Zo te lezen ben je al twee jaar aan het kuren? Ga goed eten en trainen dan komt het wel..
Transseksueel en wil een anabolen kuur overwegen
Collapse
X
-
Oh niks gezegt, lol.
Vraag anders gewoon bij je huisarts of anabolen/steroiden kwaad kunnen kort na je operatie. Je huisarts zal er gewoon eerlijk over zijn. Hij zal natuurlijk wel zeggen dat het niet goed voor je is maar misschien zegt ie dat het geen kwaad kan voor je herstel van je operatie.
Comment
-
Originally posted by Jayy View PostHmm
ja ik wil alleen een beetje wat bolling op de schouders en biceps die naar voren komen.
het liefst ook een borstspier.
En dat lukt me gewoon niet helaas.
Misschien dat je van ons wel wilt horen dat je dit en dat moet gaan gebruiken, maar groen licht zal je hier niet krijgen. Waarom niet? Omdat dit gewoon niet voor je gaat werken...
Comment
-
Je gebruikt al anabole steroïden, je sustsnon. Met deftige training en goede voeding kun je daar gewoon gespierder op worden"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
-
Originally posted by talalelh15 View PostVan mij hoef je ook niets aan te nemen.
1. Estrogen Effects on Skeletal Muscle - Springer
2. 9 Reasons why women should not train like men
3. The natural muscular potential of womenAuteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).
Comment
-
Originally posted by mohwhip View PostOff-topic, elke keer als ik op dit forum kom verbaas ik me over Bassie en Bigdude... Zeg gewoon niks zo als mijBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Jay besef je wel dat sust wat je elke week zet gewoon anabolen zijn? Je bent dus al licht aan het kuren ik zou in overleg met je huisarts gaan om over te gaan op test e ( sust is kort mid en lang en test e alleen lang werkend) elke week 250 bijv.
Nogmaals overleg met je huisarts.Een dag niet getraind...
Comment
-
Mijn vermoeden: Je voeding is niet op orde en daarom groei je niet. Mits je meer eet dan je verbrand + voldoende eiwitten binnenkrijgt, heeft je lichaam een overschot aan energie en deze kan gebruikt worden voor de opbouw van spiermassa (of vetmassa). Doordat je testosteron gebruikt en traint is de kans zeer groot dat deze extra energie gebruikt zal worden voor de opbouw van spiermassa.
Kortom: Pas je voeding aan zodat je gaat groeien. Zolang je dit niet doet blijft de rest totaal onzinnig.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by mohwhip View PostOff-topic, elke keer als ik op dit forum kom verbaas ik me over Bassie en Bigdude... Zeg gewoon niks zo als mij
Heeft altijd een hoog entertaining gehalte.
On topic:
Jayy respect dat je dit op ons forum vraagt. Succes!2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-