Wat hgh info

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jeff_rys
    maar heb toch een serieuze ervaring met HGH.
    Zoals 30 maanden aan een stuk 7/7 HGH inname. Beginnende met 1 IU, laatste jaar 4 IU's.

Ga misschien terug starten met IU (ben Rockefeller niet hé), maar ben nog aan het vergelijken van prijzen enzo.

Zelf heb ik dus een serieuze HGH-buik gekregen, MAAR die verdwijnt, zelfs al duurt het maanden, bijna een jaar, maar alles wordt terug normaal. Dus de nefaste bijwerkingen verdwenen. Heb Carpal Tunnel gehad, maar dat ging snel wel na het minderen van de dosering. Dosering was 6 IU's op dat moment.

Zeg niet dat dit alleenzaligmakend is, misschien hebben anderen een verschillende ervaring.

Groetjes,

Jeff
    30 maanden hgh? zal denk weken zijn verder vind ik je dossies in het begin wat licht

Comment

neen, toch niet

ik bedoelde inderdaad D E R T I G M A A N D E N en zoals gezegd, ik ben Rockefeller niet.

Ik stopte zo'n 24 maanden geleden omdat ik voor de tweede keer "geseized" ben, heb zelfs de 60 vials HGH (Anke Bio) die ik nog had moeten afgeven. Indien ik nog een derde keer "gepakt" wordt ga ik voor enkele maanden in de cel. Heb 30 dagen voorwaardelijk. Dus ik moest noodgedwongen stoppen.

Starten met 1 iu/dag is niet zo slecht, tenzij je competitie doet en geen tijd hebt. Moest ik terug kunnen beginnen, ik deed juist hetzelfde. Zoals gezegd, het is duur spul, en indien je begint met 4 iu's, wel ik heb de indruk dat je een deel verkwist.

HGH is vooral lonend indien je minimum (voor mij dan) 12 maanden aan blijft.

Maar ieder zijn ding.

Jeff

Comment

ff voor de duidelijkheid 30maanden ben je goed gevult. neem aan dat je niet de hele tijd as erbij hebt gezet?
        over de duur van hgh ben ik het 100% met je eens. je ziet soms schema's van 10weken en dan denk tja btje zonde van je geld.grts

Comment

Blijft de vraag staan natuurlijk wie je bent... (En of je jezelf dus ff voor zou kunnen stellen in jawel, het onderdeel 'Voorstellen')

Comment

Punani, de HGH was een "escape" van de AS

Wel ik ben al serieus op leeftijd. AS blijven gebruiken is een beetje gek dan. De HGH was dus een mooi alternatief. Kocht eerst HGH van IP (jullie moeten die toch kennen), geseized natuurlijk. Dan rechtstreeks van Anke Bio MET doktersvoorschrift. Dat ging goed voor een tijdje tot ik wederom geseized ben. Je moet begrijpen in Belgie mag niks als het over AS of HGH gaat. Je mag rustig plantjes weed hebben voor eigen gebruik, als drugsverslaafde krijg je gratis methadon, maar ho wee indien je HGH tracht te kopen met voorschrift.....dit alles omdat het goedkoper is in China dan in Belgie natuurlijk.

Dus dank zij de leeftijd ben ik niet meer actief als B.B. maar eerder een fitness guy.

dat is het zo wat.

Groetjes,

Jeff

P.S. indien je meer introduktie wil, wel ik was een aantal jaren op de Elite Fitness board actief.

Comment

Even een kleine introductie van hallo mensen ik ben......... tran al x aantal jaren ,mijn stats zijn ....... , is dat nu echt zoveel gevraagd
              Zo te lezen heb je behoorlijk wat ervaring, is altijd tof zo iemand op het forum te hebben maar stel je even netjes voor kerel.
              Hoe kan je nu geript worden als je doktersvoorschriften hebt voor hgh, dan wordt toch de dokter op de vingers getikt, toch uw probleem niet

Grtz
              stil growing

Comment

sorry man, maar ben hier ben toeval verzeild geraakt

laat ons zeggen "passing through". Zoals gezegd op redelijke leeftijd en dan zijn stats niet meer zo belangrijk. Nederland is niet ver van Belgie, dus hou ik het liever simpel. Daarbij het is interessanter wat gezegd wordt en wat de waarheid is. Natuurlijk kan ik hier beginnen liegen, maar dat is mijn ding niet.

Neen, Belgie heeft de STRENGSTE anti-drugwet van de wereld en AS of HGH horen daarbij.

In Nederland indien je zending ingehouden wordt, moet je dat afstaan en de kous is af. Niet in Belgie, daar moet je zeker niet herbeginnen.

Dit is de procedure voor import in Belgie:
                1) doktersvoorschrift
                2) apotheker die voor jou de spullen wilt invoeren (onmogelijke klus want de apotheek wordt ondersteboven gehaald, dus niemand is hierin geïnteresseerd. Je kan zeggen dat de apotheker onder druk wordt gezet, hij zal dit dan wel afleren. Heb enkele apo's lastig gevallen maar het antwoord was steeds "neen, bedankt")
                3) de apotheker is verantwoordelijk voor jouw gezondheid, dus als iets gebeurt, is hij de klos.

Heb echt niet zoveel te zeggen, zeker niet over AS, ik was maar een kleine gebruiker.

Groetjes,

Jeff

Comment

als je 30 maanden aan de sth zit waar dan nog as wordt bijgezet ben je geen kleine gebruiker meer, maar een ervaren gebruiker die verondersteld wordt te weten wat hij doet.

Wat betreft u apo, ik kan u direct 3 adressen geven in Belgie + dokters die het nodige doen om u as te geven ,en dit is geen gezever (ga er wel niet dieper op in gaan), enkel is de as die nog gemaakt wordt voor gezondheidsproblemen zo uitgedunt dat het niet meer de moeite is om het in een apo te halen, zelfs winstrol wordt al niet meer gemaakt, denk dat je nog enkel deca kan krijgen en dan nog die ampullen van 25 en 50mg.

Als de douane in belgie iets onderscheppen krijg je ook de vraag of je van u bestelling wilt afzien en dan is de kous ook af

Grtz
                  stil growing

Comment

Zal idd wel loslopen met dat veel strenger in België, voorlopig zijn daar nog artsen te vinden die willen begeleiden bij gebruik en zelfs voorschrijven, kun je in Nederland wel op je buik schrijven.

Comment

sorry, maar je slaat de bal mis

Originally posted by snipke
                      als je 30 maanden aan de sth zit waar dan nog as wordt bijgezet ben je geen kleine gebruiker meer, maar een ervaren gebruiker die verondersteld wordt te weten wat hij doet.

Wat betreft u apo, ik kan u direct 3 adressen geven in Belgie + dokters die het nodige doen om u as te geven ,en dit is geen gezever (ga er wel niet dieper op in gaan), enkel is de as die nog gemaakt wordt voor gezondheidsproblemen zo uitgedunt dat het niet meer de moeite is om het in een apo te halen, zelfs winstrol wordt al niet meer gemaakt, denk dat je nog enkel deca kan krijgen en dan nog die ampullen van 25 en 50mg.

Als de douane in belgie iets onderscheppen krijg je ook de vraag of je van u bestelling wilt afzien en dan is de kous ook af

Grtz
                      30 maanden HGH is niet 30 maanden shti zoals gecombineerd met insuline en steroides. Adressen voor AS heb ik echt niet nodig, ik had een dokter hiervoor. Een dokter om HGH voor te schrijven is ook geen probleem, MAAR HGH kost in Belgie ongeveer 10 keer zoveel als in China, of dit moest veranderd zijn.

Aangaande je antwoord over de belgische douane, moet ik je echt terechtwijzen. Er kunnen namelijk belgen hier posten en lezen, die dan denken dat "geseized" worden in Belgie peanuts is.

Hier gaan we dan: alles met voorschrift hé:
                      1) eerste maal geseized. Je krijgt een aangetekende brief dat je je kan aanbieden bij de federale politie, ook drugspolitie. Je wordt voor U R E N ondervraagd, want natuurlijk denken ze dat je het spul doorverkoopt.
                      Uiteindelijk kom je ervan af met een geldboete (ik dan toch). 125,00 €

2) tweede keer geseized. Je krijgt een jawel aangetekende brief dat je je kan aanbieden bij de federale politie, maar nu zijn het niet 2 agenten die je onder vuur nemen voor DE HELE MORGEND, maar er komt speciaal van Brussel een apotheker, weet niet echt wat die man zijn funktie is, dus de ondervraging gebeurt met z'en drieen.

3) Ik viel door de mand en liet me ontglippen dat ik thuis nog 60 vials van 4 UI's Anke Bio had en kon ze gaan halen of zij gingen in mijn plaats het appartement uit mekaar halen. Dus halen en (het was reeds ver in de middag) de spullen gaan afgeven. Dan werd een verslag gemaakt en kon ik beschikken.

4) Ik verhuis en de aangetekende brief met de 250,00 € die ik dit keer moest betalen komt niet aan. Volgende aangetekende brief dat ik me op de rechtbank moet aanmelden wat ik ook doe. Gek genoeg komt deze keer de brief wel aan. Ik kan bewijzen dat ik de eerste brief niet heb gehad. De rechter scheldt mijn boete kwijt, maar geeft me dertig dagen voorwaardelijk. Deze 30 maanden worden geännuleerd na 3 jaar.

Dus kom me niet zeggen dat je ZOMAAR je spullen die door de douane werden tegengehouden dient af te geven en dat je ervan af bent. En zeker niet dat je dit onbeperkt kan blijven doen.....

Nog dit, je zegt het zelf, er is bijna niks meer te krijgen. En oh ja, ook geen Deca meer (volgens mijn dokter), wel Sustanon, tenminste 2 jaar geleden toch nog.
                      Winstrol wordt al JAREN niet meer gemaakt in Belgie, maar dat dit niet meer zou zijn in Spanje, kan ik moeilijk geloven.

AS verkrijgen in Europa is zo makkelijk als nooit tevoren, HGH is een andere zaak. Dankzij de vrije handel in de EEG kan je zo spullen krijgen van Spanje, Italie, Oost-Europa zonder tussenkomt van de douane.

Groetjes,

Jeff
                      Last edited by jeff_rys; 27-03-2006, 22:14.

Comment

IK ben ook belg ze Jeff, ik denk dat jij gewoon pech hebt gehad dat moment met de douane, ik ken genoeg mensen die laten overkomen, je moet natuurlijk ook de trukken kennen zodat ze de verpakking niet open doen.

IK weet niet wat de hgh in china kost maar hier in belgie een kit somatropine, dus volgens mij de beste hgh, kost tss de honderd en tweehonder euro, het exacte bedrag kan ik hier niet noemen maar als je dat wil weten kon het via pm

Grtz
                        stil growing

Comment

niet echt pech

Wel de eerste keer (via IP) ging het spul erdoor. De tweede keer had ik prijs.

Dan vroeg ik Anke Bio om het op te sturen via Brussel en dat ging goed, todat de tweede fatale dag kwam. Je blijft immers niet geluk hebben. Ik vroeg altijd om 100 vials, wachtte 2 weken en de volgende lading kwam. Zodoende had ik 200 vials. Het is gevaarlijk om de 200 in één pak te laten sturen. Je hebt maar één risico met de douane, maar indien tegenslag ben je wel ineens 200 vials kwijt.

Ben de eerste maal 6 maanden aangeweest, daarna 30 maanden. Was zeker niet van plan om te stoppen.

Het spul werd opgestuurd rechtstreeks door Anke Bio, dus voor de verpakking weinig keus hé. Het blijft een redelijk grote doos.

Alleszins, de beide ondervragingen waren niet om te lachen hé.

Groetjes,

Jeff

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X