Originally posted by Nocerino
View Post
Eerste kuur HGH Informatie gevraagd ???
Collapse
X
-
Welke hgh heb je? Mijn vader krijgt hgh van de dokter omdat hij een schildklierziekte heeft. Hij heeft hgh van bayer. Als jij denkt dat je dezelfde hebt kan ik in pm wel foto's sturen zodat je het kan vergelijkenBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Gus View PostWelke hgh heb je? Mijn vader krijgt hgh van de dokter omdat hij een schildklierziekte heeft. Hij heeft hgh van bayer. Als jij denkt dat je dezelfde hebt kan ik in pm wel foto's sturen zodat je het kan vergelijken
Echter weet ik niet of je het op grond daarvan zou kunnen zeggen of het echt real is. Lijkt me dat als het genept wordt ze de verpakking etc toch wel echt identiek na maken. Maar zelf weet ik dit ook niet hoor
Comment
-
Heb het volgende gehaald
Danabol 10 mg Apotheek
Testesteron enan 250 mg iran hormon APOTHEEK
Tren enant 100 mg Maly tiger
Boldenon Alpha pharma
week 1-4
D anabol 40 mg per dag
Trenbolon 200 mg per week
testesteron enant 500 mg per week
Boldenon 500 mg per week
week 5 -12
Trenbolon 200 mg per week
testesteron enant 500 mg per week
Boldenon 500 mg per week
Daarna na kuren met clomid en pregnyl
Heb hgh er uit gelaten denk volgende kuur mee pakken
KON KIEZEN TUSSEN HGH VAN GENTROPIN PEN 36 IU 100 % echt
OF ALLEY 100 IU Ook echt en na te checken op hun site
MAAR GA HET DEZE KEER NIET GEBRUIKEN......... enLast edited by AKA47; 05-11-2015, 13:19.
Comment
-
Ja klopt alley is een under ground lab wordt in belgie gemaakt.
Maar vind zelf wel dat ze veiliger betrouwbaarder en puurder zijn dan die chineze troep of russische troep.
Is laats hele gedoe geweest ook met rusische hgh waren van menselijke lichamen afgenomen.
En dan kan je weer te maken krijgen met hele nare ziektes!!!!!
Comment
-
Originally posted by quibus View PostAlley is niet echt het is een ug merk dus leuk dat je kunt checken maar zegt niks, al zijn ze imo wel ok.
Zou bold langer zetten of front laden.
Maar vind zelf wel dat ze veiliger betrouwbaarder en puurder zijn dan die chineze troep of russische troep.
Is laats hele gedoe geweest ook met rusische hgh waren van menselijke lichamen afgenomen.
En dan kan je weer te maken krijgen met hele nare ziektes!!!!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment