eertse kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ga 1st maar is een jaartje of 2 3 trainen voor dat je prikt kerel

je pezen doen en 1 tot 2 jaar over om zig aan te passen aan je nieuwe eisen en je spieren doen dit in een kleine 2 weken
    als je door je kuur nog harder gaat groeien hoef ik je de gevolgen niet uit te leggen toch.
    Who's the Chef

Comment

weet je zeker dat je al beter bent want volgens mij ben je nog steeds ziek

Comment

Het lijkt mij duidelijk dat we het er allemaal niet mee eens zijn. En dat zijn eerst topic hierover ook al geen invloed heeft gehad is ook duidelijk. Ik vind het ook zeker niet verstandig, maar sommige mensen kunnen het toch niet laten. Dus zijn er misschien nog meer mensen die op of aanmerkingen hebben op zijn kuur...

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by Vodzo View Post
          ik snap echt niet waarom jullie allemaal zo contra zijn.
          Snap je dat echt serieus niet??
          Dan moet je misschien toch je vorige topic nog maar eens goed doorlezen en vooral ook nog wat meer topics hier...
          De redenen zijn al zo vreselijk vaak verteld, niet iedereen heeft zin om eindeloos in herhaling te blijven vallen natuurlijk.

ik ben veel te snel te overtuigen... of ik zoek ergens een goedkeuring ofzo...
          maar jullie hebben me mijn spullen weer in de kast doen leggen.
          Ik kan het niet anders dan verstandig noemen. Weet wel dat je bij een volgende keer binnen afzienbare tijd van mij iig helemaal niets meer zult horen, dan zal je het zelf wel weten.
          Wil er nog slechts één ding aan toevoegen: als je alleen op zoek bent naar korte termijn resultaten heb je een verkeerde sport gekozen. Misschien is ijsdansen een idee, heb begrepen dat je dat met de juiste begeleiding en een berg inzet binnen een maand of drie heel behoorlijk onder controle kunt hebben...

Je was laatst met de adviezen over voeding binnen een paar weken 3 kilo aangekomen, wat wil je nou nog meer joh?
          Hou het nou eerst nog eens minimaal een jaar bij de basis, dus goed trainen en rusten en uiteraard heel goed eten. Binnen dat jaar kan er enorm veel veranderd zijn, je hebt er veel bijgeleerd en je lichaam krijgt een beetje kans te wennen aan het eten, trainen en vooral aan het extra gewicht dat het mee moet zeulen.
          Als je tegen die tijd nog steeds wilt kuren is het om eerder genoemde redenen iig minder slecht voor je, 'veilig' kuren is een illusie maar je wilt met je lichaam toch geen overdreven risico's nemen en het slechter maken dan nodig is alleen omdat je geen zin hebt geduld e/o discipline op te brengen?!
          Succes verder met trainen en (vr)eten!

Comment

Originally posted by Vodzo View Post
            Tenslotte ben ik ook niet meer van de jongste, en op men 40 moet ik ook niet meer beginnen kuren....
            Waarom zou je MOETEN kuren. Je kunt natural best veel halen, en genoeg kilo's winnen zonder er dingens in te jassen. Zeker als je nog maar op jouw niveau zit.

Kuren vind ik enkel iets voor mensen met wedstrijdambities of mensen die al erg hoog zitten maar al 6 maand geen netto-progressie meer maken en toch nog groter willen worden.

Niet voor your average bacoboy die al 1 maandje die chickies wilt veroveren mt zn tieten deze zomer en dan weer stopt met trainen.
            the one and only tabata overlord

Comment

ok ok,

sorry voor de "herhalingen" die jullie steeds moeten zeggen.
              @genjuro: 4 chickies ? echt niet ... speciaal voor de zomer ? .. echt niet..

en jah... Geduld is een schone deugd.... wat ik zeker niet bezit...

iig.. we gaan gewoon verder met trainen en eten..

grtz manne..
              en close anders deze topic maar.

Comment

ik ben het wel met genjuro: eens dat er veel gasten zijn die het alleen voor de damens onder ons zijn doen.
                en denken dat je dan maar ff A.S moet in pompen,en dat ze gelijk breed met de zomer zijn![DENKEN ZIJ DAN]maar van 1 kuur word je toch niet breed is zo weer verdwenen.
                en de meeste dames als ze je kennen zien het ook direct,en gaan dan vaak toch naar andere mannen vaak.
                en deze topic sluiten juist niet,dit is een goed voorbeeld voor veel mensen die op Bodynet komen,en maar met 1 ding bezig zijn,lijkt zo teminsten,met ANABOLEN en de rest gaat 1e oor in en het andere oor weer uit!!!

Comment

Ik geloof ook niet dat jij je genetische grens hebt bereikt.
                  Je kunt cht hele mooie resultaten boeken door goed te trainen, goed te eten en te rusten.

en zoals jezelf zegt; geduld is een schone zaak!!

gr

Comment

erik van af je 30ste levens jaar begint je lichaam geloof ik spierweefsel af te breken,teminste heb ik ooit ergens gelezen,want mensen krimpen ook als ze ouder worden.
                    kijk maar naar oudere mensen,dus ik denk dat als je 40 bent die grens wel bereikt heb hoor

Comment

Degeneratie is wat anders als je genetische grens bereiken.

Wat jij bedoeld is degeneratie door het ouder worden.
                      Hormoon spiegels stabiliseren na je pubertijd voor een aantal jaar. Daarna beginnen ze rond je 30e langzaam te dalen. Daarnaast komen er een aantal verouderingsprocessen opgang. Zoals spierverlies, daling van het basaal metabolisme (met de daarbij horende toenemende vetmassa) en het afnemen van de botmassa.
                      Deze processen zijn deeld gnetisch bepaald maar ook beinvloedbaar. goede voeding en sport vertraagt deze processen enorm.

Het is zeker mogelijk om op je 40e je genetische grens te behalen. Gaat natuurlijk niet zo snel meer dan op je 25e.

gr

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X