spuitgaatje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• spuitgaatje

weten jullie hoe het komt dat een spuit gaatje van een week geleden nog steeds een branderig gevoel heeft en hoe komt het dat de ene keer praktisch nie bloed en de andere keer wel

Ik weet er niet veel van, maar volgens mij mag het niet bloeden?? toch? anabolen in je bloed is dodelijk dacht ik. Ben ook wel even benieuwd.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

missiechien heb je iets geraakt waardoor het langer pijn doet
      of het is miet steriel geweest
      Who's the Chef

Comment

Waar zet je je injecties? In je bil zie je namelijk al snel geen 'spuitgaatjes' meer. In je been blijf je ze nog wel 's een tijdje zien. Dat er een beetje bloed uitkomt, geeft niet. In je bloed injecteren geeft wél, omdat er een kans is dat je dat niet meer kunt navertellen.

Wissel je wel je naalden? En dan bedoel ik: 1 naald om het middel uit het flesje te trekken en vervolgens een nieuwe, schone naald om het in je lichaam te zetten. NOOIT dezelfde naald gebruiken voor trekken en spuiten!
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
          Waar zet je je injecties? In je bil zie je namelijk al snel geen 'spuitgaatjes' meer. In je been blijf je ze nog wel 's een tijdje zien. Dat er een beetje bloed uitkomt, geeft niet. In je bloed injecteren geeft wél, omdat er een kans is dat je dat niet meer kunt navertellen.

Wissel je wel je naalden? En dan bedoel ik: 1 naald om het middel uit het flesje te trekken en vervolgens een nieuwe, schone naald om het in je lichaam te zetten. NOOIT dezelfde naald gebruiken voor trekken en spuiten!

ja hoor heb optreknaalden en injectie naalden en ik injecteer in de bil maar ik trek altijd eerst terug zodat ik zeker weet dat ik nie in ader zit maar da was nie het geval

Comment

Komt wel eens vaker voor dat je je spuitplek blijft voelen, zeker als er grote hoeveelheden in gaan. Je zou tijdens het prikken wel wat geraakt kunnen hebben.

Grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

heb ik ook soms maar duurt wel geen week. Als je ontsmet met van die swap doekjes (die zijn meestal doordrenkt van de alcohol) en dan direct je naald erin steekt kan het zijn dat er wat alcohol mee naar binnen gaat en dat brand een beetje, maar je bent wel zeker dat het goed ontsmet is.

Als je zoals Mr symmetrie al aangaf telkens een nieuwe naald neemt voor optrekken en prikken en je trekt effe terug bij het prikken om te zien of je geen bloed mee hebt , en je hebt geen bloed mee dan zit je goed.

Grtz
              stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X