Oral only optie(s)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hoeveel weken? Lees verschillende berichten hier en daar. Tabs zijn 10 mg. 4 per dag. 25x4 is 100= de hoeveelheid van een potje, maar dat is vrij kort zeker?

Comment

max 6 weken kerel en dan 4 tab's van 10 mg per dag is zat voor jou lijf
      Who's the Chef

Comment

Maar minder dan 6 is dat ook goed te doen? Al zou 4 wel weer erg weinig zijn.

Comment

gewoon 40mg/day en dit 6 weken lang. ( ik zou nakuren (1 dag na de laatste winny inname) met nolva 40mg/dag de eerste 2 weken daarna 20mg/dag de laatste 2 weken)

Maar goed dat nakuren moet je zelf weten

Comment

Originally posted by pjas
            gewoon 40mg/day en dit 6 weken lang. ( ik zou nakuren (1 dag na de laatste winny inname) met nolva 40mg/dag de eerste 2 weken daarna 20mg/dag de laatste 2 weken)

Maar goed dat nakuren moet je zelf weten
            Dat is idd vrij standaard, die 40 mg is denk ik ook echt de ideale hoeveelheid voor mijn stats, echter ik zit nog met de duur. Voor mijn gevoel is 6 weken wat lang.

Comment

het begint pas de 3e week goed te werken. Dus daarna heb je met 6 weken totaal nog maar 3 weken om je voordeel er mee te doen. Zou de duur dus niet inkorten tot 5 of 4 weken. Zonde van de kuur

Comment

6 it is

Comment

ik zou voor anavar gaan dan, maar eerlijk is eerlijk als je niet kan spuiten moet je niet kuren

Grtz
                  stil growing

Comment

Originally posted by Wolf
                    Beetje kort door de bocht om orale as over 1 bult te gooien niet?
                    zoals het er nu voor staat ga ik voor winny. Enige waar ik nog over twijfel is de dosering.
                    Begrijp je reactie niet helemaal. Ik vergelijk orals niet met elkaar. Geef alleen aan wat ervaringen al op fora laat weten. Dat is dat de meeste met orals niet veel gains behaald, degene die dat doen, behalen meestal geen kwalitatieve gains.

Je geeft zelf aan dat injects je voorkeur genieten.

Maar als je voor winny only kiest, raad ik je aan om op 50mg ed te gaan zitten. Winny is al geen beste massawinner, echter kwalitatief wel goed. Maar wel een "goede" dosering aanhouden.

Succes met je kuur!

Comment

Wat betreft het spuiten ga ik vollegig met de bovenstaande reacties mee. Als je toch een oral only wil doen zou je het volgende kunnen overwegen:

6 weken een combi van winny en dbol per dag +- 50 mg.
                      Mind over Matter.... Focus is everything!

Comment

Originally posted by snipke
                        ik zou voor anavar gaan dan, maar eerlijk is eerlijk als je niet kan spuiten moet je niet kuren

Grtz
                        Waarom zou je voor Anavar gaan?
                        En wat dat niet kuren betreft, ik ben op zoek naar een kleine boost voor mijn lichaam en ben van mening dat dat ook wel met een oral kan.

Comment

omdat anavar voor betere kwaliteit zorgt in gains en niet zo belastend is voor het lichaam,plus van anavar wordt je beestig sterk

Grtz
                          stil growing

Comment

Originally posted by snipke
                            omdat anavar voor betere kwaliteit zorgt in gains en niet zo belastend is voor het lichaam,plus van anavar wordt je beestig sterk

Grtz
                            Met anavar meer kwalitatief massa aanzetten dan winny?? Dit hoor ik voor het eerst. De meeste ervaringen met anavar is dat men nauwelijks tot geen spiermassa aanzet, alleen dat ze er sterker van worden.

Comment

ja snip, hoe zit dat? ik heb eigelijk nog niks verder gehoord van resultaten met anavar. is die van gs/gg zo goed in krachttoename dan?
                              dan kan ik mn zwager missch. blij maken. die is groot zat, mar zit ook op boost te azen. ennuh... 1 tab a day, of moet je die ook verdelen?
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce
                                ja snip, hoe zit dat? ik heb eigelijk nog niks verder gehoord van resultaten met anavar. is die van gs/gg zo goed in krachttoename dan?
                                dan kan ik mn zwager missch. blij maken. die is groot zat, mar zit ook op boost te azen. ennuh... 1 tab a day, of moet je die ook verdelen?
                                Anavar wordt door gebruikers hoog gedoseerd. Te denken aan 50-80mg ed. Dus zeker geen 1 tab per dag. Het is een relatief mild middel waar vrouwen ook gebruik van maken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X