Samenstellen kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Samenstellen kuur

Dag iedereen,

ik ben op zoek naar mijn tweede injecteerbare kuur en had hierbij graag wat hulp gehad.

Heb alreeds ervaring met superdrol en winstrol, en heb dit jaar een kuur gedaan van 12 weken test e op 500 mg samen met 4 weken 45mg winstrol tabs.
    Hiervan ben ik een pak sterker geworden en een kilo of 5 erbij, maar er was wel een deel vocht bij.

Ik ben 29 jaar en weeg 75 kg op 13%

Graag wil ik enkele kilo's droge spiermassa bijkomen en lager gaan in vetpercentage.

Welke kuur kunnen jullie mij aanraden?

Alvast bedankt!

Ik zou eerst een voedingschema samenstellen. wat is jou lengte?

Comment

voeding is in orde hoor, ik ben 1.78m

Comment

kan je mij dan uitleggen waarom je maar 5 kilo gaint op 500 test ? tenzame met winstrol?
        ben van 101 naar 108 gegaan op 250 test 200 primo ... later 200 mast toegevoegd en kwam op 110kg uit.
        mankeerd er toch echt iets aan jou voeding. wat eet je zoal op een dag?

Comment

Ik ben begonnen op 250mg per week, maar na 6 weken was ik nog niet tevreden met de resultaten en heb ik daarom de dosis verhoogd naar 500mg
          En 5 kilo is toch niet slecht?.. iedere persoon is ook anders he, jij komt van deze kuur misschien meer bij dan ik.

Ik eet rond de 2800 calorieen per dag.

Comment

75 kg op 1.78, eerste kuur al achter de rug. Met 500 mg test voor 12 weken en dan slechts 5 kg gainen? En daarvan was het grootste gedeelte vocht zeg je zelf. Kerel ik kan je 1 ding vertellen: jouw voeding is verre van in orde.

Ben eigenlijk wel benieuwd, heb je wel naturel getraind? Of ben je al begonnen met kuren voordat je een stap in de sportschool had gezet?
            "No matter how hard your day's may seem there are better day's coming. So stick your chest out, keep your head up and stay strong. "

Comment

Originally posted by Cliffer001 View Post
              Ik ben begonnen op 250mg per week, maar na 6 weken was ik nog niet tevreden met de resultaten en heb ik daarom de dosis verhoogd naar 500mg
              En 5 kilo is toch niet slecht?.. iedere persoon is ook anders he, jij komt van deze kuur misschien meer bij dan ik.

Ik eet rond de 2800 calorieen per dag.
              nou kerel je eet gewoon te weinig als je na 6weken niks meer bijkomt dan ligt dat ook voor 90 % aan je voeding! ik
              5 kilo op een 12 weken kuur is wel slecht ja.

Comment

Originally posted by joppie222 View Post
                75 kg op 1.78, eerste kuur al achter de rug. Met 500 mg test voor 12 weken en dan slechts 5 kg gainen? En daarvan was het grootste gedeelte vocht zeg je zelf. Kerel ik kan je 1 ding vertellen: jouw voeding is verre van in orde.

Ben eigenlijk wel benieuwd, heb je wel naturel getraind? Of ben je al begonnen met kuren voordat je een stap in de sportschool had gezet?
                Tuurlijk niet dat zie je aan zijn stats

Comment

Ja hoor heb 8 jaar naturel getrained

Comment

dan is je voeding niet in orde kerel je eet gewoon te weinig. voor elke kilo vvm ( vetvrijmassa ) heb je lichaam meer voeding nodig. plaats je voedingschema is.

ik zou als ik jou was je voeding verhogen naar 3000 kom je nog niet aan weer verhogen naar
                    3200 enz enz.

Comment

Ga inderdaad alsjeblieft aan de slag met je voeding en laat het idee om opnieuw te kuren voor wat het is. Er valt nog zoveel te halen voor je, zonder te hoeven kuren.

Er staat op dit forum genoeg informatie om je opweg te helpen.
                      "No matter how hard your day's may seem there are better day's coming. So stick your chest out, keep your head up and stay strong. "

Comment

06:30 8 eetlepels brinta met melk + whey shake
                        9:30 5 volkoren boterhammen met kip en pindakaas
                        12:00 rijst of pasta met vlees of vis en groenten
                        15:00 appel, banaan, eiwitshake + ultra fine oats
                        18:00 rijst met kip en groenten
                        Na de training whey + ultra fine oats
                        Voor slapen bakje kwark

Comment

Leuk maar wij hebben maar aan kcals : totaal eiwitten totaal carbs totaal vet.

Comment

Ik vul alles wat ik eet in op myFitnessPal en tel zo alles op en kom uit rond de 2800 calorien per dag,
                            deze app zegt ook of ik meer eiwitten koolhydraten of vetten moet eten en daarop baseer ik mijn voeding

Comment

dat doe ik ook , dan kan je ook je totaal eiwit ,carbs ,vette zien.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X