weten jullie hoe het komt dat een spuit gaatje van een week geleden nog steeds een branderig gevoel heeft en hoe komt het dat de ene keer praktisch nie bloed en de andere keer wel
spuitgaatje
Collapse
X
-
Waar zet je je injecties? In je bil zie je namelijk al snel geen 'spuitgaatjes' meer. In je been blijf je ze nog wel 's een tijdje zien. Dat er een beetje bloed uitkomt, geeft niet. In je bloed injecteren geeft wél, omdat er een kans is dat je dat niet meer kunt navertellen.
Wissel je wel je naalden? En dan bedoel ik: 1 naald om het middel uit het flesje te trekken en vervolgens een nieuwe, schone naald om het in je lichaam te zetten. NOOIT dezelfde naald gebruiken voor trekken en spuiten!We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Originally posted by Mr. Symmetry View PostWaar zet je je injecties? In je bil zie je namelijk al snel geen 'spuitgaatjes' meer. In je been blijf je ze nog wel 's een tijdje zien. Dat er een beetje bloed uitkomt, geeft niet. In je bloed injecteren geeft wél, omdat er een kans is dat je dat niet meer kunt navertellen.
Wissel je wel je naalden? En dan bedoel ik: 1 naald om het middel uit het flesje te trekken en vervolgens een nieuwe, schone naald om het in je lichaam te zetten. NOOIT dezelfde naald gebruiken voor trekken en spuiten!
ja hoor heb optreknaalden en injectie naalden en ik injecteer in de bil maar ik trek altijd eerst terug zodat ik zeker weet dat ik nie in ader zit maar da was nie het geval
Comment
-
heb ik ook soms maar duurt wel geen week. Als je ontsmet met van die swap doekjes (die zijn meestal doordrenkt van de alcohol) en dan direct je naald erin steekt kan het zijn dat er wat alcohol mee naar binnen gaat en dat brand een beetje, maar je bent wel zeker dat het goed ontsmet is.
Als je zoals Mr symmetrie al aangaf telkens een nieuwe naald neemt voor optrekken en prikken en je trekt effe terug bij het prikken om te zien of je geen bloed mee hebt , en je hebt geen bloed mee dan zit je goed.
Grtzstil growing
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...8 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment