hgh voor medisch gebruik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by timo86 View Post
    ik probeer nu wel te sporten maar zodra ik ook maar even bezig ben weet ik al dat ik vanavond weer op mijn luie gat lig, terwijl ik vroeger 60 uur in de week werkte
    hierdoor verlies ik de laatste tijd alleen maar spiermassa en word ik gewoon een slappe zak
    ik hoop gewoon iets meer energie en meer kracht te krijgen
    ook heb ik gelezen dat het goed helpt voor betere slaap en gemoedstoestand

het zal geen wondermiddel zijn maar ik probeer gewoon iets te vinden wat mij in ieder geval kan helpen om wat meer actief te worden en weer normaal bezig te kunnen zijn
    Iemand noemde je al lui.
    Ik zal het niet zeggen,maar wat ik wel kwijt wil is,is dat je zegt geen energy te hebben.Als je traint dan lig je op je gat.
    Weet je wel wat jou ziekte inhoud? Ik wel.

Hier een quote.

Bij de ziekte van Bechterew (spondylitis ankylopoetica) zijn vooral de gewrichten van rug, heupen en knieƫn ontstoken. De wervelkolom wordt stijf en pijnlijk en soms ook krom. De ziekte van Bechterew is een vorm van ontstekingsreuma.

Ik zie daar nergens een energie tekort in voorkomen.Wel gewricht klachten onstekingen,maar je energy zou gewoon normaal moeten zijn.

Correct me if i am wrong.

Comment

vele ontstekingen zijn ook zwaar vermoeiend! Kost allemaal energie.

Comment

Mijne oma had dit in zware vorm en die kon gewoon netjes haar huis houden doen zonder vermoeidheid. Maar ok kzal niet zeuren he

Ik denk dat hij meer moet kijkennaar voeding inplaats van HGH

Comment

Juist, dat zei ik op pagina 1 ook al. Een gebrek aan energie kun je beter zoeken in de voeding!

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
            Juist, dat zei ik op pagina 1 ook al. Een gebrek aan energie kun je beter zoeken in de voeding!
            zeg ik +1

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X