Stelling: men maakt elkaar gek via Internet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stelling: men maakt elkaar gek via Internet

Ik heb een aantal weken een aantal forums gevolgd en dan met name de AS sectie. Wat mij verbaasd is dat het in deze tijd zo normaal is geworden om enorme hoeveelheden te nemen van AS.

Laat ik een voorbeeld neer zetten.

Toen ik in aanraking kwam met AS, dacht ik niet aan hoeveelheden zoals 1500 mg Testo per week. Hooguit aan 250 mg per week en liefst nog minder. Omdat m'n begeleidend arts had verteld, dat enorme hoeveelheden echt niet beter werken, zelfs tegen kunnen werken dan kleine hoeveelheden.
    Je hebt namelijk een minimale dosering nodig om voordeel te hebben van AS, maar er is ook een maximale waarde.

Nu lijkt het er op dat er een tendens is dat je maar grote hoeveelheden moet nemen om vooruit te gaan.

Daarom mijn stelling: Men maakt elkaar gek via Internet.

Groet.

PS. Misschien niet in de juiste categorie excuses daarvoor.

wie gebruikt dan 1500mg per week? volgens mij alleen testo

250mg is 1ml en veel nemen 500mg dus valt wel mee volgens mij..

Comment

Originally posted by punani
      wie gebruikt dan 1500mg per week? volgens mij alleen testo

250mg is 1ml en veel nemen 500mg dus valt wel mee volgens mij..
      Er zijn er bij op andere forums, die 1500 mg testo nemen, maar gemiddeld wordt er 750 mg genomen.
      Mijn persoonlijke mening is dit nog erg veel, als je weet dat je aan 50 mg per week genoeg heb.

Maar wat ik eigenlijk wil aangeven, is niet de hoeveelheden, want dat moet iedereen voor zichzelf weten, ik heb meer de indruk dat men elkaar gek maakt over de te nemen hoeveelheden, waarbij Internet een heel goed medium is.
      (zal mijn eerste kuur vanavond posten, dan zullen er mensen zijn die lachen om de hoeveelheden, op deze kuur heb ik netto 4 kg aan massa gewonnen, dus ook overgehouden na de rebound)
      Last edited by Castaway; 01-06-2006, 06:38.

Comment

Gebeurt idd vaak. Keerzijde is dat mensen dankzij datzelfde internet ook veel meer informatie kunnen krijgen dan vroeger waardoor veel kuren misschien hoger gedoseerd worden maar iig wel wat zinniger in elkaar zitten.

Overigens zul je dat hier niet vaak meemaken hoor, dingen als 'hoe meer hoe beter' en 'als je maar genoeg neemt groei je toch wel wat je verder ook doet' worden hier op zijn zachts gezegd niet bepaald gestimuleerd.

Wel een vraagje, 50mg test per week zou naar jouw idee genoeg zijn voor wat precies?
        Niet om fatsoenlijk te groeien iig dat kan ik je wel vertellen, legt je eigen productie plat en verder gebeurt er erg weinig...

Comment

Je eigen lichaam maakt 7mg/dag test aan. Dat is dus 49mg per week.
          Waarom zul je 50mg toedienen als je llichaam dit zelf al aanmaakt?? Je kunt niet stellen 50mg lichaamseigen + 50mg toevoegen van buiten = 100mg. Dit gaat niet op omdat je eigen productie stil wordt gelegd.

Conclusie: Hoeveelheid testo in je lichaam blijft 50mg met een stilgelegd eigen productie.

Comment

Castaway heeft hier en daar gelijk. Ook ik vind 750 mg per week of meer, van welke stof dan ook, te veel. Ik roep regelmatig dat iedereen zo'n beetje vergeten is waarom het 'stacken' is ontstaan: om hoeveelheden laag te kunnen houden en bijwerkingen te minderen.
            Laat ik een voorbeeld geven:

-Voor een testosteron-only kuur vind ik 500 mg per week niet zo'n gekke dosis voor bijvoorbeeld 10 weken.
            -Voeg je er deca aan toe, dan vind ik: maak er 350 mg per week van, die test en voeg er 200 tot 300 mg deca aan toe.
            -Wil je er dianabol bij gebruiken, dan heb je weer een reden om te zeggen: ik doe de test wat lager, zeg 250 mg per week, verlaag de deca tot 200 mg en gebruik 4 tot 6 weken lang 30 mg dianabol.

Daar gaat stacken over volgens mijn visie. Door de doses aan te passen minimaliseer je de bijwerkingen. Tevens houd je nog wat armslag over voor volgende kuren.
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Vind de doseringen die Mr. Symmetry noemt heel erg laag (naar mezelf kijkend) maar ben het met zijn stelling helemaal eens.
              Mijn laatste kuur was ook 'maar' 400mg deca en 500mg test per week. Wel wat sth en oxy er bij maar toch.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ze zijn inderdaad wat laag, Cur, maar ik ga dan uit van iemand die een kilo of 80/85 weegt, nog nooit gekuurd heeft en spullen gebruikt van échte merken.
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Zoals Ms S al aangaf het internet heeft zo ook zijn goede kanten, maar wat je zegt dat iedereen elkaar gek maakt is ook wel zo. Men ziet doseringen in iemand zijn kuur en pakt die dan klakkeloos over, niet wetend dat die kerel misschien al 10 kuren achter de rug heeft.

De stelling die Mr symmetry maakt zal niet veel gemaakt worden denk ik, bij de meeste is het stacken enkel nog produkten bijvoegen met het gedacht dat ze dan nog meer groeien

Grtz
                  stil growing

Comment

Originally posted by Shannasse
                    Wel een vraagje, 50mg test per week zou naar jouw idee genoeg zijn voor wat precies?
                    Niet om fatsoenlijk te groeien iig dat kan ik je wel vertellen, legt je eigen productie plat en verder gebeurt er erg weinig...
                    Ik had hierin wat duidelijker moeten zijn. Ik ga er vanuit dat je met meerdere middelen combineer, vandaar de 50 mg per week.

Originally posted by pjas
                    Je eigen lichaam maakt 7mg/dag test aan. Dat is dus 49mg per week.
                    Waarom zul je 50mg toedienen als je llichaam dit zelf al aanmaakt?? Je kunt niet stellen 50mg lichaamseigen + 50mg toevoegen van buiten = 100mg. Dit gaat niet op omdat je eigen productie stil wordt gelegd.
                    Het is een beetje kort door de bocht om te zeggen dat je van 50 mg je eigen produktie gelijk stil wordt gelegd, de produktie neemt wel iets af.

Wat ik eigenlijk alleen wilde aangeven is dat er inderdaad iemand is die bijvoorbeeld kuurt met: 500 mg Sustanon p/w, 500 mg Deca Durabolin p/w, 40 mg dbol p/d. Hij gaat hier op vooruit en na de rebound heeft hij het volgende resultaat 5 kg vetvrije massa.
                    Hij plaatst dit in een forum en de volgende persoon denkt zo die heeft goed resultaat, als ik nu eens 750 mg Sustanon neem, en 750 mg Deca Durabolin en 40 mg Dbol en laten we nog eens 250 mg p/w Winstrol nemen. Dan win ik misschien wel 7 kg vetvrij massa.
                    Kortom dit gaat dus echt niet op.

Comment

Je legt je natuurlijke testaanmaak wel degelijk helemaal stil, wat heeft dat met kort door de bocht te maken?
                      Verder word er op de meeste forums wel degelijk gekeken naar de situatie van een persoon en aan de hand hiervan te beoordelen wat en hoeveel te gebruiken. Als jij al 2 of 3x heb gekuurd en je weet hoe je er op reageerd kun je gerust wat hoger gaan doseren, je moet onderscheid maken en niet hier zomaar gaan roepen dat iedereen maar wat gebruikt en elkaar opstookt.

Verder vind ik dat je zelf niet echt op de hoogte bent aan de hand van je uitspraken

Comment

Originally posted by Samot
                        Verder vind ik dat je zelf niet echt op de hoogte bent aan de hand van je uitspraken
                        Goed als jij vind dat ik niet op de hoogte ben, dan is dat jou goed recht. Kleine tip, kijk eens bij "even voorstellen", dan weet je dat ik al 20 jaar meedraai in deze sport.

Maar ik zal ook nog even reageren. Bij exogene toediening van testosteron gaan je bloedwaardes omhoog. Mee eens denk ik hé?
                        Door de negatieve terugkoppeling ga je zorgen dat je de productie van je eigen testosteron afneemt, dus niet stillegt (nog niet).
                        Hoe hoger en langere tijd je bloedwaardes blijven, hoe groter het effect is van de afname van je eigen productie. Alleen indien je maar lang genoeg kuurt met voldoende hoeveelheden, dan uiteindelijk leg je compleet je eigen productie stil en komt daarna zelfs helemaal niet meer op gang.

Overigens vind ik dit een beetje zinloos om mij tegenover jou te moeten verdedigen, maar kan het niet zo goed hebben als er iemand gelijk een oordeel klaar heeft, terwijl je niet eens weet wat voor achtergrond ik heb. But no hard feelings

Comment

ik hou me vast aan mr. symetrie. voor Mr. C. is een uitzondering, want die weegt ook bijna 2x zoveel als iem. van 80-85kg. en ik weet zeker dat iem. van dat gewicht goed gaind op de doses die mr. symmetrie noemt. wel goed eten vanzelf
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Castaway
                            Goed als jij vind dat ik niet op de hoogte ben, dan is dat jou goed recht. Kleine tip, kijk eens bij "even voorstellen", dan weet je dat ik al 20 jaar meedraai in deze sport.

Maar ik zal ook nog even reageren. Bij exogene toediening van testosteron gaan je bloedwaardes omhoog. Mee eens denk ik hé?
                            Door de negatieve terugkoppeling ga je zorgen dat je de productie van je eigen testosteron afneemt, dus niet stillegt (nog niet).
                            Hoe hoger en langere tijd je bloedwaardes blijven, hoe groter het effect is van de afname van je eigen productie. Alleen indien je maar lang genoeg kuurt met voldoende hoeveelheden, dan uiteindelijk leg je compleet je eigen productie stil en komt daarna zelfs helemaal niet meer op gang.

Overigens vind ik dit een beetje zinloos om mij tegenover jou te moeten verdedigen, maar kan het niet zo goed hebben als er iemand gelijk een oordeel klaar heeft, terwijl je niet eens weet wat voor achtergrond ik heb. But no hard feelings

Enkel uw rode bloedlichaampjes gaan omhoog van test, u bloeddruk gaat bijna niet stijgen van enkel test, doe je er oxy of dbol bij gaat die wel stijgen.
                            Dat je niet direct u eigen productie plat legt kan je dat eens onderbouwen aub, een link of zo waar het uit gelegd staat, want wat jij hier nu zegt is intersant als het waar is natuurlijk.

Grtz
                            stil growing

Comment

Op zich goede posts Castaway maar je vergeet voor het gemak dat er mensen zijn zoals jij die al groeien als ze kijken naar een ampul en je hebt mensen die echt vette hoeveelheden nodig hebben om wat voor reden dan ook...

Ik heb ook veel meer dope nodig om knetterhard uit mn plaat te vliegen terwijl mn gabbers met veel minder afkunnen en vraag me niet waarom....boeit me ook niet eens want het is nu eenmaal zo.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X