Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Als m'n vermoede juist is ...... arme Shannasse
ps. ben heel benieuwd naar je reactie.
What's the difference between your wife and your gear?
They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
I also love them both, and can't live without them.
Benieuwd naar de reactie van Curiosio dan toch mag ik aannemen...
Lol, mijn vriendin heeft nu af en toe hoofdpijn, barst van de energie door die xenadrine, ook in de slaapkamer ben ik niet te stoppen, hou het veel langer uit en vaker, werkt erg goed op de doorbloeding.
Ben iets vaker wakker nu `s nachts om vervolgens te gaan pissen. Val wel weer snel in slaap gelukkig
Zal wel door de winstrol komen. Verder merk ik er niet veel van behalve dat ik in kracht hard vooruit ga. Iets wat niet aan de winstrol te wijten zou zijn..
Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 27 2003,14:24)]Ben iets vaker wakker nu `s nachts om vervolgens te gaan pissen. Val wel weer snel in slaap gelukkig
Zal wel door de winstrol komen. Verder merk ik er niet veel van behalve dat ik in kracht hard vooruit ga. Iets wat niet aan de winstrol te wijten zou zijn..
Ben erg benieuwd Cur, ik heb mijn cardio nu teruggebracht naar 3 x maal per week 40 mins. Heb dat sprinten op de fiets nu wel gezien. Dan duurt het mar 2 weekjes langer. Gekke is dat ik wel droger wordt, maar ook zwaarder, misschien omdat ik xtra hard train groei ik een beetje, ik hoop het. Al met al moet ik zeggen dat ik nu 5 tabs pd neem, en ik niet meer die speedachtige-effecten heb als in het begin. Maar goed xena is natuurlijk ook een supplement. Denk dat net als aan clen, je lichaam aan de xena went. Blijf benieuwd hoe je die clen nu ervaart, iig voelde er mer van dan de xena. Gooi na je tripje na onze zuiderburen weer eens een updateje erop, me is curious (lol, vond t wel een leuke woordspelling).
Heb bij onze zuiderburen niet gesport, hoewel...., en heb geen idee hoe het nu met mijn kracht is. Heb veel en lekker gegeten maar niet het idee dat ik ben aangekomen.
Sinds gisteren gestopt met de clen, de weken zitten er weer op, en ga maandag weer aan de Xenadrine.
Zal me dan ook meteen ff wegen ik heb nu echt geen idee.
Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 31 2003,15:24)]Heb bij onze zuiderburen niet gesport, hoewel...., en heb geen idee hoe het nu met mijn kracht is. Heb veel en lekker gegeten maar niet het idee dat ik ben aangekomen.
Sinds gisteren gestopt met de clen, de weken zitten er weer op, en ga maandag weer aan de Xenadrine.
Zal me dan ook meteen ff wegen ik heb nu echt geen idee.
Greets...
Eten in belgie is idd top, begin al te kwijlen, verlang alweer naar mijn bulkperiode, maar moet nog een aantal weken, warme weer helpt wel, eet ik in de regel altijd minder. Mis wel mijn glaasje whiskey sávonds, maar goed je moet er iets voor over hebben.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment