Wat raden jullie me aan.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat raden jullie me aan.

hoi allemaal,

Ik ben een jongen van 18 jaar
    Ik weeg 72 kg.
    en ben 1.88 groot.

Voorheen heb ik al verschillende producten gebruikt zoals weightgainer en cellmas.
    Weightgainer vond ik een zeer goed product, want ik kwam er de benodigde kilotjes mee aan.
    Daarna heb ik cellmas gebruikt in cominatie met gewone creatine.
    Ik vond het resultaat niet echt iets en zeker niet voor wat ik ervoor betaalde in vergelijking met de weightgainer.

Nu zit ik dus op een punt waarop ik wil aankomen alleen voornamelijk dus in spiermassa.
    Ik heb dus al redelijk wat spiermassa omdat ik al 14 jaar aan taekwondo doe en nu al 2 jaar fitnes ( 3 keer intensief per week )

Wat zouden jullie mij aanraden om mee te beginnen voor het zwaardere spul ipv weightgainers etc. Waarmee ik toch echt vooruitgang mee ga boeken in mijn spiermassa.

Alvast bedankt,
    Lang leve de blender!

ik raad je aan om je eerst eens fatsoenlijk te verdiepen in de regels en vervolgens normaal zo als iedereen even voor te stellen in het juiste topic

en als je denkt aan as zou ik nog maar even verder kijken want daar ben je nog voor aan de jonge kant
    Who's the Chef

Comment

sorry ik had al een vermoeden dat ik in het verkeerde vak zat te posten.
      Ik heb er al redelijk wat over gelezen de afgelopen tijd.

Maar ik kan door de bomen het bos niet meer zien als beginner, er zijn zoveel soorten etc.

Ik vraag me gewoon af wat de meesten van jullie nou gebruikte als start voor extra spiermassa.
      Lang leve de blender!

Comment

die gainer die jij ook neemt en miss creatine en hmb of bcaa
        Who's the Chef

Comment

Het is gebruikelijk dat je even voor gaat stellen in het daarvoor bedoelde gedeelte op de site. Ik gooi hier ook een slotje op omdat het niet in het juiste gedeelte is geplaatst

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X