Ik heb een aantal weken een aantal forums gevolgd en dan met name de AS sectie. Wat mij verbaasd is dat het in deze tijd zo normaal is geworden om enorme hoeveelheden te nemen van AS.
Laat ik een voorbeeld neer zetten.
Toen ik in aanraking kwam met AS, dacht ik niet aan hoeveelheden zoals 1500 mg Testo per week. Hooguit aan 250 mg per week en liefst nog minder. Omdat m'n begeleidend arts had verteld, dat enorme hoeveelheden echt niet beter werken, zelfs tegen kunnen werken dan kleine hoeveelheden.
Je hebt namelijk een minimale dosering nodig om voordeel te hebben van AS, maar er is ook een maximale waarde.
Nu lijkt het er op dat er een tendens is dat je maar grote hoeveelheden moet nemen om vooruit te gaan.
Daarom mijn stelling: Men maakt elkaar gek via Internet.
Groet.
PS. Misschien niet in de juiste categorie excuses daarvoor.
Laat ik een voorbeeld neer zetten.
Toen ik in aanraking kwam met AS, dacht ik niet aan hoeveelheden zoals 1500 mg Testo per week. Hooguit aan 250 mg per week en liefst nog minder. Omdat m'n begeleidend arts had verteld, dat enorme hoeveelheden echt niet beter werken, zelfs tegen kunnen werken dan kleine hoeveelheden.
Je hebt namelijk een minimale dosering nodig om voordeel te hebben van AS, maar er is ook een maximale waarde.
Nu lijkt het er op dat er een tendens is dat je maar grote hoeveelheden moet nemen om vooruit te gaan.
Daarom mijn stelling: Men maakt elkaar gek via Internet.
Groet.
PS. Misschien niet in de juiste categorie excuses daarvoor.
Comment