fake anabolen en de gevolgen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fake anabolen en de gevolgen

Als ik zo hier en daar lees in de kuurtjes van verschillende mensen, heeft bijna iedereen goed spul en gaat er lekker op. Maar ik hoor bijna nooit verhalen over kuurtjes met fake anabolen en wat de gevolgen waren. ( lichamelijk en/of geestelijk). Ben zeer benieuwd.

Ga je ook niet horen helaas.
    Eerlijk uitkomen voor een dip na je kuur is al taboe..

Wat de gevolgen van nagemaakte en/of nep AS gaat zijn wordt pas over een heleboel jaar duidelijk.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

zullen weinig mensen zijn die het willen toegeven. of mensen posten niet meer omdat de 'drive' weg is.
      ikzelf ben 1x genept met oxy in turkije. dacht het zelf es mee te nemen. (apotheek ff buiten alanya) niks aan overgehouden mn sustanonnetjes werkten wel, maar dat was normale susta kuur. geen extra vocht of kracht door anapolon dus ga ik ervan uit dat dat fake was.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik vind dat je vaak zat leest dat mensen twijfelen aan de echtheid van de kuur door tegenvallende resulaten.Of dat daadwerkelijk komt door fake spullen is natuurlijk nog te beoordelen, maar daar zullen er best een hoop van zijn. Ik denk echter wel, dat een hoop lui die hier komen zich er in het algemeen wat meer in verdiepen en zo ook minder snel aan fake spullen komen. Geloof me, degene die een kuurtje willen en die zich van alles aan laten praten door hun supplier, die krijgen echt wel vaak neppers.

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Een jaartje gelden deed ik samen met een maat van me een deca/sustanon kuurtje, 500mg in de week!! Ik kwam toch nog zo'n 5 kilo aan, was ook mijn eerste test kuur. Maar die maat van mij gainde helemaal niets. We hebben toen de spullen laten testen ( ja idd zou je eigenlijk voor iedere kuur moeten doen) en hieruit bleek dat de gear wel echt was maar wel ondergedoseerd. Ik geloof dat er per ampul iets van 150mg zat i.p.v. 250mg. Zatten we dus op 300mg in de week, was voor mij nog wel genoeg maar die maat van me had wat meer ervaring met test en kwam dus vrijwel niets aan.

En dit terwijl alle spullen toch van een betrouwbare dealer kwamen, maarja hij krijgt het ook weer van een ander dus.......

Daarom hou ik het tegenwoordig bij de underground labs (GG, EPL, GS). Weet je zeker dat het fake is...maar (meestal) wel goeie fake...
          They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
          Don't stimulate....Annihilate!!!
          Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Originally posted by rik View Post

Daarom hou ik het tegenwoordig bij de underground labs (GG, EPL, GS). Weet je zeker dat het fake is...maar (meestal) wel goeie fake...
            En daar zit nu juist wat mij betreft het grote risico. Het wordt gemaakt door gasten die er verstand van zouden moeten hebben. Hoe en waar het gemaakt wordt is ook maar afwachten en zijn tenslotte geen instanties die er controles op uitvoeren.
            Voor mij was dat de reden om geen UG meer te nemen.
            Ik heb ooit d-boll en winstrol van GS geprobeerd zonder (bij)werkingen. Test prop was een ramp wat betreft pijn.

Greets...

Comment

Het wordt gemaakt door gasten die er verstand van zouden moeten hebben. Hoe en waar het gemaakt wordt is ook maar afwachten en zijn tenslotte geen instanties die er controles op uitvoeren.
              Is zeker waar....maar dit is het zelfde verhaal, en misschien nog erger met de fake spullen. Waar worden deze gefabriceerd en deze mensen letten waarschijnlijk helemaal niet op hygiëne enzo omdat ze toch niet te achterhalen zijn en alleen zoveel mogelijk winst op een batch willen behalen.

De underground labs doen echt wel hun best om hun gear zo goed en clean mogelijk te houden, omdat ze anders hun eigen glazen in gooien. Ze moeten het toch ook van hun reputatie hebben.

Kun je aan originele spullen komen zou ik ten alle tijden hiervoor kiezen, maar er is tegenwoordig zoveel rotzooi op de markt dat ik het toch "veiliger" vindt om te kiezen voor spullen van underground labs.

Ik heb ooit d-boll en winstrol van GS geprobeerd zonder (bij)werkingen. Test prop was een ramp wat betreft pijn.
              GS ben ik zelf ook geen fan van, wel van GG en EPL. En dat van die test prop van GS hoor idd heel vaak.
              They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
              Don't stimulate....Annihilate!!!
              Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Voor alle duidelijkheid ik ben absoluut niet anti GS of überhaupt UG maar ik moet het niet.
                Kon zelf mijn spullen laten testen voor gebruik dus had misschien makkelijk praten.
                Ben met je eens dat de kans groter is op problemen met fakes dan met UG.

Greets...

Comment

@ Rik who me...?

Heb persoonlijk meer vertrouwen in UG labs als in de "originele" spullen (ook in die van GS). Je kunt nog zo een betrouwbare dealer hebben maar ook hij moet weer van iemand zijn spullen krijgen. Had zo een betrouwbare dealer maar zoals rik al zei waren ook zijn spullen fake (ondergedoseerd) en zag er echt goed uit doosje, zaagje, beschrijving, brandmerk enzovoort. Was mss wel zo uit de fabriek maar dan een verkeerde partij ondergedoseerd en via de achterdeur van organon naar de zwarte markt.

Trust no one.........
                  Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

hoe komen de meeste hier dan aan hun a.s. die wel echt origineel zijn en niet namaak? stel ik ga ooit a.s. gebruiken wil ik wel zeker weten dat het origineel is en geen troep!

grtz
                    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Human Grade is bijna niet aan te komen.
                      Sommige proberen via on-line apotheken of leveranciers (denk aan landen zoals Taiwan, China) te bestellen. Hierbij moet je maar afwachten of het door de douane komt.

Als je rHGH of IGF-1 LR3 wilt hebben, kan je dat via Gensci te China bestellen, je moet wel in een keer +/- € 1300,-- neer tellen, maar hun geven de garantie af, dat er altijd een zending aankomt. Laatst hebben ze 5 keer een zending naar Amerika gestuurd, omdat 4 x de douane het in beslag nam.

Greetz.

Comment

hoe komen de meeste hier dan aan hun a.s. die wel echt origineel zijn en niet namaak? stel ik ga ooit a.s. gebruiken wil ik wel zeker weten dat het origineel is en geen troep!
                        En hoe wil je dit gaan doen?
                        Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

@banana,

hoe wil ik wat gaan doen?

grtz

Comment

Originally posted by Castaway View Post
                            Human Grade is bijna niet aan te komen.
                            Sommige proberen via on-line apotheken of leveranciers (denk aan landen zoals Taiwan, China) te bestellen. Hierbij moet je maar afwachten of het door de douane komt.

Als je rHGH of IGF-1 LR3 wilt hebben, kan je dat via Gensci te China bestellen, je moet wel in een keer +/- € 1300,-- neer tellen, maar hun geven de garantie af, dat er altijd een zending aankomt. Laatst hebben ze 5 keer een zending naar Amerika gestuurd, omdat 4 x de douane het in beslag nam.

Greetz.
                            €1300,- dat is heel wat, kost a.s. altijd zoveel?

grtz

Comment

Originally posted by ahmet View Post
                              €1300,- dat is heel wat, kost a.s. altijd zoveel?
                              grtz
                              Ik ga geen prijzen noemen van A.A.S. maar A.A.S. is over het algemeen goedkoper, afhankelijk van je kuurlengte en middelen off course.
                              Waar ik het over had is recombinant HGH (STH in de volksmond) en IGF-1 Long R3, deze info kan je ook op hun website vinden, over het hoe te bestellen etc.
                              Er staat een heel artikel in de sticky onderwerpen over rHGH als je niet weet wat het is cq. doet etc.

Ik wilde alleen maar aangeven, dat UG-labs momenteel de meeste producten op de markt brengt en dat Human Grade A.A.S., iets moeilijker aan te komen is en over het algemeen ook duurder is. Voor Human Grade, gaat men naar Turkije, Griekenland, Spanje en kopen daar A.A.S. in bij bekende (bevriende) apothekers. Anderen bestellen zoals ik al zei via on-line apotheken.
                              In Turkije, moet je maar afwachten of je wel real produkten krijgt, heb weleens vernomen dat daar ook nepprodukten verkocht wordt aan buitenlanders.

Kortom voor Human Grade betaal je meer voor en is vaker nagemaakt, dan middelen uit een UG-lab.

Greetz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X