Kuuradvies verschillende peptides

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by frankey View Post
    Klopt helaas wel dacht zelf ook dat ik lager zat nu in de wedstrijd voorbereiding leer je vet wel kennen. No way 15 :
    Klopt, dan word je echt met je neus op de feiten gedrukt.

Mensen hebben vaak de neiging om te veronderstellen dat hun vetpercentage lager is. Omdat er een paar aders zichtbaar zijn die zij eerst niet konden zien, bijvoorbeeld.

Mensen verschillen nogal en om er echt achter te komen wat het werkelijk is zou een ervaren persoon een meting moeten doen. Maar deze foto's laten zien hoe verschillende percentages er ongeveer uit zien:

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

alleen die 3/4 en 6/7 klopt ook niet want dit is helemaal leeg getrokken... en dat doe je alleen maar net voor de wedstrijd... zo kan je er nooit 24/7 bij staan ook al sta je op 7 %
      Een dag niet getraind...

Comment

Ik word regelmatig gemeten, met een 4 punts sta ik nu op 12.3% (109.9kg) en op zo'n tamita schaal op 14.8%. Maar die schaal is niet heel nauwkeurig denk ik want daar staat dan op dat ik redelijk wat vet op mn arnen heb terwijl die net het droogst zijn van alles.. (2mm bicep en 3mm tricep deze week) maar verder maakt het ook niet uit voor nu, doel is december op 10 (met ook het vervelend stuk buik weg,hopelijk) en dan preppen voor 1ste wedstrijd.
        Control the weight, Don't let the weight control you..

Comment

Originally posted by frankey View Post
          alleen die 3/4 en 6/7 klopt ook niet want dit is helemaal leeg getrokken... en dat doe je alleen maar net voor de wedstrijd... zo kan je er nooit 24/7 bij staan ook al sta je op 7 %

Dat plaatje kan je niet veel uit opmaken, er zijn er met abs goedzichtbaar bij 16/17% wat dan meer vet op bv hun rug hebben. Dus zoveel zegt dat niet.. en het is ook maar een getalletje, als je in mijn foto log kijkt dan zie je waar ik ben begonnen (dikke 30%!) Dus ik ben tevreden.. (voor nu tenminste)

Comment

Klopt ook weer haha... voor leek ik wel 12% maar rug erbij kwam zat ik gelijk op 17%
            Een dag niet getraind...

Comment

Metingen zijn gewoon een grap. Al 100 keer gezegd. Ik begrijp ook niet waarom mensen niet snappen waaróm het zo onnauwkeurig is en dat het niet zoveel uitmaakt of je er heel skilled in bent. Het interesseert me niet of de Wayne Gretzky van calipers de meting heeft afgenomen. Het is een voortgang/schattingstool die per defenitie onnauwkeurig is.

Ik gebruik het nooit tenzij mensen idd echt sub 10% gaan en het handig is mm's bij te houden. Als je echt "vouwen" goed vast kan pakken met twee vingers worden de resultaten ook alleen maar troebeler en troebeler. Het komt alleen wel heel "pro" over zeker als je er een ernstig verhaal bij opsteekt en intelligent erbij kijkt.

ontopic: Dennis, degene die jouw metingen doet. Weet niet wie het is (ik kom ook uit Maastricht) maar die gast zit of aan de crack of moet wat anders gaan doen dan mensen opmeten. Want als je denkt dat die foto's ook maar in de buurt van de 15% komen en dat komt ook uit de metingen.... mja. Moeilijk. Is ook eerder 25% dan 20% imo. Maar goed het is maar een cijfertje verder ook niet belangrijk maar doe jezelf een lol en stop met teveel te baseren op calipers. Of het nou 4, 7 of 54 puntsmeting is.

Belangrijker, hoe staat het nou met de kuur en hoe gaat dat tot nu toe?
              Last edited by pescatore; 24-09-2015, 19:09.
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik wist niet dat mijn vraag waa, raad mijn bf..

Maar kuur gaat goed, zal volgende week ergens nieuwe foto's maken en erop zetten.
                Ik heb de igf nu 1x postworkout gezet, meteen 80gr eiwit 4gr carbs en 0vet naar binnen samen met animal pak en 5gr creatine, gek genoeg was mn pis die dag niet lichtgeven haha tegenover normaal..

Comment

Oja na de shot was ik toen ik thuis was echt vet moe, viel bijna meteen in slaap op de bank, ook voelde mn armen echt hangerig, lastig uit te leggen, had dus armen getraind en 50mcg links en 50 rechts in de bicep gezet, diezelfde nacht werd ik wakker vet bezweet, alsof ik hoog op de tren zat.
                  Dat is wat ik ervan gemerkt hebt..

Comment

Originally posted by Dennis328 View Post
                    raad mijn bf..
                    25%?

Nee hoor, succes!

Comment

Als je echt een nauwkeurige meting wilt, dan moet je dat met een Bod Pod laten meten.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Waarom zou je nauwkeurig willen meten.
                        Als dezelfde persoon je meet kun je makkelijk cm vergelijken en je progressie bekijken.
                        Dit icm de spiegel en gewicht en je hebt imo alles nodig om je schema's aan te passen.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                          Als dezelfde persoon je meet kun je makkelijk cm vergelijken en je progressie bekijken.
                          Dit icm de spiegel en gewicht en je hebt imo alles nodig om je schema's aan te passen.
                          De vraag is ook of dezelfde persoon iedere keer hetzelfde kan meten
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Hij meet mij op dezelfde plekken dmv mn tattoo's (armen en rug tenminste) dus daar zit geen verschil in

Comment

Originally posted by quibus View Post
                              Geen idee, mensen kunnen verschillende redenen hebben. Ik geef slechts aan dat er een nauwkeurige methode is mocht hij het per se willen weten.

Dat is ook wel zo.
                              - Dave Tate

Comment

Originally posted by rain View Post
                                De vraag is ook of dezelfde persoon iedere keer hetzelfde kan meten
                                Naja het zijn redelijk vaste plekken die je hebt en meten is imo best nog wel een vak apart.
                                Ik heb me wel eens vlak na een meting bij maarten me laten meten bij Ray en op een mm na was het hetzelfde.
                                Je pakt ook niet gewoon een stuk huid en tang erop van 5e en klaar.
                                Vocht tikken ze er als het ware uit, goede meet tang en tig x hetzelfde doen maakt het dat je imo wel met redelijk nauwkeurige meting komt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X