fake anabolen en de gevolgen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Voor dat dit helemaal de spuigaten uitloopt, vragen naar (en antwoorden op vragen over) bronnen en prijzen is niet toegestaan op het forum hè!

Informatie die openlijk terug te vinden is zoals on-line apotheken is geen probleem (al zijn die bijna geen van allen te vertrouwen) maar verdere discussie over bronnen en prijzen is zoals in de regels staat verboden.

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
      Voor dat dit helemaal de spuigaten uitloopt, vragen naar (en antwoorden op vragen over) bronnen en prijzen is niet toegestaan op het forum hè!

Informatie die openlijk terug te vinden is zoals on-line apotheken is geen probleem (al zijn die bijna geen van allen te vertrouwen) maar verdere discussie over bronnen en prijzen is zoals in de regels staat verboden.
      I know. Daarom noem ik ook geen prijzen en geef ook geen links door over website etc. Beetje internetter kan daar zelf achterkomen .

Greetz.

Comment

Originally posted by Castaway View Post
        maar hun geven de garantie af, dat er altijd een zending aankomt. Laatst hebben ze 5 keer een zending naar Amerika gestuurd, omdat 4 x de douane het in beslag nam.

Greetz.
        wie garandeert dat? en wie kan het verhaal bevestigen dat ze het naar amerika stuurden net zo lang tot het aankwam? (wie zegt dat degene die dat beweert niet iem. van hunzelf is?)

ik geloof dit soort sites echt vooor geen meter. hou het gwoon bij ug of iem. die bevriend is met een apotheker (zoals jij het zegt) in buitenland. NOOIT geld opsturen naar een land waar je niks van weet.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

@Bruce: Dat je wantrouwig moet zijn tegenover deze site's (on-line apotheken enzo) is niet onterecht.

Wat betreft de site van Gensci, probeer het uit zou ik zeggen, dat is het beste bewijs . Maar vraag mij niet om namen.

Greetz.

Comment

ja proberen voor 1300 eu;. gege... dat mag jij doen
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
              ja proberen voor 1300 eu;. gege... dat mag jij doen

Jip ben ook benieuwd

Comment

Daar heb je toch je visa voor lukt het niet betalen hun toch
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

@Ahmet aan 100% zeker te weten aan 100% echte spullen te komen?

@Bruce dat van die site dat klopt een begeleider van een maat van me besteld ze altijd en komen altijd aan. Enige nadeel is dat je in een keer veel moet bestellen.
                  Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Originally posted by banaan

@Bruce dat van die site dat klopt een begeleider van een maat van me besteld ze altijd en komen altijd aan. Enige nadeel is dat je in een keer veel moet bestellen.
                    Het in 1x 500 IU bestellen is niet zo zeer het probleem, want rHGH moet je al minimaal 3 maanden gebruiken, wil het resultaat hebben.
                    En als je dan simpel uitrekend en dan minimaal 4 IU per dag neemt x 90 dagen = 360 IU heb je dan al nodig, voor 3 maanden. Bij 6 IU p.d. al 540 IU.
                    Maar het is het bedrag vaak wat je moet op hoesten in een keer.

Greetz.
                    Last edited by Castaway; 25-10-2006, 04:04.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X