Cur, maak je ff een log over je clen-cycle aan,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vandaag besloten om de winstrol er bij te doen en ben ook meteen begonnen.
    Heb vandaag een rust dag dus morgen pas weer trainen.
    Van de clen merk ik alleen nog de temperatuurs schommelingen in mijn lichaam. Varieert van 37.5 tot 38.2 ongeveer.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 22 2003,15:19)]Vandaag besloten om de winstrol er bij te doen en ben ook meteen begonnen.
      Heb vandaag een rust dag dus morgen pas weer trainen.
      Van de clen merk ik alleen nog de temperatuurs schommelingen in mijn lichaam. Varieert van 37.5 tot 38.2 ongeveer.

Greets...
      Dan verbrand je dus calorietjes.

Grtz

Comment

Yep dat gaat lekker
        Om het terugvallen in gewicht een beetje te stoppen ben ik met de winstrol begonnen. Geeft droge spiermassa en dat moeten we hebben

Greets...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 22 2003,15:55)]Yep dat gaat lekker
          Om het terugvallen in gewicht een beetje te stoppen ben ik met de winstrol begonnen. Geeft droge spiermassa en dat moeten we hebben  

Greets...
          jup, ben benieuwd Cur, als ik die xenadrine cyclus heb gedaan maak ik wel ff pics, ik verlies niet echt spieren, dat verbaasd me eigenlijk wel. Clen is een goed anti-catabol, je zou er erg hard moeten gaan uitzien!

Grtx

Comment

Dat klopt ook wel hoewel ik met de clen pas op mijn 4e dag zit.

Greets...

Comment

Curiosio: Klinkt goed, ben benieuwd naar de resultaten met winstrol er bij. Nog steeds geen slaap problemen?
              What's the difference between your wife and your gear?
              They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
              I also love them both, and can't live without them.

Comment

Werd vannacht om 3 uur wakker, ben ff gaan pissen en heb vervolgens heerlijk geslapen tot 7 uur.
                Nog geen last dus.

Ff een vraag, wat zijn de bijwerkingen van winstrol ( tabs ) heeft iemand hier ervaring mee??

Bedoel dan qua slapen, libido en dat soort zaken

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 23 2003,15:18)]Werd vannacht om 3 uur wakker, ben ff gaan pissen en heb vervolgens heerlijk geslapen tot 7 uur.
                  Nog geen last dus.

Ff een vraag, wat zijn de bijwerkingen van winstrol ( tabs ) heeft iemand hier ervaring mee??

Bedoel dan qua slapen, libido en dat soort zaken

Greets...
                  Ik had wat problemen met slapen (40 MG per dag) en kreeg na 2 weken wat uitslag op m'n onder armen (generic supplements). Verder geen problemen met libido, kreeg wel een wat pijnlijke stijve rechter elleboog.
                  They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (diet4ever @ Mei. 23 2003,16:18)]Ik had wat problemen met slapen (40 MG per dag) en kreeg na 2 weken wat uitslag op m'n onder armen (generic supplements). Verder geen problemen met libido, kreeg wel een wat pijnlijke stijve rechter elleboog.
                    Ach, het is weer eens wat anders hè...
                    Meeste klachten tijdens het gebruik van AS gaan toch over andere stijve dingen dan een elleboog!  

Comment

Ben benieuwd ik zit op 50mg per dag ook van GS.
                      Had van Bruce begrepen dat hij geiler was dan ooit toen hij het gebruikte, vooral na zijn kuur.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Shannasse @ Mei. 23 2003,16:32)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (diet4ever @ Mei. 23 2003,16:18)]Ik had wat problemen met slapen (40 MG per dag) en kreeg na 2 weken wat uitslag op m'n onder armen (generic supplements). Verder geen problemen met libido, kreeg wel een wat pijnlijke stijve rechter elleboog.
                        Ach, het is weer eens wat anders hè...
                        Meeste klachten tijdens het gebruik van AS gaan toch over andere stijve dingen dan een elleboog!  
                        En hoe denk jij dat hij aan die zere elleboog kwam...

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 23 2003,16:37)]En hoe denk jij dat hij aan die zere elleboog kwam...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 23 2003,16:37)]En hoe denk jij dat hij aan die zere elleboog kwam...
                            Die zere elleboog had ik al voordat ik met het doehetzelfen begon.... maar ach dat zullen jullie toch nooit geloven.

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 23 2003,16:33)]Had van Bruce begrepen dat hij geiler was dan ooit toen hij het gebruikte, vooral na zijn kuur.
                              Ik heb tijdens m'n huidige kuur vanaf week 2 tot en met week 5 winstrol gebruikt. Werd wel wat geiler maar dacht dat dat de sust was. Eigenlijk vanaf week 6 werd het echt een probleem. Dit is dus een verschil met m'n vorige kuur, toen had ik dus deca + sust met 3.5 weken dbol. Had toen niet zo'n probleem.

Zou het dus de winstrol zijn geweest?

Bruce: tot hoelang na je winstrol kuur heb je last gehad (als je het een last kunt noemen) van die overdreven geilheid?

Curiosio: laat even weten als jij klaar bent met je winstrol kuur, of je ook dat probleem krijgt. Dan weet ik tenminste wat ik in m'n volgende kuur moet veranderen.

Comment

Probleem krijg??
                                Ikke niet een probleem, Shannasse misschien..

Maar ff serieus ik laat het je weten

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X