Kuurtje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jij maakt echt vrienden he....
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (red @ Jul. 27 2005,15:06)]Jij maakt echt vrienden he....
      mja zou ik graag doen, maar er hangt hier vijandigheid bij een simpel vraagje, en testo , ik dacht echt van hem een soort pro bber te zien, zijn foto is al oud zegt ie dus ik ben wel is benieuwd ,veel van wat ik zeg is ook voor de fun hé

Comment

Geen vijandigheid die krijg je alleen van mij..
        Ze geven je wijze raad en jij luistert alleen naar een mening die dicht bij de jouwe zit..
        En omdat je dan wat tegenspraak krijgt ga je mensen beledigen dat is niet netjes.(zonder schelden! )
        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
        Squat 230 kilo
        Bankdrukken 137.5 kilo
        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Iguana @ Jul. 27 2005,15:19)]Geen vijandigheid die krijg je alleen van mij..
          Ze geven je wijze raad en jij luistert alleen naar een mening die dicht bij de jouwe zit..
          En omdat je dan wat tegenspraak krijgt ga je mensen beledigen dat is niet netjes.(zonder schelden! )
          jama nee cava, diegene van wie ik die kuur haal heeft zelf al veel ervaring en die zei ook de proviron deels (25mg) met de d bol te starten

Comment

Jij vraagt wat en anderen reageren als dat niet het antwoord is wat je wilt krijgen moet je de vraag niet stellen....
            En ik heb je foto net nog ff zitten bekijken en jij komt niet eens in de buurt van testo.... je bent erg droog dat is het enige massa heb je gewoon niet....
            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (red @ Jul. 27 2005,15:23)]Jij vraagt wat en anderen reageren als dat niet het antwoord is wat je wilt krijgen moet je de vraag niet stellen....
              En ik heb je foto net nog ff zitten bekijken en jij komt niet eens in de buurt van testo.... je bent erg droog dat is het enige massa heb je gewoon niet....
              maar er is spiermassa of vetmassa ,ik wil enkel massa met een laag bf , ik ga nu in de winter opbouwen en als ik uiteindelijk 100kg droog haal dan ben ik zeer tevreden

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (super_A @ Jul. 27 2005,15:30)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (red @ Jul. 27 2005,15:23)]Jij vraagt wat en anderen reageren als dat niet het antwoord is wat je wilt krijgen moet je de vraag niet stellen....
                maar er is spiermassa of vetmassa , en testo als die zijn bloes uitdoet gaan de wijven lopen, bij mij blijven ze staan, ik wil enkel massa met een laag bf , ik ga nnu in de winter opbouwen en als ik uiteindelijk 100kg droog haal dan ben ik zeer tevreden
                Lekker bezig gaylord..
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Iguana @ Jul. 27 2005,15:32)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (super_A @ Jul. 27 2005,15:30)]
                  Originally posted by [b
                  maar er is spiermassa of vetmassa , en testo als die zijn bloes uitdoet gaan de wijven lopen, bij mij blijven ze staan, ik wil enkel massa met een laag bf , ik ga nnu in de winter opbouwen en als ik uiteindelijk 100kg droog haal dan ben ik zeer tevreden
                  Lekker bezig gaylord..
                  fuck off loser

altyd commentaar

Comment

Laatste waarschuwing de volgende keer ga ik meteen bannen. Blijf bezig met dezelfde waarschuwingen aan dezelfde mensen..

Meteen gesloten omdat er toch niet geluisterd wordt en niks zinnigs meer uitkomt.

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X