2days on /2days off

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2days on /2days off

ik zelf ben dit schema aan het volgen met clen

nu ben ik een ebook aan het lezen waar in staat dat the 2days on/off theorie dikke bullshit is
    de 2 dagen of werden zogezegd ingevoerd om je beta receptoren weer even te laten rusten omdat ze anders verzadigt zouden raken
    maar aangezien de lange halfwaarde tijd ( langer dan de vaan gezegde 36u) is de stof clen nog totaal niet uit het lichaam en geef je dus je receptoren ook niet de nodige rust om gewennig te voorkomen
    ik was zo al 5 weken bezig, merkte al weinig verlies in vet !
    nu ga ik dus maar de 1week op en af volgen
    denk dat 2 weken op en af teveel hoeveelheid clen gaat geven

2 weken op en 2 weken af is wat mij betreft de manier. Heb er zelf de beste resultaten mee behaald.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 02 2005,13:09)]2 weken op en 2 weken af is wat mij betreft de manier. Heb er zelf de beste resultaten mee behaald.

Greets...
      en voor hoeveel maanden deed je dan die 2 weken op af theorie?

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (super_A @ Aug. 02 2005,12:44)]ik was zo al 5 weken bezig, merkte al weinig verlies in vet !
        Clen ondersteunt het verlies van vet, maar als het niet werkt zal je toch vooral je voedingschema moeten aanpassen. Zoek de oorzaak dus niet te snel bij de chemische middelen die je gebruikt.
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (super_A @ Aug. 02 2005,13:10)]
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 02 2005,13:09)]2 weken op en 2 weken af is wat mij betreft de manier. Heb er zelf de beste resultaten mee behaald.

Greets...
          en voor hoeveel maanden deed je dan die 2 weken op af theorie?
          Ik herhaalde het maximaal 3x.
          Wat Mr. Symmetry zegt is helemaal waar hè, zonder goede voeding geen resultaten.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Aug. 02 2005,13:32)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (super_A @ Aug. 02 2005,12:44)]ik was zo al 5 weken bezig, merkte al weinig verlies in vet !
            Clen ondersteunt het verlies van vet, maar als het niet werkt zal je toch vooral je voedingschema moeten aanpassen. Zoek de oorzaak dus niet te snel bij de chemische middelen die je gebruikt.
            ik gebruik geen low carb dieet als je dat bedoelt

ik eet echt wel proper , vetten bijna enkel uit noten, zalm en lijnzaadolie

complexe koolhydraten ( havermout , brinta , bruine rijst ) en na training wat dextrose en s avonds een bak platte kaas

lijkt me op 1e zicht toch degelijk

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (super_A @ Aug. 02 2005,13:42)]ik gebruik geen low carb dieet als je dat bedoelt

complexe koolhydraten ( havermout , brinta , bruine rijst ) en na training wat dextrose en s avonds een bak platte kaas

hier heeft toch niemand wat aan.

Je kan schoon eten en toch ver boven je verbruik eten. Toch zal je dan niet afvallen.

Wat jij dus neerzet is zo wazig als de pest waar niemand wat mee kan. Wellicht eerst een dieet opstellen/bereken alvorens allerlei chemische spullen te nemen en die de schuld geven van jouw falen.
              Want op 2dgn op 2dgn af val je ook af, alleen zal het resultaat na 2-3wkn ook vrijwel aflopen vanwege down regulation (weet nederlandse woord er ff niet voor)

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (melkman @ Aug. 02 2005,14:12)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (super_A @ Aug. 02 2005,13:42)]ik gebruik geen low carb dieet als je dat bedoelt

hier heeft toch niemand wat aan.

Je kan schoon eten en toch ver boven je verbruik eten. Toch zal je dan niet afvallen.

Wat jij dus neerzet is zo wazig als de pest waar niemand wat mee kan. Wellicht eerst een dieet opstellen/bereken alvorens allerlei chemische spullen te nemen en die de schuld geven van jouw falen.
                Want op 2dgn op 2dgn af val je ook af, alleen zal het resultaat na 2-3wkn ook vrijwel aflopen vanwege down regulation (weet nederlandse woord er ff niet voor)
                melkman om aan je vereisten te voldoen bij deze mijn dieet

7u15

100gr brinta

kcal350 ;eiw 12gr kh 70gr vet 2gr

200 ml melk
                75 kcal ; eiwit 8gr kh 10gr vet o gr

30 gr whey

130 kcal ; eiwit 25gr kh 4 gr vet 1 gr

9u30

100 gr kippenfillet

kcal160 ; eiwit 31 kh 0gr vet4 gr

5 sneden volkoren brood

kcal 440 eiwit 18 kh 81 vet 5 gr

12u

150 gr zalmforel

kcal 400 ;eiwit 42 kh 0 vet 27 gr

250 gr gekookte bruine rijst

360 kcal ; eiwit 8 gr kh 77 vet 2

150 gr gestoomde groenten(brocoli)

14u30

250 gr gekookte bruine rijst

360 kcal ; eiwit 8 gr kh 77 vet 2

100 gr mager kalfsvlees

160 kcal ; eiwit 32gr kh 0 vet 3

100 gr groenten

17u30

100 gr havermout

kcal 370 ; eiwit 13 kh 62 vet 7

100gr magere kwark

65 kcal 10gr eiwit 10gr kh vet 2gr

50 gr noten

kcal 310 ; eiwit 12 kh 7 vetten 27
                na training

druivensap met banaan

60 gr wheypoeder

kcal 470 ; eiwit 58 kh 45 vetten 20 gr

voor het slapen gaan
                200gr kwark
                2eetlepes lijnzaadolie

TOTAAL

KCAL 4025 eiwit 279 kh 477 vetten 106

Comment

En je behoefte heb je ook uitgerekend neem ik aan?
                  Lijkt me namelijk gezien je stats dat je ruim boven je behoefte zit maar dat zal je zelf ff aan moeten geven.

Voor de duidelijkheid, boven je behoefte zitten is bulken en dan kan je slikken, spuiten of snuiven wat je wilt afvallen zal je er normaal gesproken toch echt niet van doen...

Comment

schema ziet er goed uit, maar net wat miss s zegt, wat is je dagelijkse behoefte?
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 02 2005,15:26)]Lijkt me namelijk gezien je stats dat je ruim boven je behoefte zit maar dat zal je zelf ff aan moeten geven.
                      BINGO

Ken weinig mensen die op 4000kcal kunnen cutten, maar ziet er goed uit om mee te bulken  

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 02 2005,15:26)]En je behoefte heb je ook uitgerekend neem ik aan?
                        Lijkt me namelijk gezien je stats dat je ruim boven je behoefte zit maar dat zal je zelf ff aan moeten geven.

Voor de duidelijkheid, boven je behoefte zitten is bulken en dan kan je slikken, spuiten of snuiven wat je wilt afvallen zal je er normaal gesproken toch echt niet van doen...
                        dit dieet is eigenlijk mijn kuurdieet van september, ik volg momenteel een gelijkaardig maar laat 50´% van de koolhydraten weg dus zit nu op ong 270 kh , 210 gr eiwitten, 2800 kcal

ik heb dat berekend ja mijn behoeftes die waren zelfs 5000 als ik dat mocht geloven, mijn bmr was 2500

GS=2155 Kcal. SDW(15%)=323 Kcal. Verhoging sport (10%)= 215 Kcal. Arbeidstoeslag (75%) =1616 Kcal.
                        Energiebehoefte = 2155 + 323 +215+ 1616 = 4309 Kcal.

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (melkman @ Aug. 02 2005,16:07)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 02 2005,15:26)]Lijkt me namelijk gezien je stats dat je ruim boven je behoefte zit maar dat zal je zelf ff aan moeten geven.
                          BINGO

Ken weinig mensen die op 4000kcal kunnen cutten, maar ziet er goed uit om mee te bulken  
                          volgens mij werkt clen steeds vetverbrandend ook al ben je niet aan het cutten

Comment

Dus niet hè, is zoals Mr. Symmetry ook al eerder zei.
                            Wat je ook neemt het is slechts een HULPMIDDEL!
                            Vet verbranden doe je in de eerste plaats door middel van je dieet (dus onder je behoefte) en cardio.
                            Al het andere kan een extra steun zijn maar wonderen bestaan niet.  

Comment

Dat doet het ook wel maar daar ga je niet heel veel van merken. Door verkeerd eten komt het erbij, clen breekt wat af...

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X