Wie is er bezig met de nieuwste batches van GS?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie is er bezig met de nieuwste batches van GS?

En hoe zijn de bevindingen?

Originally posted by Chapeloere
    En hoe zijn de bevindingen?

welke batches bedoel je vriend en om welke producten gaat het
    Last edited by Shannasse; 10-08-2006, 19:48.

Comment

maakt niet uit, alle injects van GS

Testo, bold, deca, tren etc etc

Comment

Nieuwe baches van GS hahahahaha denk het niet ouwe, hebben nog steeds klotezooi! Zodra ze nieuwe spullen hebben wil ik het wel eens laten testen,

Kijk maar op andere forums, GS begint nu irritant te worden met hun spullen.

Sorry maar (op dit moment) geen voorstander van GS

Grtzz D

p.s. Las wel dat ze een ''niet goed geld terug'' garantie hebben nu
        !Use my shit and feel the power!

Comment

Originally posted by D-Men View Post
          Nieuwe baches van GS hahahahaha denk het niet ouwe, hebben nog steeds klotezooi! Zodra ze nieuwe spullen hebben wil ik het wel eens laten testen,

Kijk maar op andere forums, GS begint nu irritant te worden met hun spullen.

Sorry maar (op dit moment) geen voorstander van GS

Grtzz D

p.s. Las wel dat ze een ''niet goed geld terug'' garantie hebben nu
          ja idd helemaal mee eens gs dikke troep. had laatst die superdeca, iedere keer als ik het zette kreeg ik bult aan me kont. en had ik ook met de boldenone van gs. je kunt beter voor gg gaan als je dat zet geen ;ast van bulten aan je kont.

Comment

Ok bedankt

Comment

Pffffffffff wat een grote onzin weer hier zeg!!! Dit is niet lullig of hatelijk bedoeld, maar het zijn altijd de "kneusjes" die overal om janken dat het pijn doet en niet werkt, terwijl bijna de hele Nederlandse top als een speer op de spullen van GS gaat! GS is gewoon super spul!!!

Edit: De laatste batches zijn idd iets aangepast met de verhoudingen zodat de zeikerds onder ons nu ook minder last van pijn zouden moeten hebben!!!
              Mr. HOLLAND 2006 NAC
              Mr. HOLLAND 2007 NAC
              3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Bart Boos...
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Alleen dan groter
                  It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

dan hebbie nog gg.

hahaaha gs promotions. er is wat voor te zeggen underground betrouwbaarder. ja.... qua mg's. maar de rest.....
                    tuuk. als je fake hg heb ben je NOG verder van huis omdat je niet weet wat ut is. maar ik vind (echte) HG toch de beste. (hoewel bijv. organon voor enkele miljoenen wereldwijd produceert en er in de as wereld voor miljarden per jaar over de toonbankgaat)==> zegt genoeg he.... tis alleen de vraag: wie wil met mij een ampullen zaakje opzetten met goeie hg fakes
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Mr. B.I.G. View Post
                      Pffffffffff wat een grote onzin weer hier zeg!!! Dit is niet lullig of hatelijk bedoeld, maar het zijn altijd de "kneusjes" die overal om janken dat het pijn doet en niet werkt, terwijl bijna de hele Nederlandse top als een speer op de spullen van GS gaat! GS is gewoon super spul!!!

Edit: De laatste batches zijn idd iets aangepast met de verhoudingen zodat de zeikerds onder ons nu ook minder last van pijn zouden moeten hebben!!!
                      de hele nederlandse top haha grapjas die kopen echt geen gs of gg hoor. die kopen wel echt originele spullen.
                      en als je het injecteert hoort het gewoon geen pijn te doen of bulten ervan krijgen.
                      gs= ROTZOOI

Comment

@ Baricade

HAHA jij zal het vast weten!!!
                        Mr. HOLLAND 2006 NAC
                        Mr. HOLLAND 2007 NAC
                        3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by baricade View Post
                          de hele nederlandse top haha grapjas die kopen echt geen gs of gg hoor. die kopen wel echt originele spullen

Als je niet weet waarover je lult kan je beter niet posten,kerel.

Bovenstaande is complete onzin dus praat alleen voor jezelf want je snapt er weinig van.

Comment

Originally posted by Mr. B.I.G. View Post
                            @ Baricade

HAHA jij zal het vast weten!!!
                            wat denk je nou zelf dat die nederlandse profs gs of gg kopen. die komen echt wel met betere shit hoor.
                            en trouwen gg is veel beter dan gs. gs is op het moment waardeloos. ik heb het nooit al wat gevonden.

Comment

Als je ff goed naar de avatar van Mr. BIG kijkt zie je dat hij zelf bij de nl top hoort.....
                              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X