Waarom dan wel weer cutten met winstrol, is toch totaal niet nodig.
Eerste kuur
Collapse
X
-
Je naam zegt al genoeg... Waarom niet wat meer tijd nemen?
3x per week circuit training full body? Dat zijn echt 2 totaal verschillende dingen. Tijdens een circuit training train je weliswaar je gehele lichaam maar volgens een heel ander principe (meer gericht op uithoudingsvermogen icm laag gewicht en veel herhalingen). Post je oefeningen en reps eens. Mijn vermoeden is dat je hier nog veel aan kunt verbeteren.
Daarnaast "incl. dieet". Post deze ook eens. Krijg echt het idee dat je snel wilt gaan shinen ipv wat structureels aan je lichaam wilt gaan doen. Met jou stats zijn AAS echt niet de oplossing en zeker niet met de huidige kennis die je hebt.
Comment
-
Ik zou zoiezo als eerste naturel cutten... tot een degelijk vp. (Vanaf 12 oid)
Maar dit kun je echt niet verborgen houden... no way... je gaat veranderen zonder het zelf door te hebben. Fysiek en mentaal. Zeker je vrouw gaat dat direct merken aangezien ze jou zo goed kent... overweeg een gesprek en stel het voor. Wanneer ze er achterkomt en je het achterhield dan ben je de sjaak. En ze zal erachterkomen... je kunt toch niet eeuwig smoesjes blijven verzinnen?
Mocht je dit geregeld krijgen zou ik voor 500mg test-e voor 10-12 weken pakken. Simpel en flinke massawinst als je degelijk eet
Comment
-
Originally posted by JeanDrawling View PostJe kan beter gaan cutten met goed dieet + eventueel winstrol, sta je wat strakker, vet% omlaag en kan je nog in al je kleren in!
Testo kuren zonder dat het opvalt bij je vrouw lukt niet, tenzij ze compleet achterlijk is! Bovendien ga je zo geil staan dat je je buurvrouw en héél de straat gaat willen neuken!ik roep ook maar wat !!!
Comment
-
15 min crosstainer
reserve bosu wilde squat + press
double crunch
deadlift
dumbel press ball /
barbel row
lateral raise
two arms dumbell triceps
hammer curl
Roeien
Dit doe ik x3 en aan t einde uitfietsen
Originally posted by Chefferson View PostJe naam zegt al genoeg... Waarom niet wat meer tijd nemen?
3x per week circuit training full body? Dat zijn echt 2 totaal verschillende dingen. Tijdens een circuit training train je weliswaar je gehele lichaam maar volgens een heel ander principe (meer gericht op uithoudingsvermogen icm laag gewicht en veel herhalingen). Post je oefeningen en reps eens. Mijn vermoeden is dat je hier nog veel aan kunt verbeteren.
Daarnaast "incl. dieet". Post deze ook eens. Krijg echt het idee dat je snel wilt gaan shinen ipv wat structureels aan je lichaam wilt gaan doen. Met jou stats zijn AAS echt niet de oplossing en zeker niet met de huidige kennis die je hebt.
Comment
-
mijn dieet:
8:00 30 gram whey met Brinta
10:00/10:30 2 volkoren BH met magere vlees of kaas20+
11:00/11:15 1 stuk fruit
12:30 salade met kip/tonijn/zalm en beetje zoete aardappel
14:15 handvol nootjes
15:00 fruit/rauwkost
16:00 250 gr magere kwark
18:00 warme maaltijd: kip/biefstuk/vis met zilvervlies en groenten
20:00 Trainen
21:30 Whey 30 gr
23:00 250 magere kwark
Comment
-
Ik zal het maar eens zeggen dan want verbaast me dat niemand anders het al expliciet gedaan heeft: Je bent echt niet klaar om te gaan kuren.
Je training, kennis, omstandigheden, stats, benadering, motivatie,... Alles schreeuwt gewoon beginner. Wil je iets structureels opbouwen ga je al die dingen toch moeten verbeteren, doe dat eerst dan. Al veel gekke dingen gehoord maar midlife crisis is een heel oppervlakkige motivatie. En als je tegen je godeigen vrouw al niet durft zeggen dat je kuurt.
Je doet wat je wil, maar denk er nog eens goed over na. Je kan nog zoveel bereiken naturel.Last edited by Theodore Rex; 09-11-2015, 11:47.
Comment
-
dak voor je reactie....suggesties qua dieet en training?
Originally posted by Theodore Rex View PostIk zal het maar eens zeggen dan want verbaast me dat niemand anders het al expliciet gedaan heeft: Je bent echt niet klaar om te gaan kuren.
Je training, kennis, omstandigheden, stats, benadering, motivatie,... Alles schreeuwt gewoon beginner. Wil je iets structureels opbouwen ga je al die dingen toch moeten verbeteren, doe dat eerst dan. Al veel gekke dingen gehoord maar midlife crisis is een heel oppervlakkige motivatie. En als je tegen je godeigen vrouw al niet durft zeggen dat je kuurt.
Je doet wat je wil, maar denk er nog eens goed over na. Je kan nog zoveel bereiken naturel.
Comment
-
Je zal voor jezelf eerst moeten bepalen welke kant je op wilt. Wil je groter worden dan ga je bulken. In dat geval eet je veel te weinig. Wil je je VP omlaag hebben ga je cutten. Ook in dat geval is je voeding niet op orde.
Bij benadering heb je 2700 KCAL nodig (je onderhoud). Wil je cutten, begin je op 2500-2400 en kijk je een aantal weken aan wat er gebeurt. Wil je groeien zet je in op 2900-3000 KCAL. Je kan voor het maken van het schema een redelijk algemene regel aanhouden: 1gr vet per kg lichaamsgewicht, 2gr eiwit per kg lichaamsgewicht. De rest aanvullen met KH.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
38 minutes ago -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment