit en als er geen bloed in komt dan leeg spuiten
begrijp ik het nou goed ?
Citaat[/b] (KeepItReal @ Jun. 30 2005,14:36)]Ok, ik zat fout. Ik dacht dat door die spuit met bloed te zetten er een bloeduitstorting kon ontstaan. Maargoed ik zal nu onthouden dat je gewoon kan spuiten als er bloed in zit.
Geweldig er zijn weinig mensen die zo makkelijk toegeven dat ze fout zitten.
Ik zou me er afmaken met een smoesje en een zwamverhaal.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
nou ik had net ook een beetje bloed bij het optrekken..was voor mij de eerste keer..het beetje bloed heb ik eruit gespoten en toen weer een beetje bijgevuld en opnieuw gezet.ging helemaal goed..hebben we ook weer meegemaakt..
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment