hoeveel weken? Lees verschillende berichten hier en daar. Tabs zijn 10 mg. 4 per dag. 25x4 is 100= de hoeveelheid van een potje, maar dat is vrij kort zeker?
Oral only optie(s)
Collapse
X
-
Originally posted by pjasgewoon 40mg/day en dit 6 weken lang. ( ik zou nakuren (1 dag na de laatste winny inname) met nolva 40mg/dag de eerste 2 weken daarna 20mg/dag de laatste 2 weken)
Maar goed dat nakuren moet je zelf weten
Comment
-
Originally posted by WolfBeetje kort door de bocht om orale as over 1 bult te gooien niet?
zoals het er nu voor staat ga ik voor winny. Enige waar ik nog over twijfel is de dosering.
Je geeft zelf aan dat injects je voorkeur genieten.
Maar als je voor winny only kiest, raad ik je aan om op 50mg ed te gaan zitten. Winny is al geen beste massawinner, echter kwalitatief wel goed. Maar wel een "goede" dosering aanhouden.
Succes met je kuur!
Comment
-
Wat betreft het spuiten ga ik vollegig met de bovenstaande reacties mee. Als je toch een oral only wil doen zou je het volgende kunnen overwegen:
6 weken een combi van winny en dbol per dag +- 50 mg.Mind over Matter.... Focus is everything!
Comment
-
Originally posted by snipkeik zou voor anavar gaan dan, maar eerlijk is eerlijk als je niet kan spuiten moet je niet kuren
Grtz
En wat dat niet kuren betreft, ik ben op zoek naar een kleine boost voor mijn lichaam en ben van mening dat dat ook wel met een oral kan.
Comment
-
Originally posted by snipkeomdat anavar voor betere kwaliteit zorgt in gains en niet zo belastend is voor het lichaam,plus van anavar wordt je beestig sterk
Grtz
Comment
-
ja snip, hoe zit dat? ik heb eigelijk nog niks verder gehoord van resultaten met anavar. is die van gs/gg zo goed in krachttoename dan?
dan kan ik mn zwager missch. blij maken. die is groot zat, mar zit ook op boost te azen. ennuh... 1 tab a day, of moet je die ook verdelen?een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruceja snip, hoe zit dat? ik heb eigelijk nog niks verder gehoord van resultaten met anavar. is die van gs/gg zo goed in krachttoename dan?
dan kan ik mn zwager missch. blij maken. die is groot zat, mar zit ook op boost te azen. ennuh... 1 tab a day, of moet je die ook verdelen?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...10 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-