Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mijn voeding en training zijn in orde.
Heb doelen die natty niet haalbaar zijn, dus waarom niet?
je bent in ieder geval 21, dat zijn de kuurders tegenwoordig vaak niet eens.
waarom niet, omdat er wss nog veel naturel behaald kon zijn. maar snap je punt wel. eeuwenoude discussie wanneer iemand er nou wel of niet aan toe is.
Heb ook gewacht tot dat ik deze leeftijd bereikt heb idd.
Wat zijn de nadelen om de kuur nog 4 weken langer door te trekken om nog wat lager in bf te komen, behalve het langere herstel? Ik kom zo droger uit de kuur en wil daarna de hele zomer natty iets boven onderhoud bulken om alles zo'n beetje vast proberen te houden.
Dus als ik de laatste 6 weken van de kuur op 300-500 kcal onder onderhoud ga zitten (en de kuur dus met 4 weken verleng), zou ik alsnog veel vvm verliezen terwijl ik ON ben? Als ik dan off ben, natuurlijk weer iets boven onderhoud gaan zitten om het allemaal zoveel mogelijk vast proberen te houden.
Volgens mij hebben ze duidelijk antwoord gegeven?
Waarom dan nog eens vragen.
Het is gewoon niet verstandig man..... Volgende keer beter cutten voor je kuur.
En vergeet dit jaar dan te shinen op het strand en plan 2016 te shinen
begrijpend lezen... stop gewoon bij 12 weken kerel ... week14 nakuur.. bereken opnieuw je kcal op je vvm. en blijf daar op. hoeveel ben je al aangekomen ? , zou eerst maar kijken at dit kuurtje gaat doen.
Dus als ik de laatste 6 weken van de kuur op 300-500 kcal onder onderhoud ga zitten (en de kuur dus met 4 weken verleng), zou ik alsnog veel vvm verliezen terwijl ik ON ben? Als ik dan off ben, natuurlijk weer iets boven onderhoud gaan zitten om het allemaal zoveel mogelijk vast proberen te houden.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment