hgh voor medisch gebruik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hgh voor medisch gebruik

hallo allemaal,

allereerst wil ik graag zeggen dat ik hier niet ben voor bodybuilding maar omdat ik bechterew heb.
    en ik ga waarschijnlijk heel veel mensen hoofdpijn bezorgen hier
    via meerdere bronnen heb ik vernomen dat hgh kan helpen bij bechterew en de klachten verminderen.
    via mijn dokter gaat dit niet lukken, dat heb ik geprobeerd maar die werkt er niet aan mee.

nu was ik zelf van plan een tijdje zelf te betalen en te kijken of het een verschil maakt
    ik ben nu 1.83 en 75 kg maar ik hoef echt niet te gaan bodybuilden

mocht ik het toch uitproberen:

1. wat zou de beste dosis zijn om mee te beginnen
    2. hoe lang kan je dit achter elkaar gebruiken zonder problemen?
    3. ik kan aan hgh komen a 100 iu totaal voor 250 euro maar dit is betrouwbaar, als je op internet kijkt gaat het zelfs voor 140/160 euro voor 100 iu totaal maar dan weet ik niet of het goed is.
    waar kan ik eventueel beter kijken voor iets goedkopers wat toch betrouwbaar is?

alle andere tips zijn uiteraard welkom

groeten, tim

Niet veel verstand van hgh ofzo. Maar wat denk jij dat hgh kan betekenen voor jouw ziekte?
    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

ik probeer nu wel te sporten maar zodra ik ook maar even bezig ben weet ik al dat ik vanavond weer op mijn luie gat lig, terwijl ik vroeger 60 uur in de week werkte
      hierdoor verlies ik de laatste tijd alleen maar spiermassa en word ik gewoon een slappe zak
      ik hoop gewoon iets meer energie en meer kracht te krijgen
      ook heb ik gelezen dat het goed helpt voor betere slaap en gemoedstoestand

het zal geen wondermiddel zijn maar ik probeer gewoon iets te vinden wat mij in ieder geval kan helpen om wat meer actief te worden en weer normaal bezig te kunnen zijn

Comment

Originally posted by timo86 View Post
        ik probeer nu wel te sporten maar zodra ik ook maar even bezig ben weet ik al dat ik vanavond weer op mijn luie gat lig, terwijl ik vroeger 60 uur in de week werkte
        hierdoor verlies ik de laatste tijd alleen maar spiermassa en word ik gewoon een slappe zak
        ik hoop gewoon iets meer energie en meer kracht te krijgen
        ook heb ik gelezen dat het goed helpt voor betere slaap en gemoedstoestand

het zal geen wondermiddel zijn maar ik probeer gewoon iets te vinden wat mij in ieder geval kan helpen om wat meer actief te worden en weer normaal bezig te kunnen zijn
        Lol! Er zijn geen middeltjes tegen een gebrek aan discipline en wilskracht.
        Ik doe een gok

Comment

gebrek aan wilskracht is er niet wel een totaal gebrek aan energie

Comment

En je wilt je energie boosten met HGH/STH?
            Vergeet dat maar direct, het is knap vermoeiend gebruiken!
            Het maakt nieuwe spiercellen aan (hyperplasie) het vergroot geen spiermassa (hypertrofie)
            Een gebrek aan energie duid eerder op een voeding probleem....
            Waarbij ook nog komt dat gebruik van HGH/STH zeker niet zonder gevaar is!

Energie kun je boosten met Boldenon.... Het verhoogt de eigen Erythopoietin, beter bekend als epo.
            En het maakt je wat zwaarder in spiermassa.

Comment

250 euri voor 100iu? En 140-160 voor 100iu?
              Laat die allemaal maar liggen!
              Voor medische doeleinden (humaan), reken op +200 voor 30iu.... En dan ben je nog niet 100% zeker dat het de echte is.. Het is het meest genepte product, daar het ook het meeste brengt voor de fakers.....
              U zijt gewaarschuwd!!!

Comment

Wat zijn je bronnen voor het gegeven dat HGH zou kunnen helpen bij Becherew?

Wat zijn de klachten die verminderd moeten worden door het middel?
                "Straight outta gym"

Comment

Geen enkele!
                  Daar het zelfs uit de hand kan lopen met ontstekingen.. En hij heeft ontstoken wervel gewrichten?
                  Geen HGH/STH bij ontstekingen!

Comment

Originally posted by timo86 View Post
                    gebrek aan wilskracht is er niet wel een totaal gebrek aan energie
                    "ik probeer nu wel te sporten maar zodra ik ook maar even bezig ben weet ik al dat ik vanavond weer op mijn luie gat lig"

Je wil dus eigenlijk wel sporten, maar omdat je er zo moe van wordt, doe je het niet. Dat noem ik lui.
                    Ik doe een gok

Comment

Dus ook geen hgh voor bodybuilders met erge acne? Of is dat weer een andere categorie?

Comment

roa is voor de erge acne if im correct. Hgh is volgens mij puur bedoeld naast een kuur met test om je eigen aanmaak niet plat te leggen, toch?

Comment

Ik doel meer op knulletje die zegt dat je geen hgh moet gebruiken bij ontstekingen. Acne zijn eigenlijk toch ook ontstekingen ( vd talgklieren). Hgh wordt gebruikt voor hyperplaise. (Nieuwe spiercellen)

Comment

Originally posted by NickP View Post
                            roa is voor de erge acne if im correct. Hgh is volgens mij puur bedoeld naast een kuur met test om je eigen aanmaak niet plat te leggen, toch?
                            Nope
                            Je test gaat gewoon plat.
                            Hgh is voor diverse doeleinden afhankelijk van dosering.
                            1-3iu voor betere huid slaap gevoel
                            4-6 iu bovenstaande plus beter herstel plusvetverlies
                            7+iu bovenstaande en aanmaak nieuwe cellen, alhoewel dit volgens mij niet bewezen is.

Comment

Originally posted by Pren View Post
                              "ik probeer nu wel te sporten maar zodra ik ook maar even bezig ben weet ik al dat ik vanavond weer op mijn luie gat lig"

Je wil dus eigenlijk wel sporten, maar omdat je er zo moe van wordt, doe je het niet. Dat noem ik lui.
                              Mensen hebben klachten zoals snel vermoeid bij dergelijke inflammatoire ziekten. Lastig om dat gelijk op luiheid af te schuiven.

Sporten is daarom vaak een kwestie van energy management. In de avond bijv. sporten en de volgende dag niks meer waard zijn. Bij sommige van deze ziekten is daar geen ontkomen aan.

Ik denk dat de topic starter dit er eerder mee bedoelt.
                              Last edited by Iron Mind; 23-07-2015, 18:43.
                              "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X