Vraag tijdens kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het verschilt per persoon ,maar ik had het vooral de eerste 2 weken.
    Duizelig, hoofdpijn… maar dan inderdaad ook flink soms.
    Ondanks 3 a 4 liter water per dag.

Wat je ertegen kan doen, is stoppen met de winstrol.
    Buiten de sites gaat het je-zo goed als-niks brengen en de harde 'look'is ook zo weer verdwenen.

Maar dat is tegen dovemansoren gezegd waarschijnlijk.
    Last edited by rain; 13-02-2015, 16:33.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

hahah ja..
      naja ik kijk het nog even aan, mocht ik bij mn volgende training(en) er weer last van krijgen dan stop ik er wel mee.

Comment

Als je erge hoofdpijn krijgt en genoeg water drinkt 3 tot 4 liter zeker dan kan je misschien je dosis eerst op 30mg per dag houden of 40mg per dag.
        Miss gaat het dan beter en kan je na een paar dagen weer iets omhoog naar de 50 Mg.

Comment

Originally posted by xylometazoline View Post
          Winstrol is erg mild dus verwacht er niks extreems van. Last van je pezen is een veel voorkomende bijwerking

Succes met je kuurtje
          cholesterol waardes wel is laten checken na een Winstrol kuurtje ?, denk dat je aardig schrikt.
          niks mild aan.

Comment

Originally posted by tinybite View Post
            hahah ja..
            naja ik kijk het nog even aan, mocht ik bij mn volgende training(en) er weer last van krijgen dan stop ik er wel mee.
            Wacht het even af man , gaat vanzelf over... dosering kan naar 30 mg. nergens voor nodig die 50 mg .
            als je geluk hebt gain je 2 kilo vvm..

Comment

Ik wacht het zeker nog even af!
              Een beetje hoofdpijn accepteer ik, dat kan er nou eenmaal bij horen maar dit kwam gister zo uit het niets en was zo heftig dat ik mn training heb gestopt, werd ook helemaal duizelig en bij elke kleine inspanning werd het weer erger.

Kan het liggen aan te hoge bloeddruk? Ik laat dit morgen even meten voor zekerheid. Mocht dit zo zijn kan een aspirine nemen elke dag helpen?

Voor nu verlaag ik mijn inname naar 40mg.

Comment

Zou het even afwachten man , stanozolol staat er niet bekend om dat je er een hoge bloeddruk van krijgt.
                van welk merk heb je het?

Comment

Merk EP

Comment

We hebben thuis een bloeddruk meter. Heb het even gemeten en bovendruk is 145. Is wel wat aan de hoge kant, kan dit invloed hebben op de hoofdpijn die ik krijg tijdens de training door de inspanning?

Comment

Dat kan zeker ja .

Maar om een betrouwbaar beeld te hebben, moet je vaker meten.
                      Blijkt dat je bovendruk iedere keer boven de 140 is, kan je spreken van een te hoge bloeddruk.
                      Nog meer drinken kan ervoor zorgen dat je hoofdpijn minder wordt of verdwijnt.

Eet je niet te zout btw?
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Als je bedoelt wat er standaard in eten/verpakkingen zit zoals een pak kipfilet, blik tonijn etc. dan zou ik dat even na moeten kijken. Extra zout op mijn gebakken kip bijvoorbeeld, doe ik nooit.

Comment

Je schrikt van wat je op een dag binnenkrijgt aan zout als je de voorverpakte producten nakijkt.
                          Heel veel (kip-)kruiden bestaan ook voor een groot gedeelte uit zout.

En teveel zout is niet bevorderlijk voor je bloeddruk.
                          (Net als een aantal soorten aas natuurlijk ook).
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik ga er wel vanuit dat winstrol hier invloed op heeft aangezien ik dit nooit eerder heb gehad. Nou heb ik gelezen dat aspirine de bloeddruk wat verlaagd. Zal is kijken of dat wat helpt, zo niet dan stop ik met de kuur want ik kan dan niet eens meer trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X