Stelling: men maakt elkaar gek via Internet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by niceguy024
    Damn , ik wist echt niet dat na enkele weken je eigen aanmaak al werd stil gelegd
    Slechte zaak kerel, komen we toch weer terug op wat ik je in een eerder topic van je al verteld heb, dat je niet goed (genoeg) wist waar je mee bezig was...
    Dacht dat het toen ging over je vraag waarom nakuren, heb je toen ook verteld dat het oa was om je eigen testproductie weer op gang te brengen. Niet te verbeteren dus maar op gang te brengen, had je toch uit op kunnen maken dat het stil zou liggen en toen riep je nog dat je dat wel wist.

Is overigens ook weer geen wereld drama hoor, je testikels dien je al tijdens de kuur goed in de gaten te houden en eventueel krimpen kun je tegen gaan met HCG. Na de kuur zoals gezegd goed nakuren met nolva e/o clomid en na een paar maanden werkt over het algemeen alles wel weer zoals het hoort.
    Is wel de voornaamste reden waarom de meesten hier altijd roepen dat er ruim voldoende tijd tussen kuren dient te zitten, je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen en alles weer goed te laten functioneren!

Comment

Zeer informatieve topic.

Ik ben het met de stelling eens. Vele nieuwelingen die 'even snel' groot willen worden kijken vaak af op forums. Hier zien ze mannetjes van 80 kilo 750 mg test, 600 mg deca, etc. gebruiken en dan denken ze zonder verder te kijken van dat moet ik ook gebruiken. Daarnaast heb je ook die er nog een schepje bovenop doen om toch zeker te zijn dat ze zullen groeien. Ik praat hier over de nieuwelingen omdat in mijn visie een echte sporter (hier een bodybuilder) zich altijd goed zal informeren over het gebruik van as en alles wat er nog bij komt kijken, alvorens het te overwegen, laat staan doen. Hierbij is dan te achterhalen dat je niet grote hoeveelheden nodig hebt om toch je doelen te behalen.

P.S.
      Blijf maar met die sappige links komen!

Comment

Shannasse, ik wist wel dat je eigen aanmaak uiteindelijk stil kwam te liggen door het exogeen toedienen van grote hoeveelheiden testosteron, wat ook vrij logisch is. Wat ik dus niet wist dat het al na enkele weken was en daar draaide het om.
        Dat ik ver van alles weet over AS is duidelijk en ben me daar ook bewust van, maar waarom moet jij daar weer een opmerking over maken. Weet jij misschien alles, ik dacht het niet! Dus in het vervolg kan je dat wel ff PM, of anders formuleer je het anders, ik voel me net op school met zo'n opmerkingen. Zo zou men de neiging krijgen om geen vragen meer te stellen, want anders word je erop gewezen dat je het niet weet, niet zo prettig geloof me! Absoluut geen kwaad bloed hoor, je bent iemand met een grote kennis van deze zaken en dat is leuk voor jou, maar ooit was je ook een newbie, nee? En mij hebben ze altijd geleerd dat er geen domme vragen zijn, alleen domme antwoorden....
        Mvg!
        -C-
        Last edited by Niceguy; 04-06-2006, 00:30.
        -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
        -2 know what we don't know
        -No Pain No Gain!

Comment

Originally posted by Shannasse
          Dacht dat het toen ging over je vraag waarom nakuren, heb je toen ook verteld dat het oa was om je eigen testproductie weer op gang te brengen. Niet te verbeteren dus maar op gang te brengen, had je toch uit op kunnen maken dat het stil zou liggen en toen riep je nog dat je dat wel wist!
          Welk topic was dat dan, want kan het niet zo direct terugvinden... Dank je voor dat toch ff te verduidelijken!
          Grtz
          -C-
          -No Pain No Gain!

Comment

Was niet lullig bedoeld Niceguy. Vind het persoonlijk gewoon onbegrijpelijk dat mensen zooi in hun lichaam proppen zonder goed (genoeg) te weten wat het allemaal doet of kan doen. Vragen stellen vĆ³Ć³r je ergens aan begint is toch ff heel wat anders dan ze achteraf stellen als het dus eigenlijk al te laat is, kan goed zijn dat in mijn antwoorden dat verschil ook doorwerkt.

Comment

persoonlijk vind ik ook dat op de fora's ze direct met hoge doseringen starten/ aanprijzen...

ik ben ook iemand die niet hoog zal/wil doseren want in mijn ogen is 500mg test, 400 mg deca per week meer als genoeg als ja(recreatief) aan BB'ing doet...

ga je wedstrijden doen dan spreek je over andere doseringen off course

maar iedereen doet toch wat hij wil hƩ

Comment

Ok Shannie, no offence taken then....
                Grtz
                -C-
                -No Pain No Gain!

Comment

interessant topic.

En om even daadwerkelijk on topic te zijn: ik zie het ook regelmatig gebeuren dat mensen elkaar gek maken. Dit jaar ga ik vermoedelijk ook serieus beginnen (3 weken winstrol-only is niet serieus ), en ben dus ook al bijna 1,5 jaar bezig met info inwinnen. Het verschilt van board tot board, maar de extremen worden steeds extremer, lijkt het wel.

Als ik mensen om advies vraag, dan krijg ik zeer uiteenlopende hoeveelheden te horen. Dat loopt uiteen van 500 mg test only tot 4-5 verschillende middelen tegelijk, met in totaal 2 gram per week! (SuperiorMuscle.org is daarin heel erg!)

Wat wel opvalt: gemiddeld geven de grootste mensen mij de lagere dosissen op, en de kleineren de hogeren.

Comment

Is dan waarschijnlijk gelijk het verschil tussen de echte en de wannabe's...

Comment

Ben zelf ook voorstander van lichte kuurtjes.Mijn zwaarste kuur ooit was 200 dec en 250 sust om de 5 dagen.Ben begonnen met stromba only en dboll only kuurtjes,nog nooit hooger gedoseert dan 40mg per dag.En voor mij gevoel ging ik dan nog te hard.Maar dit waren wel goeie spullen,toen had je al die undrcr labs niet
                      oldpride.nl

Comment

Originally posted by lorenzo
                        Maar dit waren wel goeie spullen,toen had je al die undrcr labs niet
                        Ik zet af en toe ook m'n vraagtekens bij al die undercover labs, zal niet zeggen dat ze slecht zijn.
                        Maar bij mij rijst onherroepelijk de vragen, hoe wordt het geproduceerd, denk dan aan omgeving, machines, hygiƫne, waar halen ze de grondstoffen vandaan etc.
                        Vroeger had je meer "originele" spullen, Deca kwam van Organon (zoals zo veel middelen), Proviron van Schering enzovoorts.
                        Nu hoor ik namen zoals: GS, EPL, etc.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X