weten jullie hoe het komt dat een spuit gaatje van een week geleden nog steeds een branderig gevoel heeft en hoe komt het dat de ene keer praktisch nie bloed en de andere keer wel
spuitgaatje
Collapse
X
-
Waar zet je je injecties? In je bil zie je namelijk al snel geen 'spuitgaatjes' meer. In je been blijf je ze nog wel 's een tijdje zien. Dat er een beetje bloed uitkomt, geeft niet. In je bloed injecteren geeft wél, omdat er een kans is dat je dat niet meer kunt navertellen.
Wissel je wel je naalden? En dan bedoel ik: 1 naald om het middel uit het flesje te trekken en vervolgens een nieuwe, schone naald om het in je lichaam te zetten. NOOIT dezelfde naald gebruiken voor trekken en spuiten!We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Originally posted by Mr. Symmetry View PostWaar zet je je injecties? In je bil zie je namelijk al snel geen 'spuitgaatjes' meer. In je been blijf je ze nog wel 's een tijdje zien. Dat er een beetje bloed uitkomt, geeft niet. In je bloed injecteren geeft wél, omdat er een kans is dat je dat niet meer kunt navertellen.
Wissel je wel je naalden? En dan bedoel ik: 1 naald om het middel uit het flesje te trekken en vervolgens een nieuwe, schone naald om het in je lichaam te zetten. NOOIT dezelfde naald gebruiken voor trekken en spuiten!
ja hoor heb optreknaalden en injectie naalden en ik injecteer in de bil maar ik trek altijd eerst terug zodat ik zeker weet dat ik nie in ader zit maar da was nie het geval
Comment
-
heb ik ook soms maar duurt wel geen week. Als je ontsmet met van die swap doekjes (die zijn meestal doordrenkt van de alcohol) en dan direct je naald erin steekt kan het zijn dat er wat alcohol mee naar binnen gaat en dat brand een beetje, maar je bent wel zeker dat het goed ontsmet is.
Als je zoals Mr symmetrie al aangaf telkens een nieuwe naald neemt voor optrekken en prikken en je trekt effe terug bij het prikken om te zien of je geen bloed mee hebt , en je hebt geen bloed mee dan zit je goed.
Grtzstil growing
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: