hoe oud moet je zijn om te kuren??? ik heb vrienden van 16 die deca doen of ganabol. zijn ze goed bezig?? blijven ze het resultaat houden of gaat het weer weg(ze trainen wel door) greetz joey
Leeftijd as
Collapse
X
-
Je vrienden zijn absoluut niet slim bezig Joey
Op die leeftijd ben je nog in de groei en is je eigen test-produktie hoger als die ooit zal zijn. Het is dus zaak om met goede voeding en training er alles naturel uit te halen.
Het resultaat wat ze nu behalen zal ook zeker niet blijvend zijn, er is namelijk geen enkele ondergrond.
Als ik een leeftijd zou moeten noemen om eventueel te beginnen, er van uit gaande dat je al jaren traint en alle basis zaken, voeding, training, rust op orde hebt en je op een "sticky-point" zit zou ik zeggen nooit voor je 23e.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (webmaster @ Apr. 11 2003,18:38)]Ben 21, train al 5 jaar zonder Â
Klasse toch.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (joey @ Apr. 11 2003,18:22)]hoe oud moet je zijn om te kuren??? ik heb vrienden van 16 die deca doen of ganabol. zijn ze goed bezig?? blijven ze het resultaat houden of gaat het weer weg(ze trainen wel door) greetz joeyeat eat eat and look like a freak!
Comment
-
curiosio: ben het geheel met je eens.
AS op je 16de, dan ben je gewoon STOM!!!!What's the difference between your wife and your gear?
They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
I also love them both, and can't live without them.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (dino21 @ Apr. 11 2003,19:29)]Originally posted by [bCitaat[/b] (joey @ Apr. 11 2003,18:22)]hoe oud moet je zijn om te kuren??? ik heb vrienden van 16 die deca doen of ganabol. zijn ze goed bezig?? blijven ze het resultaat houden of gaat het weer weg(ze trainen wel door) greetz joey
Hoe je het ook bekijkt het is en blijft stom.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (joey @ Apr. 12 2003,01:17)]kan een kuurtje met ene lichte dosis veel kwaad dan als je 16 bent??gewoon 1 licht kuurtje bedoel ik dan ook en dan stoppen met AS(wel doorgaan met fitness)
Of het meer kwaad kan dan dat je een jaar of 23 bent weet ik niet maar omdat je nog geen jaren zo traint zal het resultaat nooit maximaal zijn en vooral ook niet blijvend.
Hartstikke zonde man
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (joey @ Apr. 12 2003,01:09)]ik ben nu ook 16 en train al vanaf mn 14e. wat is de beste voeding voor mij?? en hoe krijg ik snel veel massa erbij??
ik train altijd in sets van 12-10-8-6-4 reps. is dit goed?
greetz joey
Qua training zou ik minder doen als dat je nu doet.
Basis oefeningen, kort en zwaar. 3 a 4 setjes per oefening, 6-10 reps per setje, 3 a 4 oefeningen per spiergroep, niet meer als 2 spiergroepen per dag en dat niet meer als 1x per week.
Comment
-
hoe het precies zit weet ik niet, maar als je op zo een jonge leeftijd gaat kuren stopt je groei. en dan kan je problemen krijgen. ik bedoel niet je spiergroei, maar inwendig. en dat snapt iedereen dat dat niet ok is. als je boven de 23 bent groeit dat niet meer zo, dus maakt het niet uit. je wordt ook niet meer langer enzo. en met- of zonder as, je zal niet erg veel meer aankomen. wat je aankomt is waarsch. het idee dat je kuurt dus dat je die tijd beter op je voeding, etc. let. op je 16e kan je enorm groeien met het juiste eten. kijk naar tribulus. zorg dat je op je 21e ook zo bent. en als je dan een kuurtje doet wordt je groooooot!
nu niks kuren. ook niet licht kuurtje en dan stoppen.. gewoon NIET DOEN!!een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...23 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: