met of zonder dianabol?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Op veler verzoek zal ik een stukje kennis met jullie delen.
    Lees dit over Nolvadex en je weet alles wat je moet weten. http://www.geneesmiddelenrepertorium...lva_06971.html

@MrJ: Ik lees al jaren op alle sites en ben me bewust van de verschillende opvattingen over kuren en nakuren. 1 ding begrijp ik niet: op DBB gebruiken alles kuurders incl. jijzelf flinke hoeveelheden anabole steroiden. Meer is beter lijkt het devies. Iedereen is zo'n beetje vergeten waarom het 'stacken' is ontstaan. Namelijk om doses laag te kunnen houden, zodat bijwerkingen geminimaliseerd kunnen worden. Mijn vraag: waarom dan zo'n 'zuinige' houding tegenover een betrekkelijk veilig produkt als nolvadex?

@Cur: als er nog geen sticky van Nolvadex is, dan is het misschien een idee om er 1 te maken.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Gaat zeker in een sticky verwerkt worden, denk de voor en tegens.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

inderdaad foutje bij het tikken, was ook al 4smorgens en wilde gaan slapen.
        Bij ging het vlotjes eruit en erin, no sweat...
        Weet dat je met de dianabol de eerste week normaal begint, werkt ook sneller maar kan hem pas volgende week hebben? Is dit een probleempje?
        Last edited by spacehunk; 26-05-2006, 13:46.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry

@MrJ: Ik lees al jaren op alle sites en ben me bewust van de verschillende opvattingen over kuren en nakuren. 1 ding begrijp ik niet: op DBB gebruiken alles kuurders incl. jijzelf flinke hoeveelheden anabole steroiden. Meer is beter lijkt het devies. Iedereen is zo'n beetje vergeten waarom het 'stacken' is ontstaan. Namelijk om doses laag te kunnen houden, zodat bijwerkingen geminimaliseerd kunnen worden. Mijn vraag: waarom dan zo'n 'zuinige' houding tegenover een betrekkelijk veilig produkt als nolvadex?
          Nee hoor, bij mij is meer is zeker niet beter. Niet voor AAS en ook niet voor SERMs zoals Nolva.

Als je met een bepaalde hoeveelheid kan volstaan, heeft het weinig nut hoger te gaan zitten.
          Team member @ Dutchbodybuilding.

Comment

Sterker nog het kan zelfs tegen gaan werken.
            Gains worden dan niet meer maar de sides wel.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

sites? wat heb jij gedronken?
              sides bedoe je ?

ahahha :P (k. heb wel wat teveel gehad. love u 2 )
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by MrJ_
                Nee hoor, bij mij is meer is zeker niet beter. Niet voor AAS en ook niet voor SERMs zoals Nolva.

Als je met een bepaalde hoeveelheid kan volstaan, heeft het weinig nut hoger te gaan zitten.
                Thanks 4 the answer.
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Beginnen

Ik "wil " leren lezen.

Comment

Gedragsregels op Bodynet - Dit dient iedereen te lezen!

Maar even bij die link beginnen Franki en er wat mee doen...
                    Topic was toch al klaar dus gelijk gesloten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X