Oral only kuur binnen 6 maanden, na mijn cutten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 18 2003,20:18)]Van 95kg naar 110kg op een d-boll only en dan met die hoeveelheden ga je niet redden

Greets...
    helemaal mee eens. ik ging met 40mg per dag in 4 weken 6kg. incl. vocht. maar iig veel succes. ben beniuwd. maarrr.... stel je geen te hoge gains voor, want dat is dan teleurstellend als je het niet redt, snappie.

greetzz bruce
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (bruce @ Mei. 30 2003,11:09)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 18 2003,20:18)]Van 95kg naar 110kg op een d-boll only en dan met die hoeveelheden ga je niet redden

Greets...
      helemaal mee eens.  ik ging met 40mg per dag in 4 weken 6kg. incl. vocht. maar iig veel succes. ben beniuwd. maarrr.... stel je geen te hoge gains voor, want dat is dan teleurstellend als je het niet redt, snappie.

greetzz bruce
      Ben zelf ook erg nieuwsgierig, maar ben nog aan het cutten, wil ripped zijn voordat ik eraan begin, zodat mijn verbranding op zijn top zit ivm bulken, ik hoop op de 105-110 kg uit te komen, met bf% van 6-10%

Grtz

Comment

No offence bro maar 15 kg pakken op een d-bol only cycle en dan denken dat je ook nog eens op 6% blijft staan beetje naieve gedachte.

Op meerdere boards zoals ook hier al gezegd wordt er dikwijls gerefereerd naar mijn resultaat van mijn d-bol only cycle.

Op zich is dat helemaal fout natuurlijk. Dat ik goede resultaten van een d-bol only cycle heb gehad is meer een uitzondering dan een regel.
        Dus beware voor de eventuele met grote kans aanwezige teleurstelling.

Groet Smalluser

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (smalluser @ Mei. 30 2003,14:36)]No offence bro maar 15 kg pakken op een d-bol only cycle en dan denken dat je ook nog eens op 6% blijft staan beetje naieve gedachte.

Op meerdere boards zoals ook hier al gezegd wordt er dikwijls gerefereerd naar mijn resultaat van mijn d-bol only cycle.

Op zich is dat helemaal fout natuurlijk. Dat ik goede resultaten van een d-bol only cycle heb gehad is meer een uitzondering dan een regel.
          Dus beware voor de eventuele met grote kans aanwezige teleurstelling.

Groet Smalluser
          Smalluser, ik reageer heel gevoelig op medicatie. Dus verwacht dat ik net als een uitzondering ben, mag het hopen. Maar we zullen zien, ben alwel erg nieuwsgierig, maar eerst maar eens cutten tot 6-8% bf, laten we hopen dat ik dat binnen een maand bereik, ben alweer 16 dagen bezig.

Grtz

Comment

Als je al heel gevoelig op medicatie reageert dan ga je dus ook gevoelig op de Nolvadex reageren en gaat het rendement dus nog verder naar beneden.

Dit is het laatste wat ik erover zeg - gebruik alleen Nolvadex indien NODIG - verder wens ik je suc6.

Groet Smalluser

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (smalluser @ Mei. 30 2003,15:56)]Als je al heel gevoelig op medicatie reageert dan ga je dus ook gevoelig op de Nolvadex reageren en gaat het rendement dus nog verder naar beneden.

Dit is het laatste wat ik erover zeg - gebruik alleen Nolvadex indien NODIG - verder wens ik je suc6.

Groet Smalluser
              Bedankt voor je advies, maar ik ben juist bang dat ik doordat ik erg gevoelig reageer door de dboll snel bitchies krijg. Maar mijn doseringen zijn idd niet mega, misschien moet ik de eerste week zonder starten, kijken hoe dat gaat, en als ik nergens last van heb de nolva achter de hand te houden.

Grtz

Comment

Volgens mij wordt er in de laatste posts nogal in herhaling getreden, zie mijn posts.

Groeten JAN

Comment

Denk dat je gelijk hebt, Cur gooi deze thread maar op slot.

Grtz

Comment

U vraagt...

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X