Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
GHB wordt je niet groot van..... ik kan me het nut in deze kuur, of bij welke kuur dan ook niet goed bevatten. Ik hoop dat iemend mij dat duidelijk kan maken.
Ghb was volgens mij gewoon een narcose middel voor operaties [bij mensen!!]
Ik heb ghb er bij toegevoegd omdat op ergogenics stond dat winstrol samen met ghb wel twee keer de massa kan opleveren inplaats van alleen winstrol.
Dus ik dacht kan het proberen. En snap dat veel mensen denken je bent gek maar 3/4 buisje is echt geen probleem want weet zelf echt goed hoever ik kan gaan op drugs gebied(heb al teveel geexperimenteerd)
En omdat hier niemand ervaring mee heeft dacht ik kan het proberen of denken jullie dat het misschien je kuur tegen kan gaan werken??
Die xenadrine neem ik erbij omdat ik echt te hoog in bf zit want zit op 18% en wil graag voor de zomer nog richting de 10 gaan.
Als ik zoals jou gezegend was met een vetvrij lichaam zou ik het inderdaad niet gebruiken
Als GHB voor sporters effectief wil zijn, moet je het dus met een anabole steroïden combineren, om de stijging van het prolactine-serum te compenseren. DHT-anabolen lijken daarvoor het meest geschikt te zijn. (Stromba, Winstrol, Primo, Proviron)
Ik zou het zelf of met Stromba proberen. Ik ken gevallen waarin stromba-gebruikers op GHB twee keer zoveel massa wonnen dan je van een alleen-stromba-kuur zou verwachten.
Citaat[/b] ]Als ik zoals jou gezegend was met een vetvrij lichaam zou ik het inderdaad niet gebruiken
Ik ben absoluut niet gezegend met een vetvrij lichaam, was dat maar waar maar ik probeer zo schoon mogelijk te eten.
Ik drink hoofdzakelijk alleen maar water en soms, niet tijdens de kuur, maar 1 of max 2 biertjes. Koolzuurhoudende dranken drink ik niet en snoep al helemaal niet.
Mijn "lage" bf komt puur door het goed opletten wat ik eet maar daarin tegenis voor mij veel massa opbouwen weer een "probleem"
Dino, je hebt het goed onderbouwd maar ik blijf absoluut ver van de ghb.
Dat gezegend bedeolde ik ook niet letterlijk. Weet dat je er veel voor moet doen en massa winnen is inderdaad moeilijker ja.
Maar ga jij eigenlijk nog nakuren???
Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 06 2003,17:22)]Ben het niet met je eens Dino, er is niks makkelijker als massa winnen. Droger worden dat is pas moeilijk.
Ach ja, de een dit en de ander dat...
Greets...
Idd, lekker en veel eten, hard trainen en veel rust is makkelijk. Minder eten, hard trainen en veel rust is een stuk moeilijker, dat cutten is erg zwaar!
Citaat[/b] (dino21 @ Jun. 06 2003,17:40)]Er werd mee bedoeld dat massa winnen moeilijker is als je erg droog bent dan dat je wat meer vet hebt !Snappen jullie
Uiteraard
Tegen overgestelde is ook waar natuurlijk.
Citaat[/b] (Axor B. @ Jun. 06 2003,17:56)]ik ben niet altijd zo droog geweest en ik ben ook wel eens een stukje zwaarder geweest. lees dit maar eens dino hierzzzoooooo
Grtzzz Ax
Ax ik vind tussen de 99 en 11% niet verkeerd hoor
Voor mezelf dan tenminste
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment