hoe belangrijk is na kuren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoe belangrijk is na kuren?

Hoi allemaal,

Hoe belangrijk is na kuren?
    Wat zijn de nadelen als je het niet doet.

En: Wie heeft een na kuur schema, en met welke middel?

Gr. Jock

Originally posted by jock View Post
    Hoi allemaal,

Hoe belangrijk is na kuren?
    Wat zijn de nadelen als je het niet doet.

En: Wie heeft een na kuur schema, en met welke middel?

Gr. Jock
    IK hoop dat je nog niet aan het kuren bent nu, want anders kom je een beetje laat met die vraag en heb je u zeker niet verdiept in de materie.

Nu hoe belangrijk is nakuren, heel simpel, heeeeeeeeeeeellllllllll belangrijk
    Zal nog zelfs de moeite doen om het u uit te leggen omdat ik vandaag van een collega op het werk dezelfde vraag kreeg want hij deed het ook nooit.

Bij het gebruik van as, leg je als man uw eigen productie van testosteron plat, als de kuur gedaan is moet je dus zorgen om die productie zo vlug mogelijk terug op te starten, omdat je testosteron nodig hebt om de behaalde gains te kunnen onderhouden (er vanuit gaande dat je voeding, training en rust optimaal is) . Als je dus niet nakuurt ga je u eigen productie niet opstarten (of pas na een lange tijd) en zo verlies je alles

Hoop dat het duidelijk is

Grtz
    stil growing

Comment

Dank je wel voor je reactie Snipke,

Ik heb Nolva aangeschaft voor mijn als nakuur.
      Hoe raad jij het mij aan te gebruiken?

Gr, jock

Comment

Hangt af van je kuur.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

na kuur

mn kuur bestaat uit susta en deca. 10 weken

Povi en t3 pillen erbij. 10 weken

en 4 weken anapolan.

gr

Comment

Stevig kuurtje.

3 weken na je laatste injectie beginnen met nolvadex. Zou persoonlijk 4 weken 40mg per dag nemen maar je kan ook de laatste 2 weken 20mg per dag nemen.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Dank je wel mr Curiosio,

N vraagje uit nieuwsgierigheid..... waarom 3 weken na mn kuur?

bedankt voor de nuttige info.

Greetzz

Comment

Vanwege de lange halfwaardetijd van de deca, eerder is dus zinloos omdat er nog te veel deca in je systeem zit.

Comment

Aha dank je wel voor de goede info.

Greetzzzzzzzzz

Comment

Zomaar een vraagje hoor, waarom t3 bij deze massakuur is dit voor vet toename tegen te gaan? En de proviron voor het vocht/gyno (als anti e dus)?

Greetz Banaan.
                    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

hoi mr banaan,

de povi gebruik ik tegen schijf vorming dus gyno. en de t3 tegen vooral om vocht ophoping tegen te gaan. althans dat is mij verteld.

greetzzzzzzzzzz

Comment

De proviron is ook tegen vocht en t3 is bij mij alleen bekend als een zeer agressieve vetverbrander (schildklierhormoon).

Greetz Banaan
                        Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

nakuren

hoi jock,persoonlijk zou ik mijn kuur anders indelen nl. in 3 keer 4 weken.
                          waarbij je de laatste 4 weken geen androgenen meer gebruikt maar winstrol of anavar.
                          maar goed, dit is een goed nakuurschema met nihil massaverlies.
                          3 weken na laatste injectie is je stopdatum.
                          * 10 dagen voor stopdatum aanvang proviron 50 mg per dag voor 20 dagen daarna 10 dagen 25 mg per dag vervolgens afbouwen naar 25 mg om de dag.
                          * 9 dagen voor stopdatum 5000 i.u. hcg na 3 dagen weer 5000 i.u. hcg en na 5 dagen weer 5000 i.u. hcg.
                          * op stopdatum aanvang clomid 5 dagen lang 2 keer 50 mg clomid daarna 10 dagen lang 50 mg per dag en vervolgens langzaam afbouwen.
                          * voor wat extra vetverbranding en om spierafbraak tegen te gaan kun je op de stopdatum ook beginnen met clenbuterol(dit remt de aanmaak van cortisol dat overheersend is na afloop van je kuur en je testosteron laag is)
                          12 dagen lang 1 tablet daarna 2 dagen zonder en vervolgens weer 2 dagen lang 1 tablet per dag enz.(dagen zonder kun je eventueel een goede burner pakken).

succes, groeten!!!

Comment

Aan je vraagstelling te zien neem ik aan dat het je eerste kuur is.(omdat je er nog weinig vanaf weet).Als dit zo is vind ik je kuur te zwaar,t3 pro en anap kunnen eruit.Ik ben iemand die van mening is dat mensen te snel nakuuren bij lichte kuurtjes,omdat je eigen testosteron snel genoeg terugkeert.Vooral als je nog jong bent.Maar bij jou combi met zoveel onderdrukkende middelen zal ik zeker een nakuur doen.Als dit je eerste kuur is verdiep je dan eerst in de materie voordat je je alles laat aansmeren.
                            oldpride.nl

Comment

sluit me geheel aan bij lorenzo
                              als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X