Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik heb zelf de tabs van gs en die zijn 10mg per stuk en zitten per 100 verpakt. als je een beginnerskuur zou doen geven ze meestal de voorkeur naar
week1: 10 mg/dag
week2: 15 mg/dag
week3: 20 mg/dag
week4: 25 mg/dag
week5: 25 mg/dag
week6: afbouwen mg/dag
En dan red je het met 1 potje!
Zou op een constante dosis gaan zitten en niet op of afbouwen.
Doe dit zelf ook en gaat lekker. Zit nu op 50mg per dag maar als ik jou was zou ik op 30mg gaan zitten.
Maar betrap ik je er nu op dat je van mening veranderd ben cur, want staat me van bij dat je zker wel voor afbouwen was!Anders is toche cht kans dat je lever in slaap valt
op en afbouwen is alleen bij somiige middelen nodig, zoals T3, met Dboll en Winstrol hoeft dat niet, bullshit verhaaltje, je lever valt toch ook niet in slaap als je na een ongelofelijke zuip vakantie opeens weer strak in het gareel thuis zit??
Oke discussie over op en afbouwen komen we nooit uit denk ik.
Maar het luikt me verstandig als je voor het eerst bv d-boll gebruikt om met een lage dosis te beginnen en daarna op te bouwen om de reactie van je lichaam te peilen.
Als je gelijk met de max dosis begint en je kan er echt niet tegen......
Met die gedachte kan er over opbouwen nog verschillend gedacht worden, dat kan ik helemaal volgen.
Maar afbouwen... daar zal dan toch echt een lichamelijke onderbouwing voor nodig zijn, dit is toch bij lang niet alles noodzakelijk?
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment