Ultimate Pharma test en boldenon 300

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb vorig jaar bijna jaar on geweest voor mijn wedstrijd en iedereen om mij heen ook die mee deden... allemaal op up 9 verschillende personen en bij iedereen deed het wat het moest doen...

Zelf test bold... daarna tren erbij daarna over op kort gegaan, vind het echt wonderlijk allemaal...
    Een dag niet getraind...

Comment

waarschijnlijk zijn er dan dus 1 op 1 fakes in omloop.

Kijk eens om je heen buiten,90% van de Adidas, nike etc die je ziet lopen zijn ook fake helaas

Comment

Originally posted by frankey View Post
        Heb vorig jaar bijna jaar on geweest voor mijn wedstrijd en iedereen om mij heen ook die mee deden... allemaal op up 9 verschillende personen en bij iedereen deed het wat het moest doen...

Zelf test bold... daarna tren erbij daarna over op kort gegaan, vind het echt wonderlijk allemaal...

Up Doet gewoon zijn ding, heb het nu meerdere malen gebruikt en het gaat gewoon als een jekko.

Comment

Originally posted by Chiel_94 View Post
          Up Doet gewoon zijn ding, heb het nu meerdere malen gebruikt en het gaat gewoon als een jekko.
          hier hetzelfde good to go iedereen gaat als een kanon

Comment

Originally posted by ClassicBB View Post
            Denk dat je bold een beetje aan de lage kant is, voor optimale werking daarvan moet je zeker op 800 Mg per week zitten en de eerste 2 weken kickstart van 1500 Mg test is ok, denk dat Alpha of primus Ray een veel beter merk is dan UP
            .

Als je zo'n dosering nodig hebt, is die fake/ heftig ondergedoseerd. Hogere doses zijn altijd leuk, maar noodzakelijk nooit. Of je moet Jay zijn.

Originally posted by Weps View Post
            Ik neem 1,5ml over 2 spuiten verdeeld, dus 450mg per week. Ik mix 0,75ml bold met 0,75ml test.

Wel balen dat de kwaliteit zo slecht is van UP, wat voor troep heb ik dan ingespoten vraag ik me dan af? :$

Neem ook 2x50mg androgel voor trt per dag.

Mis bij deze bold ook het vreetkick gevoel wat ik van de pmp wel erg voelde...
            Hoe krijg je het verzonnen om zowel test te injecteren als bij te smeren...
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Weps View Post
              waarschijnlijk zijn er dan dus 1 op 1 fakes in omloop.

Kijk eens om je heen buiten,90% van de Adidas, nike etc die je ziet lopen zijn ook fake helaas
              Zover ik begrepen heb, zijn er van Up geen fakes in de omloop..

Comment

Gebruik op dit moment UP test en UP tren.
                Trainingen gaan beter, kan meer gewichten doen en ben sneller hersteld.
                Bijwerkingen zijn er ook (acne op de rug en schouders).

Werkt het? Ja ik denk het wel.
                Kun je het 100% zeker weten? Nee.

Belangrijk is dat je voldoende eet om de gains te zien komen.

Comment

Heb zelf chemische analyse verricht :Kwalitatief als kwantitatief op mijn gear van UP' voor ik het ging gebuiken. Was keurig netjes in orde.

Comment

Wat een dijker van een eerste post. Niet alleen toevallig UP gear, maar ook gewoon gaschromatograaf tot je beschikking. En hoe meet je in godesnaam kwalitatief? Je meet kwantiteiten van alle substanties, en vanuit daar is iets kwalitatief goed of niet.
                    Kwalitatief meten... Moet niet gekker worden.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Beide merken vind ik niet echt veelbelovend.
                      Over bold een dingetje. Heb er twee keer mee gekuurd. Beide keren een negatief libido ondanks verhogen testo. Ze zeggen deca is libido killer.... Nou bold is 10x erger. Dus ik heb me bold ingewisseld naar deca en na 5 weken was ik weer zo geil als vrieger in een kuur. Ik snapte t eerst niet tot ik me realiseerde da t de tweede keer was en beide bold erin.
                      Goeie merken? Baltic pharma of hcl (hardcorelabs)
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X