Boldebal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Boldebal

Kzou willen weten of er hier iemand ervaring heeft met Boldebal 50mg.
    Op aanraden van een collega heb ik me 2vials laten bezorgen.
    Kheb ff gegoogle't en wat ik er van gevonden heb is o.a dat het Clenbuterol zou bevatten en ook een blijvende werking zou hebben in rust en een zwaardere impact zou hebbn op de axis dan bv stanozolol.

Nu zou ik die Boldebal willen combineren met het kuurtje dat ik nog staan had van GS,nl testo enanthate,deca en d-bol.

Mss dat er iemand me raad kan geven ivm met de aan te raden hoeveelheid van die Boldebal dat ik in die kuur zou kunnen gebruiken. Testo= 500mg p/w. Deca= 200mg p/w. D-boll= 40-50mg p/d.

**<u> RESISTANCE IS FUTILE EARTHLINGS &#33;&#33;&#33; </u>**

Volgens mij is de Belgische google niet zo best als de Nederlandse want op onze google wordt je meteen doodgegooid als je het woord Boldebal intikt(ik wist het evengoed wel)en die geeft prima aan dat Boldebal dus ABSOLUUT GEEN clenbuterol is,kerel.

Boldebal is gewoon Equipoise oftewel boldenone en 50mg/ml is een klotedosering want om een beetje aan je dosis te komen moet jij dus al gauw 8ml per week gaan spuiten dus je bent niet erg slim bezig geweest door je &#39;&#39;op aanraden&#39;&#39; van een collega een hoop troep te laten bezorgen want je hebt nu dus een 10ml vial met maar 500mg EQ erin en dat zal nog best wat gekost hebben terwijl als je een Nederlands UG merk genomen zou hebben dat je dan 2000mg per vial had gehad voor hetzelfde geld maar belangrijker....VEEL MINDER PRIKKEN&#33;

Ik laat de rest wel aan de anderen over hier....

Comment

Idd niet echt een hoge dosering maar ik zou het dan toch maar gebruiken om de rest aan te vullen.. Normaal geven die producten alleen op zichzelf al voldoende resultaat..
      Ja bij ons is de info daarover iets geringer.. Daarom dat ik hier ook op een nederlands forum zit..
      Aangezien ik dan al aan 500mg testo en 400mg deca p/w zou zitten vond ik een hoge dosering boldenone ook niet zo belangrijk..
      Maar idd wel juist dat je voor die prijs al hogere doseringen hebt.

Comment

Is idd equipoise. Beneden de 400 mg per week (ik durf zelfs te beweren: beneden de 600 mg) ga je er waarschijnlijk niets van merken. Het is ook onzinnig om het naast de deca te zetten in een kuur. Deca &amp; equipoise hebben nagenoeg dezelfde werking, alleen aromatiseert deca eerder. De kuur die jij beschrijft gaat gegarandeerd resultaat geven, dus daar voegt die equipoise niets aan toe. Lekker laten staan, zou ik zeggen. Je dianaboldosering vind ik trouwens wat hoog. 30-40 mg. is zat.
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Helemaal mee eens&#33;

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Deze Belgische kerel had je wel wat info erover kunnen geven, ik ben beter dan google

Sluit me voor de rest volledig aan bij Mr sym

Grtz
            stil growing

Comment

Hahaha,daarom refereerde ik ff naar de Belgische google want ik vond het een vaag verhaal...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Testo @ Sep. 30 2005,03:40)]Volgens mij is de Belgische google niet zo best als de Nederlandse want op onze google wordt je meteen doodgegooid als je het woord Boldebal intikt(ik wist het evengoed wel)en die geeft prima aan dat Boldebal dus ABSOLUUT GEEN clenbuterol is,kerel.

Boldebal is gewoon Equipoise oftewel boldenone en 50mg/ml is een klotedosering want om een beetje aan je dosis te komen moet jij dus al gauw 8ml per week gaan spuiten dus je bent niet erg slim bezig geweest door je &#39;&#39;op aanraden&#39;&#39; van een collega een hoop troep te laten bezorgen want je hebt nu dus een 10ml vial met maar 500mg EQ erin en dat zal nog best wat gekost hebben terwijl als je een Nederlands UG merk genomen zou hebben dat je dan 2000mg per vial had gehad voor hetzelfde geld maar belangrijker....VEEL MINDER PRIKKEN&#33;

Ik laat de rest wel aan de anderen over hier....
                Hoezo minder prikken..

Er kan tegenwoordig meer als 1ml in een spuit hoor of dacht je soms dat je voor elke ml een aparte spuit moet gebruiken

Comment

testo bedoelde, wat spuit je liever 1x2ml of 1x 6ml, geef mij dan maar de 2ml

Grtz
                  stil growing

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Sep. 30 2005,09:28)]Je dianaboldosering vind ik trouwens wat hoog. 30-40 mg. is zat.  
                    licht er toch aan welke merk en of ie het al eens eerder heeft genomen en aan zijn lichaam ??

miss gaar ie op 30mg niet genoeg
                    Who's the Chef

Comment

Het zou op zen minst al dubbel prikken zijn aangezien de Boldebal slechts 50mg boldenone bevat en je dan al minstens 4spuiten moet zetten per week om aan de hoeveelheid van 400mg te geraken.. als je je spuit dubbel gaat vullen uiteraard.
                      Als je daar dan nog eens de testo en deca bijneemt dan zal je kont wel op een speldenkussen gaan lijken..
                      Om het dan nog niet te hebben over het &quot;lastige&quot; gevoel want de GS producten voelen nu niet bepaald lekker aan in je bil.

Uiteraard zou ik dan eventueel bij een toekomstige kuur uitkijken naar doseringen van 200mg,das dan toch al 2 prikken minder per week.
                      Tot nu toe was boldenone me vrij onbekend dus nu maar hopen dat het me in combinatie met de deca geen waterkop zal bezorgen..  

Comment

Jij hebt toch een paar maanden helemaal niks gedaan?
                        Weet niet voor wanneer je die kuur gepland hebt maar zou er eerst maar weer eens naturel terug in komen...

Comment

Idd kga eerst ervoor zorgen dat ik terug op men maximum zit vooraleer ik weer zou kuren..
                          Anders heeft het toch niet veel zin..

Comment

hey der is er weer 1 met verstand bij gekomen

goede keuze kerel
                            Who's the Chef

Comment

Hey,

Misschien een domme vraag hoor,

Maar die Dianabol op de foto is wel een hele grote verpakking. Is dit een familie pak ofzo. Of kijk ik gewoon raar..

Grtzz D
                              !Use my shit and feel the power!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X