Met een lengte van 179 cm had je die 23 kilo makkelijk natuurlijk kunnen gainen mits je voeding, training en rust in orde zat.
met of zonder dianabol?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Achilles ben ook de eerste 2jaren op natuurlijke wijze bijgekomen maar zoals ik al zei, doe niet alleen aan BB, zijn dagen dat ik 2maal per dag train en dan nog werken dan is het niet zo simpel om je gewicht te houden. Moest het alleen BB zijn , goed eten(wat ik zeker doe) en rust zou ik inderdaad wel zwaarder kunnen geweest zijn. Ben ook niet het biotype dat gemakkelijk massa bijkomt, afvallen daarentegen, no sweat!!
Bedankt voor de tip Bruce.
Comment
-
Over de nakuur nog:
40mg voor een x aantal weken is redelijk overdone, bij 20mg heb je het merendeel v/d receptoren al verzadigd.
Beter is je pct dan langer door te laten lopen. Dus eventueel 1 week @ 40mg, daarna 4 weken op 20mg.Team member @ Dutchbodybuilding.
Comment
-
Niet mee eens. Nolvadex bereikt z'n piekwaarde pas na 4 weken. Heeft niets met receptoren te maken. Vrouwen met k anker slikken het tot maximaal 5 jaar dagelijks. Gebleken is, dat 4 weken x 40 mg de hoogste piekwaarde veroorzaakt. Hoger dan 40 mg is nutteloos.We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Ik dacht toch echt een half life van een 7 a 14 uur en dan kom je op een piek van max 4 dagen.
http://www.bpg.bg/pharmaceuticals/tamoxifen.phtml
http://www.medsafe.govt.nz/profs/dat...Tamofentab.htmLast edited by MrJ_; 23-05-2006, 14:12.Team member @ Dutchbodybuilding.
Comment
-
Effect of lower versus higher doses of tamoxifen on pituitary-gonadal function and sperm indices in oligozoospermic men.
Dony JM, Smals AG, Rolland R, Fauser BC, Thomas CM.
Administration of the antiestrogen tamoxifen for one month to 12 patients with idiopathic oligozoospermia significantly increased the mean basal testosterone (T) level and the responses of luteinizing hormone (LH) and follicle stimulating hormone (FSH) to constant luteinizing hormone releasing hormone (LHRH) infusion but did not significantly influence the mean oestradiol (E2) levels or the E2 over testosterone ratio. Mean sperm concentration and total sperm output increased by about 70% after a mean treatment period of 5.5 +/- 0.4 months. No statistically significant difference was found between the two subgroups of patients treated with either the lower (5 or 10 mg once daily) or higher dose of tamoxifen (10 mg twice daily) with respect to basal or LHRH stimulated gonadotropin and testosterone response or the E2/T ratio and the effect on sperm density and total sperm output. In both subgroups the sperm motility and morphology remained unchanged. In conclusion higher doses of tamoxifen in this study prove not to be superior to lower doses in improving mean sperm density and total sperm output. The relative small percentage of patients achieving normalisation of only these sperm parameters pleads for further search for more effective selection of patients and other more effective treatment modalities in patients with idiopathic oligozoospermia.
Maar goed, ieder z'n ding. Ik zelf vind weken lang 40mg veels te veel.Team member @ Dutchbodybuilding.
Comment
-
Maar dat blijf je altijd houden in deze bb wetenschap.
2 Verschillende standpunten die ook nog een beide onderbouwd kunnen worden met wetenschappelijke artikelen. Dit om het allemaal makkelijker te maken.
Het komt dan gewoon uiteindelijk uit op een kwestie van persoonlijke voorkeur. Welk standpunt trekt jou het meeste aan, of maybe probeer je allebei de manieren en trek je er uiteindelijk je conclusie uit.Team member @ Dutchbodybuilding.
Comment
-
dat zijn de tegenstrijdigheden he. Spijtig genoeg bestaat er geen bijbel in de zin van zo en zoveel moet het, het hangt van teveel verschillende factoren af.
Ga toch Mr Symmetry volgen, heb dat onderzoek ook gelezen alsook nog andere meningen en dit lijkt me toch het "best".
Comment
-
heb vandaag mijn testex gekregen. Voor diegene die het wilt weten; TESTEX ELMU PROLONGATUM 250mg. In elk doosje zit een ampul van 2ml en is Altana Pharma, spaanse makelij blijkbaar.
De eerste zit er al in.
Het word dus 400ml testex en 200deca per week. Denk dat ik de deca toch moet verhogen aangezien in mijn vorige kuurtjes ook altijd deca zat.
Is het een "must" om te frontloaden met testex en zo ja hoeveel?
Had al te horen gekregen het dubbel maar lijkt een beetje veel of niet dan?
Comment
-
400ml is erg veel. je zal 400mg bedoelen? maareuh.. hoe kom je op 400mg? neem je dan 1 en een derde ampul? zet je niet gwoon 500mg? (dus 2 ampullen?) je kan ook 2 weken op 750mg gaan zitten. tis net hoe hard je wil loaden.
heb je spuiten met zwart rubber erin? ik krijg die testex namelijk amper uit de spuit. gaat mega stroef. was ook zo met viromone. moet je spuiten hebben met een 'rubber' wat hetzelfde materiaal is als de spuit zelf.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment