Androl 50

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Komaan Suat, op welke feiten/ervaringen baseer je je dan om te zeggen dat je misschien 4 weken 15 kg kunt aankomen, zelfs met de meeste injectables kun je dit resultaat niet in 4 weken behalen en daar zit ook vocht bij hoor, Beatz heeft duidelijk een probleem met ondergewicht en staart zich blind op die 15kg, daarom valt het ook niet uit z'n hoofd te praten, wat hij niet weet is dat hij dit allemaal weer verliest na z'n kuur, we zeggen het wel maar het dringt niet door....
    In ieder geval als je toch persé wil kuren kan je beter injecteren zoals m'n mede forummers al hebben vermeld. Ik zou het echt niet doen joh, je traint nog maar 2 maanden en wil nu al kuren.... Probeer eens de andere manier, vreten vreten vreten in combi met supps, creatine, vitamientjes enz...
    Maar we kunnen niet in jouw plaats beslissen maar hopelijk luister je naar ons, we hebben niets te winnen bij het feit dat je wel of niet kuurt, we doen dit enkel voor je eigen bestwil....
    Succes verder
    Grtz
    -C-
    -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
    -2 know what we don't know
    -No Pain No Gain!

Comment

Suat bedoelde ook bij wijze van spreken,bro.

Ik ken de verhalen ook en je hoort de gekste dingen maar feit blijft pcies zoals al vaak zat gezegd is in dit topic;oxy moet je alleen gebruiken als je weet hoe ermee om te gaan.

Beatfreak snapt er zowiezo al niks van dus we kunnen maar beter stoppen met raad geven want het wordt toch in de wind geslagen...over 6 maanden(zal wel eerder worden)gebruikt ie ze toch wel.

Fuck it....ik zal er niet minder om slapen.

Comment

Ow ok ,so ...
        -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
        -2 know what we don't know
        -No Pain No Gain!

Comment

Originally posted by Testo
          Beatfreak snapt er zowiezo al niks van dus we kunnen maar beter stoppen met raad geven want het wordt toch in de wind geslagen...over 6 maanden(zal wel eerder worden)gebruikt ie ze toch wel.

Fuck it....ik zal er niet minder om slapen.
          Helemaal mee eens, heb mijn best gedaan en ben nu uitgepraat tegen hem.
          Wel advies vragen maar er dan naar weigeren te luisteren, zegt ruim voldoende hè.

Comment

Bloedirritant maar je doet er helaas niks aan,Miss S.

Als ie de volgende keer komt uithuilen lig ik iig dubbel van het lachen.

Comment

Dan doe ik met je mee en drinken we er eentje op!

Comment

Hahaha,zou wel weer es leuk zijn om effe gezellie een baco te drinken met een paar toffe gasten.

Is broerlief nog steeds zo lelijk of knapt het al wat op?

Comment

Ach, er komt hier en daar wat meer vet aan maar verandert verder weinig aan hem hoor. Het moet je smaak zijn hè.

Comment

Nou....mijn smaak issie hoor!!

Ik blijf van mn gabber houden.....lelijk of niet.

Comment

ik moet toch es langskomen hoor. ellende is dat ik nu dus 1 jaar rijontzegging heb :/ 2 x epileptie na mn vadersoverlijden in 1 nacht. duss.... maar als je me ff over de dijk komt halen, maatjuh

laat de gast maar oxy nemen. hij komt er zelf wel achter. MOCHT hij het overleven. (denk aan xenogear)
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                        ik moet toch es langskomen hoor. ellende is dat ik nu dus 1 jaar rijontzegging heb :/ 2 x epileptie na mn vadersoverlijden in 1 nacht. duss.... maar als je me ff over de dijk komt halen, maatjuh

laat de gast maar oxy nemen. hij komt er zelf wel achter. MOCHT hij het overleven. (denk aan xenogear)

Weet niet hoe jullie erover denken laatst dat ik hier een topic had geopend woog ik 58 in korte tijd ben ik 6 kilo aangekomen door alleen goed te eten en dat shakies gebeuren ik heb het verschoven pas na een volle jaar ga ik ze gebruiken

en mij uitlachen??

je dacht toch niet dat ik zo dom was ?

als je wat vraagd word je gelijk GELABELD eigenwijs dit dat maat wat men vergeet is da je alleen bepaalde dingen wilt weten en vragen aan mensen die er meer verstand van hebben

maar zotezien gunnen bepaalde Pros je dat niet omdat ze dan bang worden dat ze ingehaald worden door jonge pikkies

over een jaar dus

Comment

Vind het weer eens een uitermate vage post maar waar het geloof ik op neer komt is dat wij uiteraard gelijk hadden en je dus gewoon moet vreten om aan te komen ipv als één of andere mafketel allerlei chemische troep waar je geen hol vanaf weet in je lichaam te proppen...

Eind goed al goed dus voor zolang als het duurt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X