Eerste kuur HGH Informatie gevraagd ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eerste kuur HGH Informatie gevraagd ???

    Dit wordt mijn eerste kuur hgh heb wel wat onderzoek gedaan maar nog steeds niet uit wat ik er precies bij zal nemen en voor hoe lang. Iemand suggesties

    Vorige kuur was ong 4 maanden terug

    2 weken oxymethalon
    12 weken sustanon 500 mg p/w
    12 weken deca 400 mg p/w

    ben 30 jaar en weeg 80 kg 182 cm

  • #2
    Waarom oxy? als ik het goed heb is dat behoorlijk fokt op voor je lever.

    Verder inhoudelijk op in gaan kan ik niet omdat ik er te weinig verstand van heb.

    Maar vanwaar de keuze om nu al te gaan kuren? Met dat gewicht kun je het zonder ook nog wel eventjes doorbeuken zonder gear maar is natuurlijk jouw keuze
    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

    Comment


    • #3
      Oxy omdat ik dat nog toevallig thuis heb van vorige kuur is wel wat giftiger dan Danabol maar je hoeft er weer minder van te nemen dus komt eigenlijk op het zelfde neer als Danabol.

      Comment


      • #4
        Wil graag

        week 1-4

        75 mg oxy per dag
        500 mg test e p/w
        400 mg deca p/w
        2 iu hgh per dag om me lichaam te laten wennen

        week 5-12

        500 mg test p/w
        400 mg deca p/w
        4iu hgh per dag

        pregnyl en clomid nakuur in week 14 dat 4 weken aan houden

        en dan allen nog door gaan met hgh tot week 27

        Comment


        • #5
          75 mg Oxy per dag bij 80 kg lichaamsgewicht noem jij minder?
          Kom op zeg , meen je dat serieus?

          Verder kan ik er geen zinnige uitspraak over geven, al vind ik dat redelijk onzinnig.
          Wat is je vetpercentage btw?
          Waarom hgh nu al?
          Last edited by rain; 01-11-2015, 19:27.
          DIVIDE ET IMPERA

          Comment


          • #6
            pregnyl vanaf week 1 tot en MET eerste week nakuur nemen. En dit dan 500iu 2x per week

            hgh heb ik niet zo veel verstand van maar volgensmij kan je best al eerder op 4iu per dag gaan zitten.

            Comment


            • #7
              Ligt aan soort hgh originele zou ik niet op 4 zetten dan ga je kapot.
              Oxy is goed spul maar 75mg is niet minder dan dboll.
              Zou kuur op 10 weken zetten en oxy op 3 a 4 weken.

              Comment


              • #8
                ben aan het twijfelen nu of ik wel met oxy door wil gaan denken jullie dat ik dan beter d anabol kan gebruiken.
                Neem oxy omdat ik ze al in huis heb orginele human grade daarom maar als iedereen er zo negatief over is denk ik dant ik dan voor d anabol zal gaan..
                en misschien laat ik de hgh wel uit ben aan het twijfelen??
                zou voor een human grade hgh gaan weet nog niet welke merk

                Comment


                • #9
                  [Wil graag

                  week 1-4

                  75 mg oxy per dag
                  500 mg test e p/w
                  400 mg deca p/w
                  2 iu hgh per dag om me lichaam te laten wennen

                  week 5-12

                  500 mg test p/w
                  400 mg deca p/w
                  4iu hgh per dag

                  pregnyl en clomid nakuur in week 14 dat 4 weken aan houden

                  en dan allen nog door gaan met hgh tot week 27=AKA47;1298432]ben aan het twijfelen nu of ik wel met oxy door wil gaan denken jullie dat ik dan beter d anabol kan gebruiken.
                  Neem oxy omdat ik ze al in huis heb orginele human grade daarom maar als iedereen er zo negatief over is denk ik dant ik dan voor d anabol zal gaan..
                  en misschien laat ik de hgh wel uit ben aan het twijfelen??
                  zou voor een human grade hgh gaan weet nog niet welke merk[/QUOTE]

                  Comment


                  • #10
                    Bij het gebruik vanOxymetholone is de vuistregel in het algemeen: 1 a 1,2 mg per kilo aan lichaamsgewicht. Om de reden dat Oxymetholone, anapolon oftewel Anadrol levertoxisch is raden wij aan om niet meer dan 1-2 tabletten van 50 mg per dag en niet langer dan 6 weken achter elkaar te gebruiken, met een uiterste maximum van 150 mg per dag voor 2 a 3 weken.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by AKA47 View Post
                      Bij het gebruik vanOxymetholone is de vuistregel in het algemeen: 1 a 1,2 mg per kilo aan lichaamsgewicht. Om de reden dat Oxymetholone, anapolon oftewel Anadrol levertoxisch is raden wij aan om niet meer dan 1-2 tabletten van 50 mg per dag en niet langer dan 6 weken achter elkaar te gebruiken, met een uiterste maximum van 150 mg per dag voor 2 a 3 weken.
                      En ik kan wel raden waar je dit 'advies'vandaan hebt.
                      Tabs op 150 mg p.d is zwaar onnodig, buiten dat het uiteraard niet bepaald goed voor je is.
                      Op een stom tabs only kuurtje na heb ik geen ervaring met aas, al lees ik er wel veel over.
                      Maar ik weet er veel te weinig vanaf om je advies te kunnen geven.
                      Niet dat je gewicht altijd wat zegt, maar om zo'n zware kuur te doen incl hgh lijkt mij redelijk onzinnig.
                      Zonder de hgh is het al een flinke kuur en meer dan genoeg om massa op te pakken.
                      DIVIDE ET IMPERA

                      Comment


                      • #12
                        Als je zeker weet dat je de goede HGH hebt kun je zonder probleem je gear wat hoger zetten.
                        De pregnil (HCG) zet je vanaf start met de Testosteron tot einde gebruik daarvan. (beter nog tot in eerste week na-kuur)
                        De Oxy zet je op 2x50mg per dag, of beter nog 100mg ineens bij het ontbijt (het is niet je basis steroid). Slik je minder, kun je beter een D-bolletje nemen die in verhouding mg voor mg zeker niet minder werkt. Vergeet daarbij niet dat er 20% bio verlies optreed bij de tabs. De Oxy zal veel meer vocht trekken, terwijl 40mg D-bol hetzelfde resultaat zal geven. En ja de Oxy is meer lever belastend.

                        Maar zoals ik al zeg, zeker weten dat je HGH the real stuff is! Je zet het zodat je meer kunt verdragen van de gear.
                        Dat het je helpt groter te worden, is nooit echt bewezen.. Daar zijn andere middelen voor.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by emielos View Post
                          Waarom oxy? als ik het goed heb is dat behoorlijk fokt op voor je lever.

                          Verder inhoudelijk op in gaan kan ik niet omdat ik er te weinig verstand van heb.

                          Maar vanwaar de keuze om nu al te gaan kuren? Met dat gewicht kun je het zonder ook nog wel eventjes doorbeuken zonder gear maar is natuurlijk jouw keuze
                          maar waarom reageer je dan?
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Nocerino View Post
                            maar waarom reageer je dan?
                            Zie de 2e vraag die ik stel
                            Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                            Comment


                            • #15
                              Maar daar gaat het topic toch niet over?
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X