2 kort kuurtjes of 1 lange?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2 kort kuurtjes of 1 lange?

hoi mensen ik ben wat aan het plannen voor rond oktober.
    nu ben ik aan het twijfelen of ik 2 kort kuurtjes of 1 met lange esters doe...

voorstel 1:

wk 1- 3 : 40mg dianabol
    1-4 : 150 mg test prop (eod)
    1-4: 75mg trenbolone ace (eod)
    5: 40mg nolvadex
    6: 20mg nolvadex
    5-8: creatine,vitB12
    9-11: 50mg winstrol tabs
    9-12: 150mg test prop (eod)
    9-12: 75mg trenbolone ace (eod)
    13 - 15 nakuur met nolvadex,zma creatine en vit B12

voorstel 2 :

wk 1 - 4 : 40 mg dianabol
    1 - 10: 750mg Test E (2 keer per week 375mg)
    1 - 9: 400mg trenbolone E (2 ker per week 200mg)
    10-12: 50mg wintrol tabs
    nakuur

ik zou graag het eerste doen...
    maar wat is volges jullie de beste?
    wacht maar als ik groot ben!

Ik geloof wel in korte kuurtjes maar dan wel met iets meer time off.
    Zou voor de 2e gaan dus.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik geloof juist niet in korte kuurtjes. ivm vasthouden massa. en niet echt veel krachttoename. (eindelijk niet eens met mr. C. )
      zou dus wel net als hem voor de tweede gaan. zou tren wel op max. 8 weken houden. tis van de zotten men begint met 4-6 wkn en nu, 2 jaar later zie je al 9 weken. het blijft toch stiekem een gedachte; meer is beter, lijkt het.
      das jammer maar zeker ook niet goed voor de gezondheid. ben benieuwd wat men over 4 jaar spuit.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce
        ik geloof juist niet in korte kuurtjes. ivm vasthouden massa. en niet echt veel krachttoename. (eindelijk niet eens met mr. C. )
        zou dus wel net als hem voor de tweede gaan. zou tren wel op max. 8 weken houden. tis van de zotten men begint met 4-6 wkn en nu, 2 jaar later zie je al 9 weken. het blijft toch stiekem een gedachte; meer is beter, lijkt het.
        das jammer maar zeker ook niet goed voor de gezondheid. ben benieuwd wat men over 4 jaar spuit.
        het is niet de acetaat versie van tren he als je die 4 tot 6 weken doet dan voel jer toch minimaal iets van?

maar ok dan wordt het 8 weken is weer wat geld uitgepaard

Comment

zo korte pauze tussen door lijk me niet verstandig zou dan lekker vor de 2de gaan
          Who's the Chef

Comment

Wrom niet Mr. B?

De meeste gains haal je in de eerste weken en het verhaal van langer doorgaan zodat je lichaam kan wennen aan het nieuwe gewicht geloof ik niet als ik naar de praktijk kijk.
            Wel belast je je lichaam meer waardoor het herstel meer tijd kost en ook je dip groter/langer is.

Greets...

Comment

Ik zou voor 2 korte gaan.
              lange kuren hebben in mijn opzicht geen nut.
              Minder hpta onderdrukking, waardoor massa veeeel beter is vast te houden.

Comment

nou, ten eerste uit eigen ervaring. het gaat dan vooral om korte esters. missch. korte kuur met lange esters beter, maar daar heb ik geen ervaring mee.

ten tweede: je onderdrukt je axis 2x. en ik geloof niet dat je met een langere kuur je axis erger onderdrukt. plat is plat. en uiteraard hangt het samen met de middelen die je gebruikt hoe snel het weer op peil is, maar het lijkt me sterk dat je na 6 weken kuren sneller hersteld, dan na 10 weken. puur omdat het toch lang genoeg is om het plat te gooien.
                maar toch: vooral om mn eerste reden. en dan heb je natuurlijk de discussie dat het bij de een anders werkt als bij de ander. en jah... daarom is het uiteindelijk aan vriend mike om al de reakties af te wegen

Comment

Des te langer je axis plat ligt des te langer heb je nodig om te herstellen.

Greets..

Comment

dus volgens big maus en curiosio is een korte beter?
                    en volgend been en bruce is een lange beter

nou dit maakt het er ook niet makkelijker op hehe...
                    hmm..

Comment

De rust tussen de kuren moet wel dermate zijn dat je lichaam herstel is, anders zullen de gains zeerwss gaan tegen vallen.

Comment

weet je, mr. C. ik geloof dat plat plat is. en dat de tijd niet het meest interessante is. missch. zijn er studies. dan ben ik wel benieuwd. maar ik ken een nerdo die wel 6 of 7 jaar achter elkaar kuurde. van alles en nog wat. hoe heftiger hoe beter. heb 2 jaar geen kinderen kunnen krijgen, maar is nou wel pappie. (of het is van de mellekboer ) wat ik wil zeggen: verschil tussen 6 en 10 weken lijkt mij (just 2 centen he) qua opstartonderdrukking niet zo groot.
                        6 weken en half jaar..... das ander verhaal.
                        wat ik al zei: bij elke vraag op elk board krijg je 10 versch. adviesen.
                        en wil je twee korten doen, doe dan zeker wat mr. C. en suat zeggen: lang genoeg ertussen houden. en dan ben je wel erg lang bezig. imo

Comment

Ik bedoel met kort iets van 4-6 weken en met lang iets van 12 weken.

Greets...

Comment

in mijn ogen is kort 3 -4 cm en lang 18-20 cm
                            Who's the Chef

Comment

Originally posted by been
                              in mijn ogen is kort 3 -4 cm en lang 18-20 cm
                              hehe dan is het bij mij extra lang

wel bruce je moet wel goed kijken naar m'n voorstel het is geen 6 weken het is 2 keer 4 weken met 4 weken tussenpauze...

wel ik denk dat ik voor de lange ga gaan,is momenteel ook financieel beter haalbaar voor me,heb ook nog wel wat tijd om me nog te bedenken he

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X