Leeftijd as

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leeftijd as

hoe oud moet je zijn om te kuren??? ik heb vrienden van 16 die deca doen of ganabol. zijn ze goed bezig?? blijven ze het resultaat houden of gaat het weer weg(ze trainen wel door) greetz joey

Je vrienden zijn absoluut niet slim bezig Joey
    Op die leeftijd ben je nog in de groei en is je eigen test-produktie hoger als die ooit zal zijn. Het is dus zaak om met goede voeding en training er alles naturel uit te halen.
    Het resultaat wat ze nu behalen zal ook zeker niet blijvend zijn, er is namelijk geen enkele ondergrond.

Als ik een leeftijd zou moeten noemen om eventueel te beginnen, er van uit gaande dat je al jaren traint en alle basis zaken, voeding, training, rust op orde hebt en je op een "sticky-point" zit zou ik zeggen nooit voor je 23e.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ben 21, train al 5 jaar zonder

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (webmaster @ Apr. 11 2003,18:38)]Ben 21, train al 5 jaar zonder  
        Precies en zie het resultaat!
        Klasse toch.

Greets...

Comment

Als ze 16 zijn en dan as gebruiken vind ik echt niet normaal!
          Op de meeste sites staat er als je dan toch wil gebruiken pas na 4 a 5 jaar trainen en niet voor je 25.
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (joey @ Apr. 11 2003,18:22)]hoe oud moet je zijn om te kuren??? ik heb vrienden van 16 die deca doen of ganabol. zijn ze goed bezig?? blijven ze het resultaat houden of gaat het weer weg(ze trainen wel door) greetz joey
            Maar groeien ze dan eigenlijk wel hard door te kuren???
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

curiosio: ben het geheel met je eens.

AS op je 16de, dan ben je gewoon STOM!!!!
              What's the difference between your wife and your gear?
              They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
              I also love them both, and can't live without them.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (dino21 @ Apr. 11 2003,19:29)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (joey @ Apr. 11 2003,18:22)]hoe oud moet je zijn om te kuren??? ik heb vrienden van 16 die deca doen of ganabol. zijn ze goed bezig?? blijven ze het resultaat houden of gaat het weer weg(ze trainen wel door) greetz joey
                Maar groeien ze dan eigenlijk wel hard door te kuren???
                Niet zoveel als op latere leeftijd. Ze zullen best hard groeien maar dat doen ze ook met goede voeding e.d. op die leeftijd.
                Hoe je het ook bekijkt het is en blijft stom.

Greets...

Comment

ik ben nu ook 16 en train al vanaf mn 14e. wat is de beste voeding voor mij?? en hoe krijg ik snel veel massa erbij??
                  ik train altijd in sets van 12-10-8-6-4 reps. is dit goed?
                  greetz joey

Comment

kan een kuurtje met ene lichte dosis veel kwaad dan als je 16 bent??gewoon 1 licht kuurtje bedoel ik dan ook en dan stoppen met AS(wel doorgaan met fitness)

Comment

Mijn advies is niet aan beginnen op die leeftijd.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (joey @ Apr. 12 2003,01:17)]kan een kuurtje met ene lichte dosis veel kwaad dan als je 16 bent??gewoon 1 licht kuurtje bedoel ik dan ook en dan stoppen met AS(wel doorgaan met fitness)
                        Joey zeg nou zelf, je bent nog volop in de groei waarom zou je er uberhaupt over denken om het te gaan gebruiken?
                        Of het meer kwaad kan dan dat je een jaar of 23 bent weet ik niet maar omdat je nog geen jaren zo traint zal het resultaat nooit maximaal zijn en vooral ook niet blijvend.
                        Hartstikke zonde man

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (joey @ Apr. 12 2003,01:09)]ik ben nu ook 16 en train al vanaf mn 14e. wat is de beste voeding voor mij?? en hoe krijg ik snel veel massa erbij??
                          ik train altijd in sets van 12-10-8-6-4 reps. is dit goed?
                          greetz joey
                          Voor de voeding moet je ff een aantal topics lezen dat is wat veel om op te schrijven. In ieder geval veel eten en verdeelt over de dag. Zorg dat je schoon eet ( geen junk-food ) en dat je veel eiwitten neemt.
                          Qua training zou ik minder doen als dat je nu doet.
                          Basis oefeningen, kort en zwaar. 3 a 4 setjes per oefening, 6-10 reps per setje, 3 a 4 oefeningen per spiergroep, niet meer als 2 spiergroepen per dag en dat niet meer als 1x per week.

Greets...

Comment

hoe het precies zit weet ik niet, maar als je op zo een jonge leeftijd gaat kuren stopt je groei. en dan kan je problemen krijgen. ik bedoel niet je spiergroei, maar inwendig. en dat snapt iedereen dat dat niet ok is. als je boven de 23 bent groeit dat niet meer zo, dus maakt het niet uit. je wordt ook niet meer langer enzo. en met- of zonder as, je zal niet erg veel meer aankomen. wat je aankomt is waarsch. het idee dat je kuurt dus dat je die tijd beter op je voeding, etc. let. op je 16e kan je enorm groeien met het juiste eten. kijk naar tribulus. zorg dat je op je 21e ook zo bent. en als je dan een kuurtje doet wordt je groooooot!
                            nu niks kuren. ook niet licht kuurtje en dan stoppen.. gewoon NIET DOEN!!
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik train minimaal 5 x in de week. en eet behoorlijk goed. kvind zelf dat ik al een behoorlijke basis heb. maandag of dinsdag zal ik een een paar fototjes van mezelf plaatsen dan kunnen jullie zien wat jullie ervan vinden
                              greetz joey

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X