Originally posted by Nocerino
View Post
Eerste kuur HGH Informatie gevraagd ???
Collapse
X
-
Welke hgh heb je? Mijn vader krijgt hgh van de dokter omdat hij een schildklierziekte heeft. Hij heeft hgh van bayer. Als jij denkt dat je dezelfde hebt kan ik in pm wel foto's sturen zodat je het kan vergelijkenBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Gus View PostWelke hgh heb je? Mijn vader krijgt hgh van de dokter omdat hij een schildklierziekte heeft. Hij heeft hgh van bayer. Als jij denkt dat je dezelfde hebt kan ik in pm wel foto's sturen zodat je het kan vergelijken
Echter weet ik niet of je het op grond daarvan zou kunnen zeggen of het echt real is. Lijkt me dat als het genept wordt ze de verpakking etc toch wel echt identiek na maken. Maar zelf weet ik dit ook niet hoor
Comment
-
Heb het volgende gehaald
Danabol 10 mg Apotheek
Testesteron enan 250 mg iran hormon APOTHEEK
Tren enant 100 mg Maly tiger
Boldenon Alpha pharma
week 1-4
D anabol 40 mg per dag
Trenbolon 200 mg per week
testesteron enant 500 mg per week
Boldenon 500 mg per week
week 5 -12
Trenbolon 200 mg per week
testesteron enant 500 mg per week
Boldenon 500 mg per week
Daarna na kuren met clomid en pregnyl
Heb hgh er uit gelaten denk volgende kuur mee pakken
KON KIEZEN TUSSEN HGH VAN GENTROPIN PEN 36 IU 100 % echt
OF ALLEY 100 IU Ook echt en na te checken op hun site
MAAR GA HET DEZE KEER NIET GEBRUIKEN......... enLast edited by AKA47; 05-11-2015, 13:19.
Comment
-
Ja klopt alley is een under ground lab wordt in belgie gemaakt.
Maar vind zelf wel dat ze veiliger betrouwbaarder en puurder zijn dan die chineze troep of russische troep.
Is laats hele gedoe geweest ook met rusische hgh waren van menselijke lichamen afgenomen.
En dan kan je weer te maken krijgen met hele nare ziektes!!!!!
Comment
-
Originally posted by quibus View PostAlley is niet echt het is een ug merk dus leuk dat je kunt checken maar zegt niks, al zijn ze imo wel ok.
Zou bold langer zetten of front laden.
Maar vind zelf wel dat ze veiliger betrouwbaarder en puurder zijn dan die chineze troep of russische troep.
Is laats hele gedoe geweest ook met rusische hgh waren van menselijke lichamen afgenomen.
En dan kan je weer te maken krijgen met hele nare ziektes!!!!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment