dbol-winny kuur vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dbol-winny kuur vraagje

Hallo,
    ik had even een vraag ik wil dalijk in de winter een dbol-winny kuur doen van 6 weken met daarna nolvadex.
    ik lees heel veel negatieve maar ook positieve berichten over deze kuur en het heeft me aan het twijfelen gebracht.
    dus als iemand hier ervaring mee heeft let mw know.
    mocht ik de kuur dan alsnog gaan doen wil ik graag ook iets weten over hoe te eten tijdens de kuur.
    alvas bedankt
    ik ben trouwens 27 jaar 85 kilo en train nu al zo 3 jaar met enkele stops ertussen

Andersom is handiger:

-Waarom denk jíj dat dit een goede kuur is?
    -Is dit je eerste kuur en zo nee wat heb je in het verleden gedaan en hoe is dat verlopen?
    -Hoe lang ben je?
    -Hoe eet je nu dan?
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik had deze kuur op het oog omdat ik na het lezen op verschillende sites toch wel het idee kreeg dat dit een goed reultaat bied.
      al lees ik toch ook wel dat het een hele slechte kuur is en dat het beter is om het bij 1 te houden ipv te stacken.
      Maar wat is dan beter dbol of winny mijn doel nu in de winter is puur massa
      ik train nu een jaar of 3 ik heb 2 jaar geleden een dbol kuurtje gedaan en ik heb daar een goede ervaring mee gehad.
      Ik ben 1.77 en mijn voeding is niet echt geweldig ik probeer een bakje kwark te eten in de avond en verdeeld over de dag wat boterhammen.
      alleen het avond eten verschilt vaak de ene keer eet ik een goede maaltijd en de andere keer zit ik een roti weg te proppen.
      Ik voel me eigen wel klote na slechte maaltijden maar ik wil graag een stramien voor over de dag waar ik mij aan moet houden.
      dat is voor mij persoonlijk het beste zo train ik ook alles is van tevoren uitgestippeld en ik moet gewoon weten waar ik aan toe ben.
      dus voordat ik het besluit neem om de dbol winny te doen wil ik wel alles even goed op orde ik was zelf van plan om 1-12 te beginnen aan de kuur
      Last edited by Dks-beastmode; 21-10-2015, 11:41.

Comment

Je zoekt een beetje naar een oplossing maar doet dat niet door na te denken. Wat ik ermee bedoel is het volgende:

Je hebt kennelijk geen idee waarom je specifiek deze kuur wilt doen maar je denkt dat het goed is, ofzo. Dat is als je met dit soort middelen gaat werken niet echt een top idee. Daarnaast heb je een dbol only gedaan en ehbt een goede ervaring maar zit ik ernaast als ik zeg dat daar niet veel meer van over is?

MIjn mening: je hebt je voeding niet op orde ik ben ik er om die reden ook van overtuigd dat je training niet op orde is. Althans 90% van de keren gaat dit hand in hand. Ik denk dat als je dit fixed dat je meer winst gaat behalen p termijn dan met welke kuur dan ook en je op die manier vanzelf leert hoe je goed gained zodat als je besluit te gaan kuren dat je ook daadwerkelijk wat eraan overhoudt.

Qua kuur, ik zie de voordelen van deze kuur niet, ga er vanuit dat je doel massa is? Neem dan test-only 500 per week, hcg mee laten lopen en nolva nakuur.

Maar nogmaals, je huidige plan gaat je niks opleveren ben ik bang.

Comment

Twee orals stacken en dan ook nog 6 weken, dat lijkt me niet zo'n heel goed idee.
          Raad het je dan ook ten zeerste af. Je lever krijgt echt (te)veel te verduren.
          Verstandig is om dan gewoon Test E te gaan zetten inderdaad.
          In between obsessed periods

Comment

Oke dank je voor de reply's ik ga me inderdaad maar eens meer verdiepen in me voeding en dan volgende winter maar eens kijken hoe ik ervoor sta.
            ik zie er ook maar vanaf om die stack te doen want ik heb inderdaad veel gelezen over wat het met je lever doet en daar heb ik geen trek in.
            dan maar even gaan wennen aan het idee dat het met de tijd een spuit word.
            Bedankt anyway !!

klopt trouwens dat ik me vorige kuur kwijt ben dit met omstandigheden geen luiheid ofzo.
            Last edited by Dks-beastmode; 21-10-2015, 14:12.

Comment

amen!
              Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Dks-beastmode View Post
                Oke dank je voor de reply's ik ga me inderdaad maar eens meer verdiepen in me voeding en dan volgende winter maar eens kijken hoe ik ervoor sta.
                ik zie er ook maar vanaf om die stack te doen want ik heb inderdaad veel gelezen over wat het met je lever doet en daar heb ik geen trek in.
                dan maar even gaan wennen aan het idee dat het met de tijd een spuit word.
                Bedankt anyway !!

klopt trouwens dat ik me vorige kuur kwijt ben dit met omstandigheden geen luiheid ofzo.
                Goed besluit, denk dat je met een aantal maanden goede voeding en een goed schema meer gains gaat bereiken dat een pillen kuurtje (over de nadelen nog niets een gesproken).

Weet je je vetpercentage? Op dit manier kunnen we je op weg helpen ZELF een goed schema in elkaar te zetten. En hoeveel dagen wil je/kun je trainen?

Comment

Ik heb een nek/taille meting gedaan en dan kom ik uit op 25% ik probeer vijf keer per week te trainen

Comment

25% bf, wacht dan maar met kuren tot je een meer respectabel bf mag bezitten.
                    Voor nu is je voeding van groter belang dan het toekomstig kuren, laat je desnoods helpen dat een heel stuk te verbeteren.
                    Als je moet kiezen tussen juiste en gebalanceerde voeding, of roids? Kies voor de voeding!
                    Alles valt of staat met de voeding...........

Comment

Ja ik schrok ook even van dat 25% hahahha ik ga zeker me voeding aanpassen ik heb 7 maanden in de ziektewet gezeten en dat heeft wat gedaan met het lichaam.
                      ik ben nooit een dun iemand geweest altijd wel best stevig van mezelf dat is mn bouw maar dit liet mij wel even inzien dat ik aan de bak moet qua voeding.

Comment

Voeding is 80% met of zonder kuren... 25% no go voor kuren man
                        Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
                          Voeding is 80% met of zonder kuren... 25% no go voor kuren man
                          80% is wel wat overdreven.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                            80% is wel wat overdreven.
                            Jij moet niet denken dat AAS een wondermiddel is ofzo he Inferno. Is eigenlijk vooral goed eten.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                              Jij moet niet denken dat AAS een wondermiddel is ofzo he Inferno. Is eigenlijk vooral goed eten.

En trainingen niet te vergeten !
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X