hallo allemaal,
allereerst wil ik graag zeggen dat ik hier niet ben voor bodybuilding maar omdat ik bechterew heb.
en ik ga waarschijnlijk heel veel mensen hoofdpijn bezorgen hier
via meerdere bronnen heb ik vernomen dat hgh kan helpen bij bechterew en de klachten verminderen.
via mijn dokter gaat dit niet lukken, dat heb ik geprobeerd maar die werkt er niet aan mee.
nu was ik zelf van plan een tijdje zelf te betalen en te kijken of het een verschil maakt
ik ben nu 1.83 en 75 kg maar ik hoef echt niet te gaan bodybuilden
mocht ik het toch uitproberen:
1. wat zou de beste dosis zijn om mee te beginnen
2. hoe lang kan je dit achter elkaar gebruiken zonder problemen?
3. ik kan aan hgh komen a 100 iu totaal voor 250 euro maar dit is betrouwbaar, als je op internet kijkt gaat het zelfs voor 140/160 euro voor 100 iu totaal maar dan weet ik niet of het goed is.
waar kan ik eventueel beter kijken voor iets goedkopers wat toch betrouwbaar is?
alle andere tips zijn uiteraard welkom
groeten, tim
allereerst wil ik graag zeggen dat ik hier niet ben voor bodybuilding maar omdat ik bechterew heb.
en ik ga waarschijnlijk heel veel mensen hoofdpijn bezorgen hier
via meerdere bronnen heb ik vernomen dat hgh kan helpen bij bechterew en de klachten verminderen.
via mijn dokter gaat dit niet lukken, dat heb ik geprobeerd maar die werkt er niet aan mee.
nu was ik zelf van plan een tijdje zelf te betalen en te kijken of het een verschil maakt
ik ben nu 1.83 en 75 kg maar ik hoef echt niet te gaan bodybuilden
mocht ik het toch uitproberen:
1. wat zou de beste dosis zijn om mee te beginnen
2. hoe lang kan je dit achter elkaar gebruiken zonder problemen?
3. ik kan aan hgh komen a 100 iu totaal voor 250 euro maar dit is betrouwbaar, als je op internet kijkt gaat het zelfs voor 140/160 euro voor 100 iu totaal maar dan weet ik niet of het goed is.
waar kan ik eventueel beter kijken voor iets goedkopers wat toch betrouwbaar is?
alle andere tips zijn uiteraard welkom
groeten, tim
Comment