Giftigheid anabolen / Lever

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Er is dus niemand die een duidelijk antwoord heeft?

Stel dat ik de vraag krijg voor Winny of Anavar wat is dan volgens jullie een “betere’’ spuit oplossing?

En is het aan te raden om hoe dan ook een nakuur te nemen?

Comment

Is het echt niet voor jezelf?
      Dat vermoeden krijg ik wel nl.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Toownster View Post
        Er is dus niemand die een duidelijk antwoord heeft?

Stel dat ik de vraag krijg voor Winny of Anavar wat is dan volgens jullie een “betere’’ spuit oplossing?

En is het aan te raden om hoe dan ook een nakuur te nemen?
        Neem even contact op met deze mensen:

Nederlandse vereniging voor Hepatologie |
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

OM je vraag even heel zwart wit en direct te beantwoorden: Alleen Testosteron injecteren is beter dan alleen orals slikken. Ga je combos maken wordt het een heel ander verhaal. Maar op de meest basic manier zal injecteren beter zijn.

Mocht het voor jezelf zijn: Stel je doet orals only je gained 8kg je ziet er goed uit. Maar je lul gaat niet omhoog en je valt elke dag om 3 uur smiddags in slaap omdat je eigen testosteron productie dood is. Dan heb je geen leuke vakantie meer denk ik

Comment

Originally posted by Indiana View Post
            OM je vraag even heel zwart wit en direct te beantwoorden: Alleen Testosteron injecteren is beter dan alleen orals slikken. Ga je combos maken wordt het een heel ander verhaal. Maar op de meest basic manier zal injecteren beter zijn.

Mocht het voor jezelf zijn: Stel je doet orals only je gained 8kg je ziet er goed uit. Maar je lul gaat niet omhoog en je valt elke dag om 3 uur smiddags in slaap omdat je eigen testosteron productie dood is. Dan heb je geen leuke vakantie meer denk ik
            8kg gainen met orals?
            Lul niet omhoog gaan?
            Iedere middag om 15.00 u in slaap vallen?

Beetje overdreven bedoel je dit toch?
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik word af en toe zo moe van die reacties.
              Er is niemand die antwoord geeft op mijn vraag!

Wat mij opvalt, is dat de kennis die hier rondloopt voornamelijk actief is bij de grote kuurlogs.
              Members die na een uitgebreide intro van welke gear ze gaan nemen, stats, eetschema en trainingsschema enorm veel respons krijgen, maar op dit soort belangrijke vragen is het kennelijk lastig om info te geven.

Als ik ooit nog zal gaan kuren (wat ik niet van plan ben) dan ga ik dat niet delen op een forum, dus bij deze Rain, nee het is niet voor mijzelf.
              Ik kan er heel slecht tegen dat er heel makkelijk info wordt gegeven over wat je wel en niet moet nemen en welke doseringen maar een stukje voorlichting willen geven wordt altijd in twijfel getrokken.

No offence maar jongens die hier op hun 19-20ste gruwelijk aan het kuren zijn krijgen de mooiste berichten en positieve berichten en de simpele vragen worden vaak niet of maar half beantwoord.

Comment

Ik had een link voor jou geplaatst hierboven, wellicht heb jij die over het hoofd gezien.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Zoals ik al eerder aangaf, is het erg moeilijk om het met'iets tastbaars als alcohol' te vergelijken.
                  Er zijn gewoon erg weinig onderzoeken gedaan naar anabolen.
                  Onderzoeken zijn tijdrovend en duur en zolang aas geen volksgezondheid probleem wordt, zal dat niet snel gebeuren ook.
                  Daarom lees je ook bijna altijd bij een aas gebruiker die overlijdt, dat dat niet de doodsoorzaak is.
                  Het is erg lastig aan te tonen, al is wel bijna zeker dat aas er aan bijdraagt .

En als je toch wat 'tastbaars 'zoekt en cijfers: ik ken 2 mensen die in het ziekenhuis zijn beland met gezwellen op hun lever.
                  Weliswaar extreme tabs gebruikers jarenlang, maar toch

Al heb je daar ook niks aan om tegen je vrienden te vertellen.
                  Last edited by rain; 24-03-2015, 10:06.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Indiana View Post
                    Thank voor je reactie!

Ik heb voorheen Winstrol genomen en als ik 3 kilo pakte was het veel.
                    Bij mij was het destijds zo dat ik niet goed at en slecht trainde dus het resultaat was eigenlijk zo weer weg.
                    Ik heb mij destijds laten verleiden door vrienden zoals ik dat in mijn intro schreef.

Zelf heb ik ook een keer een test spuit kuur genomen en toen kreeg ik idd last van beginnende gyno en mijn slapdoela weigerde ook een aantal keer.
                    Ik heb 5-6 maanden geleden een topic geopend waarin ik aangeef dat ik nu anders tegen het trainen aankijk en helemaal tegenover kuren.

Juist om die reden wil ik zoveel mogelijk info tot mij nemen om andere jongens te informeren.
                    Ik heb zelf 3 broertjes die allemaal redelijk naĂŻef zijn en het slechte voorbeeld van hun broer hebben gezien en die wil ik ook goed en duidelijk kunnen uitleggen waarom ze bepaalde dingen beter niet kunnen doen.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Neem even contact op met deze mensen:

Nederlandse vereniging voor Hepatologie |
                      Ik heb hem gezien ga zeker even bellen, thanks voor de tip!

Comment

Originally posted by Toownster View Post
                        Ik heb hem gezien ga zeker even bellen, thanks voor de tip!
                        Reken er niet op dat zij ruime ervaring hebben met sporters die middelen gebruiken in doseringen die de aanbovolen hoeveelheid ruimschoots overschrijden. Maar het zou best kunnen dat zij bekend zijn met gevallen die ermee overeen komen.

En je kunt er ook van uit gaan dat zij veel meer weten over de werking van de lever vergeleken met het gemiddeld forumlid, het is immers hun vakgebied.
                        - Dave Tate

Comment

Zoals Rain al aangaf is het heel moeilijk om het met iets te vergelijken.
                          Ook al zou je een vergelijking hebben als '1 week oral gelijk aan 10 Baco's'.
                          Hoe schadelijk zijn 10 Baco's, ook dat weet niemand, net zo min als de orals.

Al zou je waarden hebben die weergeven hoe schadelijk het is, dan kun jij deze waarschijnlijk nooit in de juiste content plaatsen omdat je niet de kennis hebt van het lichaam/lever/functies/waarden e.d.
                          In between obsessed periods

Comment

Daar heb je zeker gelijk in.
                            Stel dat het de vergelijking is die jij geeft 1 week oral = 10 baco’s dan heb ik daar persoonlijk wel wat aan.
                            De meesten kunnen zich namelijk wel inbeelden wat dat met je lichaam doet omdat de meesten bekend zijn met kosten na teveel drank of het klote gevoel de volgende morgen.

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
                              Volgens mij geeft TS al netjes aan ooit zelf te hebben geprobeerd, zowel oraal als inject.
                              Het maakt uiteindelijk ook geen reet uit voor wie het is, hij stelt nette en duidelijke vragen.

@TS, zoal Rain al aangaf is het heel moeilijk om het met iets te vergelijken.
                              Ook al zou je een vergelijking hebben als '1 week oral gelijk aan 10 Baco's'.
                              Hoe schadelijk zijn 10 Baco's, ook dat weet niemand, net zo min als de orals.

Al zou je waarden hebben die weergeven hoe schadelijk het is, dan kun jij deze waarschijnlijk nooit in de juiste content plaatsen omdat je niet de kennis hebt van het lichaam/lever/functies/waarden e.d.
                              Ts is daar ook eerlijk over.
                              Maar meer omdat getallen mensen niks zeggen die willen gaan gebruiken.
                              Informatie vergaren is nooit verkeerd hoor, dat doe ik ook.
                              Het zou mooi zijn als je iemand door informatie te verstrekken kan 'overhalen'niet te gebruiken, maar iemand die het in zijn hoofd heeft, doet het toch.
                              Getallen of geen getallen.
                              Ts geeft als voorbeeld dat mensen zich wel kunnen voorstellen hoe slecht 10 baco's is……. Maar dat blijven ze toch ook doen?

Dan verzinnen ze voor zichzelf weer excuses.
                              "Iedere week zuipen is veel slechter voor je lever".
                              Hoe vaak hoor je dat niet van gebruikers.

Ik weet niet of je bij de anabolenpoli in Utrecht informatie met feiten kan opvragen?
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik heb gebeld met de Nederlandse Vereniging voor Hepatologie en die kunnen mij daar geen info over geven.
                                Heb het nummer gekregen van de maag, darm, lever stichting maar die zijn pas morgen bereikbaar.

Als ik wat weet dan zal ik van mijn kan meer vertellen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X