Wie is er bezig met de nieuwste batches van GS?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je zit nu echt tegen de verkeerde aan te schoppen Barricade, ben er 100% van overtuigd dat Biggie heel wat beter weet wat de Nederlandse toppers al dan niet gebruiken dan jij.
    En mocht je het jezelf afvragen, die avatar van Mr. Big is idd een foto van hemzelf...

Comment

Originally posted by baricade View Post
      wat denk je nou zelf dat die nederlandse profs gs of gg kopen. die komen echt wel met betere shit hoor.

Wat ik denk?

Dat jij geen reet weet van dit wereldje en beter je mond kan houden omdat je jezelf belachelijk maakt hier.

Ik WEET namelijk dat er zat toppers zijn die GG/GS gebruiken want ik ken ze persoonlijk.

Comment

ja ik heb ut wel es gehad, en TESTO kent mij.

dussss...

edit: btw: ik ben ook op me eige avatar. toen ik net begon vanzelf
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
          ja ik heb ut wel es gehad, en TESTO kent mij.

dussss...

edit: btw: ik ben ook op me eige avatar. toen ik net begon vanzelf

Jij bent een massamonster om bang van te worden,gab!

Comment

Originally posted by Testo View Post
            Wat ik denk?

Dat jij geen reet weet van dit wereldje en beter je mond kan houden omdat je jezelf belachelijk maakt hier.

Ik WEET namelijk dat er zat toppers zijn die GG/GS gebruiken want ik ken ze persoonlijk.
            jij moet niet denken is niet goed voor je. het is gewoon al dom om under ground spullen te gebruiken je weet nooit wat het is of wat je in je lichaam stopt. koop gewoon originele shit dan heb je geen last van bulten op pijn naar injecteren. altijd dat gemekker van doet pijn of krijgt er bulten van van injecteren koop dan ook geen rotzooi. maar originele spul

Comment

wtf versta jij onder originele spul, denk je dat er ergus legaal ''origineel'' geproduceerd word dat je zonder problemen kan kopen?

Comment

Ja hoor gozer neem jij lekker fake shit is goed voor je
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

K heb zonet een ml testo GS gezet van de nieuwe batches , en helemaal GEEN pijn gevoeld.
                  Hopelijk werkt het nu ook, ik hou jullie op de hoogte brothers

Comment

Originally posted by baricade View Post
                    jij moet niet denken is niet goed voor je. het is gewoon al dom om under ground spullen te gebruiken je weet nooit wat het is of wat je in je lichaam stopt. koop gewoon originele shit dan heb je geen last van bulten op pijn naar injecteren. altijd dat gemekker van doet pijn of krijgt er bulten van van injecteren koop dan ook geen rotzooi. maar originele spul

Zeg knurftje....als 1 iemand niet moet denken hier ben jij het wel met je domme gebral.

Je hebt er geen klotemoer verstand van dus blijf weg uit deze sectie en ga je onzin in de kleutersectie maar spuien ofzo.

Hier graag alleen serieuze opmerkingen van mensen die weten waarover ze lullen of mensen die vragen stellen om wat te leren.Jij bent al te stom om wat van ons aan te nemen dus flikker dan lekker op.

Comment

Zeg knurftje....als 1 iemand niet moet denken hier ben jij het wel met je domme gebral.

Je hebt er geen klotemoer verstand van dus blijf weg uit deze sectie en ga je onzin in de kleutersectie maar spuien ofzo.

Hier graag alleen serieuze opmerkingen van mensen die weten waarover ze lullen of mensen die vragen stellen om wat te leren.Jij bent al te stom om wat van ons aan te nemen dus flikker dan lekker op.
                      GEBRUIK JIJ MAAR LEKKER UNDER GROUND SPUL. WACHT MAAR ES TOT DAT JE EEN ABCES AAN JE KONT KRIJGT PIEP JE WEL ANDERS. HEB IK GE HAD NAMELIJK EN DAN WEL VAN DE GS ROTZOOI!!!!!!!.

Comment

Ik ga het niet over GS hebben want ben daar zelf ook niet altijd even blij mee geweest maar het is onzin om te beweren dat toppers de beide merken niet gebruiken,kerel.

Ik ben zelf groot liefhebber van GG en EPL en gebruik dat al een beste tijd zonder enige problemen en mijn gehele vriendenkring idem dito.

Feit is dat je never nooit zeker kan zijn van je human grade spullen omdat het VEEL TEVEEL gefaked wordt!!

De kans om nep en/of onsteriele shit te krijgen is vele malen groter dan bij de undergroundlabs omdat die alleen hunzelf ermee hebben als ze troep produceren.Natuurlijk kunnen er fouten gemaakt worden maar als jij slechte ervaringen hebt gehad met GS wil dat natuurlijk niet zeggen dat de andere undergroundlabs ook kut zijn.

Comment

@ Barricade: Kappen nu maar weer hè.
                          Je mag gerust een mening hebben over GS en die op een normale manier uiten, mag je vervolgens ook niet op aangevallen worden.
                          Reactie's komen omdat je onzin verkondigt over zaken waar je geen verstand van hebt namelijk wat de profs al dan niet gebruiken, dan is het logisch dat je daar op aangesproken wordt.
                          Gewoon toegeven dat je fout zat zou een stuk meer mans zijn dan proberen je er met een grote bek uit te kletsen, je gaat namelijk allang niet meer in op hetgene waar het om gaat.
                          En die hoofdletters gaan helemaal nergens over, schreeuwen doe je maar ergens anders.

Comment

Dan zou jij de allereerste zijn die van gs een spuitabces heeft gekregen.... geloof er geen hol van.... je lult echt uit je nek en als het wel zo was zal je zelf je hol wel niet ontsmet hebben....
                            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ik ga het niet over GS hebben want ben daar zelf ook niet altijd even blij mee geweest maar het is onzin om te beweren dat toppers de beide merken niet gebruiken,kerel.

Ik ben zelf groot liefhebber van GG en EPL en gebruik dat al een beste tijd zonder enige problemen en mijn gehele vriendenkring idem dito.

Feit is dat je never nooit zeker kan zijn van je human grade spullen omdat het VEEL TEVEEL gefaked wordt!!

De kans om nep en/of onsteriele shit te krijgen is vele malen groter dan bij de undergroundlabs omdat die alleen hunzelf ermee hebben als ze troep produceren.Natuurlijk kunnen er fouten gemaakt worden maar als jij slechte ervaringen hebt gehad met GS wil dat natuurlijk niet zeggen dat de andere undergroundlabs ook kut zijn.

ja daar heb je gelijk in. gg is wel goed. heb ik zelf onder vonden. maar gs voor mij niet heb die super deca gebruikt iedere keer pijnlijke bulten aan me reet. dus ik vind het gewoon niks en mij dealer die verkoopt het al helemaal niet meer.
                              ik kan bij ons op de sportschool wel human grade spul krijgen maar je betaald er dan ook voor (...)

Edit Shannasse: Het noemen van prijzen is NIET TOEGESTAAN dus verwijderd.
                              Last edited by Shannasse; 13-08-2006, 08:11.

Comment

En dan nog loop je het risico dat het nep is dus die prijzen zijn helemaal belachelijk.

Maar we mogen niet over prijzen lullen hier dus laten we dat dan ook maar achterwege laten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X