Kuuradvies verschillende peptides

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@inferno ja dat is idd de beste manier.
    Is toch ook zo'n filmpje van, zo'n bber die kurkdroog staat, gemeten op 3% ofzo en dan na zo'n bodyscan blijkt het 7/8% te zijn 3/4% kan helemaal niet volgens die arts.
    Daarom is het getal niks waard om een fysiek bij te plakken maar puur voor progressie imo.

Comment

Als je maar ziet dat je vooruit gaat..
      Ben er zelf niet eens over begonnen en heb nu 4 pagina's en eigelijk nog geen echt antwoord op mn vraag ��
      Aangezien ik steeds zwaarder word wil ik wel weten waarvan, daarom word ik geregeld gemeten ��
      Control the weight, Don't let the weight control you..

Comment

Originally posted by quibus View Post
        @inferno ja dat is idd de beste manier.
        Is toch ook zo'n filmpje van, zo'n bber die kurkdroog staat, gemeten op 3% ofzo en dan na zo'n bodyscan blijkt het 7/8% te zijn 3/4% kan helemaal niet volgens die arts.
        Daarom is het getal niks waard om een fysiek bij te plakken maar puur voor progressie imo.
        Ben het met je eens. Het is maar een getalletje en met zo'n snelle meting kan het niet nauwkeurig zijn. Misschien heb je veel vet in je buikholte en dat kan je met zo'n huidplooimeter niet meten. Spiegel is gewoon het beste
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Igf voor het trainen 50 mcg per spier per kant.
          Je neemt iets meer voedingsstoffen op maar daar hoef je niet speciaal rekening mee te houden

Comment

Originally posted by Gus View Post
            Ben het met je eens. Het is maar een getalletje en met zo'n snelle meting kan het niet nauwkeurig zijn. Misschien heb je veel vet in je buikholte en dat kan je met zo'n huidplooimeter niet meten. Spiegel is gewoon het beste
            Of iemand die er objectief naar kan kijken.

Er zitten er een paar tussen die zichzelf overschatten en denken dat ze er geweldig bij staan terwijl dat niet zo is.

En personen met een licht minderwaardigheidscomplex zien de progressie die zij hebben gemaakt soms totaal over het hoofd.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Ik zie dat nu in de prep heel erg.
              Iedereen denkt dat er niks gebeurd maar als de coach (maarten in dit geval) dan je op je verbeteringen wijst is het .. oh ja

Comment

Haha! Doet me denken aan nibor!
                Ik doe een gok

Comment

Ik vind mezelf er niet geweldig bij staan hoor.
                  Maar word alleen maar beter dus komt wel goed
                  Control the weight, Don't let the weight control you..

Comment

En...Dennis, hoe is het verder gegaan met je kuur?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X