pijnlijke injecties

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pijnlijke injecties

hallo,

ik ga nu de 3e week van mn 1e kuurtje in en heb erg veel last van pijn na het injecteren.
    ik neem 2x per week 1ml sustanon a 300mg(en daarnaast 60mg anavar), maar begin me af te vragen of het allemaal wel de moeite waard is.
    de allereerste injectie heb ik een week lang een opgezwollen been gehad en nauwelijks kunnen lopen (eigenlijk niet) laat staan squaten.
    zelf op het bankje komen om benchpresses te doen was lastig.
    had het gevoel of ik een ongelovelijk harde trap erop had gekregen en ook nog eens wondroos opgelopen.
    naar de arts geweest, die vertelde me dat het allemaal wel zou herstellen en anti-biotica mee gehad tegen de wondroos.
    omdat ik de eerste injectie(samen met ervaren AAS gebruiker) nogal nerveus was en wat wild deed met de naald dacht ik dat het hierdoor kwam
    en dus 3 dagen later het andere been maar geprobeerd(die ik door een verpleegkunde heb laten zetten), volgende dag in de loop van de dag kwam de pijn weer opzetten.
    deze keer zelfde verhaal alleen gelukkig wel in mindere mate, beide benen zijn inmiddels hersteld.
    en heb besloten om langere naalden (40mm) te kopen en de billen maar eens te proberen, inpricipe weer het zelfde, kreeg een pijnlijke zwelling op mn bil die ongeveer 5 dagen aanhield.
    nu de laaste injectie afgelopen donderdag in het zelfde been als de eerste injectie gezet en weer dezelfde pijn, danwel weer in mindere mate maar pijnlijk genoeg om
    me af te vragen hoe ik nu verder moet...

met injecteren ga ik als volg te werk;
    ik ga ontspannen zitten met mn been gestrekt
    haal 1ml op met grote naald, vervang deze voor .8x40 en verwijder alle lucht en laat een druppel over de naald lopen.
    ik ontsmet de te injecteren plek(zet mn duim in mn lies en wijs mn wijsvinger iets naar buiten om de plek te bepalen).
    houd de huid strak.
    houd de naald als een pen vast en lood recht boven de injectieplek en druk hem er gelijdelijk tot het diepste in.
    aspireren, en langszaam injecteren, ong. 10sec voor 1ml. half minuutje wachten en daarna in 1 snelle beweging er weer uit.
    daarna stukje lopen, niet inmasseren

kan iemand me vertellen waar het aan het kan liggen? is het misschien mijn lichaam die extra gevoelig is? is het misschien de sust die pijnlijker is als andere middelen?
    doe ik toch met injecteren zelf nog iets verkeerd? combinatie van alles?

en wat zou ik het beste kunnen doen, ben eigenlijk nog niet zo van plan mn kuurtje op te geven.
    zijn er meer mensen die hier last van hebben? is het zo dat als je vaker op dezelfde plek hebt geinjecteerd je spier meer gaat wennen en de pijn minder word?
    heeft het zin om de dosis te verlagen? bijv. 2x pw .5ml? (dan maar iets minder kracht en massa)

is het een idee om over te gaan op test e, is dit een minder pijnlijke stof?
    zou dit in mn kuur passen, na 2weken van sust naar test e overstappen?

of zal ik toch maar stoppen? wil de knoop iig snel doorhakken voormezelf en hoop op ervaringen en tips van mensen die dit herkennen of goeie ideeen hebben
    hoe ik het allemaal wat minder pijnlijk kan maken en dus ook leuk kan houden.
    alvast bedankt, groeten.

niemand?

Comment

zoals ik je al vertelde het is gewenning, muscle virgin zeg maar en ja soms heb je het nogsteeds.

niet zijken gewoon doorgaan heel bot gezegd. je bent al week kijk naar je gains denk daar aan. zolang het niet onsteekt en alleen beetje stijf is so be it !

Comment

Nou let wel beetje op het moet niet elke keer een week pijn doen.

Comment

Merk?
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
            Merk?
            ultimate pharma

Comment

Originally posted by Beachboy View Post
              zoals ik je al vertelde het is gewenning, muscle virgin zeg maar en ja soms heb je het nogsteeds.

niet zijken gewoon doorgaan heel bot gezegd. je bent al week kijk naar je gains denk daar aan. zolang het niet onsteekt en alleen beetje stijf is so be it !
              zulke bijzondere gains zijn ernog niet hoor.
              begin iets meer kracht te krijgen en kleine pomp en aders te zien.
              maar het moet nog komen denk ik.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                Nou let wel beetje op het moet niet elke keer een week pijn doen.
                nee, maar de eerste weken ontkom je er niet echt aan

Comment

Originally posted by Beachboy View Post
                  nee, maar de eerste weken ontkom je er niet echt aan
                  achja zie het nog maar een weekje aan dan he. maar anders stap ik wel over naar ander merk en test cyp. kijken of dat beter gaat

Comment

waarom cypionaat en niet gewoon enanthaat?

Comment

omdat ik dat krijgen van een ander en niet nl merk. heb me laten veryellen dat ze buiten nederland andere olie gebruiken wat misschien wat uit kan maken.
                      verder is het verschil tussen cypionate en enhantate niet erg groot toch? beide lange esters, wat ook weer fijn is om maar 1x pw te zetten natuurlijk

Comment

denk echt dat het aan je "muscle virginity ligt" UP is een vrij veel gebruikt product

kijk het even aan ik verwacht dat het wel minder word bij je.

Comment

Sust zowiezo pijnlijk altijd , of gevoelig zacht uitgedrukt dan .
                          kan meestal niet zitten erop 3 dagen dan weer wisselen van bilhelft.

Comment

Gaat vanzelf over zoals beachboy zegt, UP is niet master quality maar enorme pip is ook weer overdreven. Dus nog ff doorzetten.

Comment

Is 1 slechte batch van up in omloop wat is het batch nummer?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X