Originally posted by brian23
View Post
Test en tren
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eet en trainingsschema zijn niet goed als je 72kg weegt dat bij 1.80m is ondervoed. Goede tip voor je er zijn hier mensen op het forum die voor een klein bedrag voor je een schema kunnen maken mbt voeding en training. Dit is goedkoper dan een kuur en zal je ook veel meer opleveren op lange termijn dan nu een kuur te doen.
Comment
-
ik denk dat hij beter eerst zelf eens moet verdiepen in voeding " wat / wanneer / warroom " om zelf een iedee te krijgen wat er allemaal bij komt kijken ik vind dat ze zelf ook wat moeite moge doen even op het forum Door voeding heen lezen van uit daar je voedingsschema aanmaken is all te veel een een trainingschema's staan er genoeg dan maar kijken wat er voor je doel het beste is en het beste werkt is altijd even aan kijken
Comment
-
Originally posted by eric jan View Postik denk dat hij beter eerst zelf eens moet verdiepen in voeding " wat / wanneer / warroom " om zelf een iedee te krijgen wat er allemaal bij komt kijken ik vind dat ze zelf ook wat moeite moge doen even op het forum Door voeding heen lezen van uit daar je voedingsschema aanmaken is all te veel een een trainingschema's staan er genoeg dan maar kijken wat er voor je doel het beste is en het beste werkt is altijd even aan kijken
Binnen 2 weken ben je Ronnie Coleman. Dat weet tog iedereen
Maar ff serieus: Als je wil kuren, begrijpelijk. Doe geen Tren maar gwn Test E. Zorg dat je veel clean eet en dit na de kuur ook blijft doen en flink trainen. En als je 5kg minder weegt dan ik en ook no eens 7cm langer bent. Kan je nog veel winst halen met gwn vreten. Ik zit ook nog niet aan mn max dus jij al helemaal niet.
Comment
-
Originally posted by eric jan View Postik denk dat hij beter eerst zelf eens moet verdiepen in voeding " wat / wanneer / warroom " om zelf een iedee te krijgen wat er allemaal bij komt kijken ik vind dat ze zelf ook wat moeite moge doen even op het forum Door voeding heen lezen van uit daar je voedingsschema aanmaken is all te veel een een trainingschema's staan er genoeg dan maar kijken wat er voor je doel het beste is en het beste werkt is altijd even aan kijken
En jij mag wel eens moeite doen om je tekst leesbaar te maken, met komma's en punten
Comment
-
Beste Brian.
Je gaat kuren op advies van 1 vriend, en je hebt al een keer winstrol geprobeerd.
Ik heb al een paar keer een strikvraag langs zien komen waar je niet op reageert, maar je wel aan het denken moet zetten.
En wel, je bent 2 jaar bezig. En wat heb je in die tijd (incl winstrol) aan spiermassa gewonnen?
Je denkt nu dat je op advies van een vriend steroiden in je lijf moet gaan zetten, waarvan de kenners hier je al zeggen van niet doen!
Steroiden zijn geen tovermiddelen, en kunnen alleen hetgeen versnellen waar je mee bezig bent.
Even nadenken zegt, jij hebt bv in die 2 jaar 2kg spiermassa gewonnen. Iets moet er dan helemaal fout zitten, maar buiten dat. Aangezien de steroiden versnellen (simpel gezegd, en ik doe mn best) in 2 maanden doen waar je anders een heel jaar over bezig bent.
Dus wat ga jij winnen aan spiermassa, met een kuur?
Jawel, 1 hele kg aan spiermassa. Waarbij je wel het vocht af moet trekken, wat er na de kuur weer afgaat. Wat blijft er over na de na-kuur?
Helemaal niets, het kan zelfs zo zijn dat je minder hebt dan voor je begon!
Er is je al gezegd dat er iets mis is met of je voeding/training of je rust tijden. Ook dat zal je na de kuur op gaan breken..
Doe alles goed, of blijf met je vingers van de steroiden af!!!!
Wat betekend dat jij eerst eens moet gaan zorgen dat je lichaam naar jou gaat luisteren, en jij naar je lichaam.
Dan zorg je dat je in 1 jaar 5-6 kg spiermassa aan kunt komen zonder iets te gebruiken, en als je dat kunt zou ik eens de middelen gaan overdenken...
Voor nu zeg ik nee!!!
Comment
-
Knulletje01,
Bedankt voor je sirieuze reactie, ik kan me niet herinneren hoeveel ik woog voordat ik begon met train daarom kan ik er geen antwoord op geven. Ik heb inmiddels al besloten om het niet te doen. Om nu groter en droger te worden ga ik een voedings en trainings schema opmaataten opstellen met maandelijkse begeleiding en eens kijken hoe dat gaat.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
2 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...5 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment