Eerste kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Waarom dan wel weer cutten met winstrol, is toch totaal niet nodig.

Comment

Je naam zegt al genoeg... Waarom niet wat meer tijd nemen?

3x per week circuit training full body? Dat zijn echt 2 totaal verschillende dingen. Tijdens een circuit training train je weliswaar je gehele lichaam maar volgens een heel ander principe (meer gericht op uithoudingsvermogen icm laag gewicht en veel herhalingen). Post je oefeningen en reps eens. Mijn vermoeden is dat je hier nog veel aan kunt verbeteren.

Daarnaast "incl. dieet". Post deze ook eens. Krijg echt het idee dat je snel wilt gaan shinen ipv wat structureels aan je lichaam wilt gaan doen. Met jou stats zijn AAS echt niet de oplossing en zeker niet met de huidige kennis die je hebt.

Comment

Ik zou zoiezo als eerste naturel cutten... tot een degelijk vp. (Vanaf 12 oid)
        Maar dit kun je echt niet verborgen houden... no way... je gaat veranderen zonder het zelf door te hebben. Fysiek en mentaal. Zeker je vrouw gaat dat direct merken aangezien ze jou zo goed kent... overweeg een gesprek en stel het voor. Wanneer ze er achterkomt en je het achterhield dan ben je de sjaak. En ze zal erachterkomen... je kunt toch niet eeuwig smoesjes blijven verzinnen?

Mocht je dit geregeld krijgen zou ik voor 500mg test-e voor 10-12 weken pakken. Simpel en flinke massawinst als je degelijk eet

Comment

Originally posted by JeanDrawling View Post
          Je kan beter gaan cutten met goed dieet + eventueel winstrol, sta je wat strakker, vet% omlaag en kan je nog in al je kleren in!
          Testo kuren zonder dat het opvalt bij je vrouw lukt niet, tenzij ze compleet achterlijk is! Bovendien ga je zo geil staan dat je je buurvrouw en héél de straat gaat willen neuken!
          Ik ben om, ga meteen bestellen
          ik roep ook maar wat !!!

Comment

15 min crosstainer
            reserve bosu wilde squat + press
            double crunch
            deadlift
            dumbel press ball /
            barbel row
            lateral raise
            two arms dumbell triceps
            hammer curl
            Roeien

Dit doe ik x3 en aan t einde uitfietsen

Originally posted by Chefferson View Post
            Je naam zegt al genoeg... Waarom niet wat meer tijd nemen?

3x per week circuit training full body? Dat zijn echt 2 totaal verschillende dingen. Tijdens een circuit training train je weliswaar je gehele lichaam maar volgens een heel ander principe (meer gericht op uithoudingsvermogen icm laag gewicht en veel herhalingen). Post je oefeningen en reps eens. Mijn vermoeden is dat je hier nog veel aan kunt verbeteren.

Daarnaast "incl. dieet". Post deze ook eens. Krijg echt het idee dat je snel wilt gaan shinen ipv wat structureels aan je lichaam wilt gaan doen. Met jou stats zijn AAS echt niet de oplossing en zeker niet met de huidige kennis die je hebt.

Comment

mijn dieet:

8:00 30 gram whey met Brinta
              10:00/10:30 2 volkoren BH met magere vlees of kaas20+
              11:00/11:15 1 stuk fruit
              12:30 salade met kip/tonijn/zalm en beetje zoete aardappel
              14:15 handvol nootjes
              15:00 fruit/rauwkost
              16:00 250 gr magere kwark
              18:00 warme maaltijd: kip/biefstuk/vis met zilvervlies en groenten
              20:00 Trainen
              21:30 Whey 30 gr
              23:00 250 magere kwark

Comment

Hoeveel KCAL is dit? En verhouding E/K/V?

Comment

Ik zal het maar eens zeggen dan want verbaast me dat niemand anders het al expliciet gedaan heeft: Je bent echt niet klaar om te gaan kuren.

Je training, kennis, omstandigheden, stats, benadering, motivatie,... Alles schreeuwt gewoon beginner. Wil je iets structureels opbouwen ga je al die dingen toch moeten verbeteren, doe dat eerst dan. Al veel gekke dingen gehoord maar midlife crisis is een heel oppervlakkige motivatie. En als je tegen je godeigen vrouw al niet durft zeggen dat je kuurt.

Je doet wat je wil, maar denk er nog eens goed over na. Je kan nog zoveel bereiken naturel.
                  Last edited by Theodore Rex; 09-11-2015, 11:47.

Comment

Energie: 2250
                    vet: 50
                    eiwit: 170
                    koolhydtraten: 190

ongeveer...

Originally posted by Chefferson View Post
                    Hoeveel KCAL is dit? En verhouding E/K/V?

Comment

dak voor je reactie....suggesties qua dieet en training?

Originally posted by Theodore Rex View Post
                      Ik zal het maar eens zeggen dan want verbaast me dat niemand anders het al expliciet gedaan heeft: Je bent echt niet klaar om te gaan kuren.

Je training, kennis, omstandigheden, stats, benadering, motivatie,... Alles schreeuwt gewoon beginner. Wil je iets structureels opbouwen ga je al die dingen toch moeten verbeteren, doe dat eerst dan. Al veel gekke dingen gehoord maar midlife crisis is een heel oppervlakkige motivatie. En als je tegen je godeigen vrouw al niet durft zeggen dat je kuurt.

Je doet wat je wil, maar denk er nog eens goed over na. Je kan nog zoveel bereiken naturel.

Comment

Je zal voor jezelf eerst moeten bepalen welke kant je op wilt. Wil je groter worden dan ga je bulken. In dat geval eet je veel te weinig. Wil je je VP omlaag hebben ga je cutten. Ook in dat geval is je voeding niet op orde.

Bij benadering heb je 2700 KCAL nodig (je onderhoud). Wil je cutten, begin je op 2500-2400 en kijk je een aantal weken aan wat er gebeurt. Wil je groeien zet je in op 2900-3000 KCAL. Je kan voor het maken van het schema een redelijk algemene regel aanhouden: 1gr vet per kg lichaamsgewicht, 2gr eiwit per kg lichaamsgewicht. De rest aanvullen met KH.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X